Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voi JL. Rakastuin suhun eron aikana yhtä kovaa kuin esimurkkuikäisenä PP:n.
Et lähtenyt kahville, mutta edes vuoden jälkeen en oo päässyt susta yli!
(en häiritse tai pyydä uudestaan, koska #metoosta)
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan tarvita terapiaa. Oon niin lukossa. En osaa elää. Nökötän vaan halvaantuneena ja katselen kuinka toiset elävät. En osaa ilmaista tunteita, en vastaanottaa muilta niitä. Haluisin vaan rangaista itseäni. Oon harhainen. Ja mun pitää lopettaa täällä jaarittelu. Siinä kaikki.
Ei yksin eläminen ole elämistä, joten jos jää syrjään on pakostakin vain tarkkailija ja sivustakatsoja. Harhaisuuden määrittää se syntyvätkö kokemukset mielestäsi vai ovatko konkreettisia kokemuksia.
Olemme jatkaneet matkaa, joka ei missään vaiheessa ollut uhattuna, paitsi ehkä hetkellisesti tunteiden tasolla. Tunteet elävät omaa elämäänsä ja muu on totta. Varmasti monille syntyy mielitekoja ja erilaisia tunteita matkojen varrella. Olen tyytyväinen, etten ollut niin varautunut, ja olen ollut rehellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, viisaus ja älykkyys on eri asioita. Tuo yksi ei tainnut tietää.
Viisasta olisi olla arvioimatta kenenkään älyä millään nettipalstalla. Voitteko kirjoitella kaipausviestejä? Ja jättäkää ne muiden viestit rauhaan, inttämistä ikävä lukea jatkuvasti täältä
Sano se tuolle, kuka sitä täällä yrittää kovasti arvioida.
Sanon kaikille. Kirjoitelkaa kaipauksesta älkääkö väitelkö koko ajan
Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Hyvin todettu Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä te jaksatte analysoida ja kommentoida joka helvetin viestiä? Tosi rasittavaa lukea teidän mielipiteitä joka asiaan.
Joillain on paljon mielipiteitä ja heitä kiinnostaa analysoida ja pohtia syvemmin enemmän kuin toisia. Toiset menevät eteenpäin ja toiset pohtivat juurta jaksaen. Sellaisia, erilaisia ihmisiä olemme.
Pohtikaa ja analysoikaa palstan otsikkoa, siis jossain muualla!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta, entinen opettajakollega 😚
Ruotsinkielinen Turusta
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan tarvita terapiaa. Oon niin lukossa. En osaa elää. Nökötän vaan halvaantuneena ja katselen kuinka toiset elävät. En osaa ilmaista tunteita, en vastaanottaa muilta niitä. Haluisin vaan rangaista itseäni. Oon harhainen. Ja mun pitää lopettaa täällä jaarittelu. Siinä kaikki.
Mäkin olen lukossa, mutta en harhainen. Et säkään ole. Olosuhteet vaan ovat mitä ovat.
En ehkä ollut ykkös valintasi. Ymmärrän sen hyvin.
Se käy minulle.
En ole ikinä ollut millään listoilla tässä mielessä,
olen listalla vain tietyille asioille, asioille, jotka ovat
muiden listoja tärkeämpiä.
Ongelmani on se, että selkään kasvaneet silmäni
ovat kasvaneet sydäntäni suuremmaksi.
Minulla on päämäärä, muiden listat eivät ole sen tiellä.
Olen kiitollinen, kiitollinen ystävyydestä. Mutta en
alennu kilpailuun, olen jo voittanut kaiken mitä voin
voittaa.
Pyyhi nimeni sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksin eläminen ole elämistä, joten jos jää syrjään on pakostakin vain tarkkailija ja sivustakatsoja. Harhaisuuden määrittää se syntyvätkö kokemukset mielestäsi vai ovatko konkreettisia kokemuksia.
En mä osaa edes olla ihmisten kanssa. Oon aina ollu yksin. Ei mulla ole taitoja. Oon aina jähmettynyt, en osaa toimia. Ihan sama ei tää kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ollut ykkös valintasi. Ymmärrän sen hyvin.
Se käy minulle.
En ole ikinä ollut millään listoilla tässä mielessä,
olen listalla vain tietyille asioille, asioille, jotka ovat
muiden listoja tärkeämpiä.
Ongelmani on se, että selkään kasvaneet silmäni
ovat kasvaneet sydäntäni suuremmaksi.
Minulla on päämäärä, muiden listat eivät ole sen tiellä.
Olen kiitollinen, kiitollinen ystävyydestä. Mutta en
alennu kilpailuun, olen jo voittanut kaiken mitä voin
voittaa.
Pyyhi nimeni sieltä.
Ei ole olemassa listaa. sivusta
Tiedät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä te jaksatte analysoida ja kommentoida joka helvetin viestiä? Tosi rasittavaa lukea teidän mielipiteitä joka asiaan.
Joillain on paljon mielipiteitä ja heitä kiinnostaa analysoida ja pohtia syvemmin enemmän kuin toisia. Toiset menevät eteenpäin ja toiset pohtivat juurta jaksaen. Sellaisia, erilaisia ihmisiä olemme.
Pohtikaa ja analysoikaa palstan otsikkoa, siis jossain muualla!
Tässä on dilemma. Tämä on keskustelupalsta ja jos tänne jättää viestin, voi joku sitä kommentoida. Halusit tai et. Miten tämä voi tulla kenellekään yllätyksenä. Jos on herkkä, kannattaa todella pysyä poissa. Täällä on varmasti monia ärsyttäviä kommentteja nyt ja aina.
Jos on yksinäinen, kannattaa löytää oikea ihminen seuraksi, eikä etsiä sosiaalisille tarpeilleen korviketta vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan näin, että jos haluaisit sanoa jotain suoraan, mitä en näytä ymmärtävän, niin voisitko kertoa siitä minulle vaikka suoraan päin naamaa.
Osaan korjata käytökseni ja siedän kritiikkiä. Sun ei tarvitse pidätellä. Haluan, että sinä olet tyytyväinen.
Miten saan keskustelun avattua, kun ilmapiiri on kuin viulunkieli
Ota suklaasydän ja tarjoa niitä, ison hymyn kera
Jos on yksinäinen, kannattaa löytää oikea ihminen seuraksi, eikä etsiä sosiaalisille tarpeilleen korviketta vauvapalstalta.
Entä jos ei ole? Ei mikään lopeta ihmisten kommentoimista keskustelupalstalla vaikka kuinka yrittäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole? Ei mikään lopeta ihmisten kommentoimista keskustelupalstalla vaikka kuinka yrittäisitte.
Vähän epäilen asiaa, jos on pakottava tarve koko ajan olla äänessä aina ja kaikkialla.
suklaasydän tuo mieleeni erään vanhan haahkan ja taas on päivä pilalla mut hei niinhän se oli jo aamulla ja aika monena päivänä ennen sitä. vuodet kuluu pa ska on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen asiaa, jos on pakottava tarve koko ajan olla äänessä aina ja kaikkialla.
Mistä tiedät kuka missäkin on äänessä. Kannattaa varmaan vilkaista jo peiliin, niin absurdilta juttusi kuulostavat. Muillakin on oikeus ilmaista itseään kuin sinulla, joka nyt olet ilmaissut ettet pidä muiden viestien kommentoinnista.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna
Onko turkulaistunut ruotsinkielinen entinen kollega?
Kerrohan kun tiedät paremmin, miten se nieleminen tehdään?