Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Tiesit mun kipupisteeni ja silti löit siihen, entinen kaverini. Pahimmalta tuntui se, että luotin sinuun ja kerroin asioita, joita en ole kertonut kenellekään. Pikku hiljaa korjaannun, olen löytänyt uusia ihmisiä lähelleni. Olisit voinut selittää edes vähän, miksi, etkä vain sulkeutua ja vaieta. Se meni nyt näin. Pakko lopettaa tämän sureminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten haikeeta, että sä oot jäänyt niin kauas taakse.
Ei auta muuta kuin jatkaa matkaa ja hymyillä tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Voisin taas haroa sun hiuksia. Hyvää yötä.
Se olisi yhtä miellyttävää kuin aikoinaankin. Tällä kertaa haroisin takaisin ja ryydittäisin hyväilyä suukoin sekä silityksin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä löytänyt sinua tänä iltana. Onko jokin hullusti?
Kirjoitin sulle jo tänne. Et vain tunnistanut omaksesi.
Minkä viestin?
Tottakai tunnistin. Siihenkö se sitten jäi?
Sellaiset fiilikset tänään. Huomenna taas ehkä toiset.
Et sä täällä ole. Et kaipaa ketään. Sinun sängyssäsi on jo toinen. On minunkin tunteeni hieman laantuneet. Miksi tuhlata tunteita mieheen, kuka ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä löytänyt sinua tänä iltana. Onko jokin hullusti?
Kirjoitin sulle jo tänne. Et vain tunnistanut omaksesi.
Minkä viestin?
Tottakai tunnistin. Siihenkö se sitten jäi?
Sellaiset fiilikset tänään. Huomenna taas ehkä toiset.
Tähän on vastaillut useampi. T. Ap
Yösuukko ja hiusten hellää silittelyä, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Tule taas uniini, niin suudellaan ja puhutaan. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Et sä täällä ole. Et kaipaa ketään. Sinun sängyssäsi on jo toinen. On minunkin tunteeni hieman laantuneet. Miksi tuhlata tunteita mieheen, kuka ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.
Mun sängyssä on villakoiria.
Tunteeni ja tunnelmani sinua kohtaan ovat hyvät. Kaipaan ja tykkään valtavasti.
Tulis se hemmetin syksy jo pikkuhiljaa, niin voisin halailla edes peittoa.
Tee mulle aloite, niin kerron kaiken tarpeellisen. Päätetään sitten miten toimitaan.
Kyllähän se niin on, että muutamankin kanssa olen huomannut kokevani samanlaisia yhteyksiä kuin kuvittelin aiemmin tuntevani vain yhden tyypin kanssa. Joskus sitä jää jumiin johonkin ajatukseen, mikä ei edes ole totta. Ei siis mitään tätä ns. kaivattuani vastaan, mutta kyllä niitä yhtä huikeita tyyppejä tapaa näemmä jatkuvasti. <3
Ei ole toisia eikä kolmansia. Vain yhdelle olisi paikka vapaana. Tulevaisuus näyttäköön, miten meidän käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli hommata jokin fwb-juttu tähän syksyn ja talven ajaksi, kelpaisi hyvin jonkun kivan seksi ja seura. Ei sen tarvitsisi sen enempää olla tuollaiseen tarkoitukseen.
Jotkut pystyy tuollaseen ja jotkut ei. Itse olen miehenä saanut ehdotuksia tuollaiseen järjestelyyn, mutta ei kiinnosta. Seksi on parasta silloin kun toisesta välittää. Muuten toinen on vain runkkuväline. Ymmärrän kyllä, että jotkut kokee asian toisin, ja tämä oli vain oma mielipiteeni.
Siinä voi olla paljon muutakin, kuin runkkuväline ja heistäkin saa välittää.
Nii rakastaja on kivempi sana.
Eipäs ole. Mä haluan seuraakin enkä pelkkä
Ai mun mielestä rakastaja on kivempi sana koska se sisältää sanan rakkaus. Miksei rakastaja voisi olla omalla tavallaan tärkeä ja rakastettu henkilö? Ei mikään runkkausväline.
Fwb ei ole mikään runkkausväline vaan kaveri, jonka kanssa on seksiä. En tykkää sanasta rakastaja, koska ei olisi mitään romanttisia tunteita jutussa kuitenkaan, ne tunteethan olis kaivatussa.
Kaverihan on tärkeä ja omalla tavallaan rakastettu henkilö, sullekin, toivon.
ap
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Kun käyn nukkumaan, kuiskaan yön pimeyteen hiljaa nimesi. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea