Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo loman pitänyt?
Kesä meni jo, kohta alkaa elämä.
Et ole kokemassa uusinta, mutta haikeuden jälkeen on ilo palannut. Aika kultaa muistot.
Vierailija kirjoitti:
Sivumainintana
Ajattele, miten kaunista olis viestiä kahden kesken
t
t= toukka, tipu, trans?
On niin ihanaa tietää että sellasia ihmisiä kuin ihastus on olemassa!
Olen rikkinäinen ihmisjäänne. Yritän parhaani mukaan olla onnellinen puolestasi. Haluaisin myös olla iloinen. Kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Teeskentelyä ja harhauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivumainintana
t
Tämä olisi ollut parempi vaihtoehto. Kaivattuni valitsi hiljaisuuden, hiivuttamisen ja ghostaamisen, vaikka irl sanoi kasvotusten muuta.
Sellainen satuttaa todella syvältä.
Onko hän edelleen kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, se ajatus helpottaa kun muu elämä maistuu puulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivumainintana
t
Tämä olisi ollut parempi vaihtoehto. Kaivattuni valitsi hiljaisuuden, hiivuttamisen ja ghostaamisen, vaikka irl sanoi kasvotusten muuta.
Onko hän edelleen kaivattusi?
Katso otsikko.
Millainenkohan sun sydän oikeasti on? Siinä ydinkysymys.
Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tänään käydä piipahtamassa töiden jälkeen. Ihan vaan tiedoksi että osaat paeta.
Älä piipahda vaan jää.
Et sä ollutkaan siellä. Tai sitten olit piilossa :/
En kyllä ollutkaan, vaikka eilen käskin tulla limoskelemaan. Tulikin muita menoja. Ollaanko me toistemme kaivatut? 🤔
Ei voi tietää. En kyllä usko, että kaivattuni käyttää termiä limoskelu...
Ei voi, ei. En kyllä normaalisti käytä tuon kaltaisia sanoja. Joskus ketjussa puhun eri tavalla kuin irl.
Siitä on jo niin kauan aikaa, kun oon kuullut sun puhuvan irl. Jos niitä muutamaa ohimenevää lausetta ei lasketa.
Kuvittelen lämpimän iltahalin. Pitkän ja rauhallisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivumainintana
t
Millaista on hiivutus?
Vierailija kirjoitti:
G: oletteko kavereita?
Ei olla. Eikä varmaan tullakaan kavereiksi.
Oli aika, jolloin rakastin, arvostin ja kunnioitin häntä. Puhtaasta sydämestä ja vilpittömästi. Vasta myöhemmin tuli intohimo. Se pilasi kaiken.
En ole ikinä ennen kokenut näin. Että ensin tulee syvät tunteet ja myöhemmin sukupuolinen halu.
Vierailija kirjoitti:
Se on tutkimusmatka johon voit lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.
Kuka on eräs?
Vierailija kirjoitti:
Puhdasta kultaa. Haluaisitko kovastikin kokeilla miltä tuntuu kun jää kerrankin koukkuun? Se on kuulemma ikävä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, se ajatus helpottaa kun muu elämä maistuu puulta.
Mulla ei maistu muu elämä puulta, mutta on vain kiva tietää että hänenlaisiaan on :) Samanhenkisiä
Oletko jo loman pitänyt?