Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
15421/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoit että sydäntä et anna?

Vierailija
15422/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle. Olit ihana teini! Kai minäkin komea...

Parikymppisenä olit kuuminta hottia!

Kolmikymppisenä äitinä olisit voinut muistaa minutkin, etkä vain keskittyä uraasi ja lapsiin.

Nelikymppisenä... Nyt ollaan jo erottu...

Toivon jonkun tuovan sulle onnen! Et tuonut mulle ja mä en tuonut sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15423/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.

Meinasin jo tarinan alussa säikähtää että menee hyvä suklaa pilalle. Hyvä kun söit, olisin tarjoutunut avuksesi jos oltaisiin törmätty mutta ei nyt sitten ilmeisesti näin käynyt.

No kyllähän suklaata nyt kaupasta saa, miks hänen olis pitänyt omansa jakaa sun kanssa? :D

Jaettiin kato ne nuudelit ja lihapullatkin. Kaunotar ja Kulkuri-ajatus.

Vierailija
15424/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.

Kuka on eräs?

Nainen, josta en ole nähnyt vilaustakaan yli puoleentoista vuoteen.

Omin, vaikka as if hän uskaltaisi/haluaisi antaa ja kantaa suklaasydäntä mukanaan. Sivusta tietysti 

Miksi ei uskaltaisi?

Nössö mikä nössö. Ei muuten, mutta minun seurassa. 😁

Vierailija
15425/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei pitäisi kelvata kenellekään, mutta kelpaan silti enemmän tai vähemmän kaikille.

Kertoo tästä Suomen paskasta tasosta. Itsehän päätin jo muuttaa helvettiin.

Vierailija
15426/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa, koska oon lihava. E

Vierailija
15427/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sydämen... sen, jossa eltonin ja ed sheeranin biisi.

Vierailija
15428/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jeesus opetuslapsineen oli palaamassa takaisin Galileaan, ja he viivähtivät Sykar-nimisessä kylässä, joka sijaitsi Samarian alueella. Matkasta väsyneenä ja janoisena Jeesus pyysi vettä kaivolle saapuneelta paikalliselta naiselta. Siitäkös nainen hämmästyi: hän tunnisti Jeesuksen murteen perusteella galilealaiseksi ja juutalaiseksi, eivätkä juutalaiset tavallisesti olleet missään tekemisissä samarialaisten kanssa. Mutta Jeesus ei lopettanut vielä siihenkään, vaan jäi keskustelemaan naisen kanssa syvällisesti, kaikkein perustavanlaatuisimmista jumaluusopin kysymyksistä, joista tämä oli kiinnostunut kuulemaan. Ja lopulta hän uskoutui tälle ja paljasti olevansa se, jonka tuloa ihmiset - niin juutalaiset kuin samarialaisetkin - olivat odottaneet. Nainen uskoi häntä, ja pian kylän muutkin asukkaat saapuivat kuulemaan tulokasta pyytäen häntä jäämään muutamaksi päiväksi heidän vieraakseen, sillä he uskoivat naisen puheisiin. (Joh. 4:1-42)"

Olisko Jeesus. Itseä ei saa ehkä mainita tässä kohdassa.

Vierailija
15429/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on eräs?

Onko jo mahdollisesti 2v. sitten

Vierailija
15430/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa, koska oon lihava. E

Oletko E vai sen trolli? Mitä haet näillä. Sitä en lakkaa ihmettelemästä. T. Yksi E-aikuisen kaipaaja

Vierailija
15431/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on eräs?

Onko kalamies?

Vierailija
15432/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*alkuisen. Heh, myös aikuisen toimisi

Vierailija
15433/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei pitäisi kelvata kenellekään, mutta kelpaan silti enemmän tai vähemmän kaikille.

Ilmeisen paska taso suomessa, kun joudut palstalla viettää aikaasi? Sivusta

Vierailija
15434/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on eräs?

Omin, vaikka as if hän uskaltaisi/haluaisi antaa ja kantaa suklaasydäntä mukanaan. Sivusta tietysti 

Miksi ei uskaltaisi?

Nössö mikä nössö. Ei muuten, mutta minun seurassa. 😁

Ei pidä paikkaansa! Ei vaan ollut oikein ikinä mahdollisuutta olla kahden kesken. Et myöskään ikinä antanut vihreää valoa.

Vierailija
15435/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain rehellinen totuus. Siksi, että ymmärtäisimme toisiamme.

Ei ole peliä, ne on metaforia.

Minulla ei ole kaikkea, kaikkea ei voi saada.

En itsekään perusta Espanjasta.

Tämä on tajunnanvirtaa, proosa, sontaa mitä lie. Totuuksiani.

Kiitos, että pidät sivua, mutta oletko varma, että jaksat olla siinä kuuntelemassa tätä? Eihän tää ole sulle.

Ei olekaan ja vaikka olisikin niin tajunnanvirta on loppujen lopuksi kirjoittajaa itseään varten.

Ei välttämättä aina. Sivupiippu

Noh. Olipa kenelle tahansa niin turha tätä on vatvoa. Olen kuitenkin lähdössä ja vaikka palstalla olisikin minulle tarkoitettua niin tuskin enää satojen kilometrien kuluttua. Verbaalinen ja kirjallinen lahjakkuus ja luovuus ovat aina ja edelleen erittäin viehättäviä ja ihailtavia piirteitä. Samoin kyky ilmaista itseään moniulotteisesti.

Vierailija
15436/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on eräs?

Ei. 2 vuotta tulee täyteen vasta alkuvuodesta.

Vierailija
15437/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei taida olla kokemusta muista maista, kun arvioitte Suomea ja sen kansalaisia pskoiksi. Vielä melko rehtiä, avuliaita ja työteliäitä ovat/ollaan. Hankkikaa kokemusta ennen kuin alatte aukoa suutanne. Kymmenes sivusta 

Vierailija
15438/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin sydämen... sen, jossa eltonin ja ed sheeranin biisi.

Ei sentään mitään latteita iskulauseita kuten en nyt muista millaisia. Sellaisiakin sydämiä oli kyllä tuotu jenkkiläisestä paikasta. Muistan. Oli pakko avata aina vain uusi iskulause koska niissä oli se hyvä suklaa sisällä. 

Vierailija
15439/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on eräs?

Miksi ei uskaltaisi?

Nössö

Ohi siis

Vierailija
15440/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä kysymystäsi. Jätä minut rauhaan.

Ketju on lukittu.