Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ikinä viittaa minuun millään vahvalla tunnisteella? Jollain, jonka vain me tiedämme?
Onko se sitä sinun salamyhkäisyyttäsi? :)
Melko korni viesti.
Korni unikorni.
Ensin oli vaikea ohittaa sut koskettamatta. Sitten olla sanomatta ääneen, että..
Kertokaahan joku viisas mikä on Instagramin Threads-sovellus käytännössä? Nimim. ummikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat nauttia hilkulla olemisesta.
Mitä meinaat
Sitä, että kaikki on yhden viestin päässä.
Kaipaan älykästä henkilöä, jota ihannoin. Olet niin taitava, kiltti ja muutenkin hurmaava. Ikävä kyllä onnistun aina jotenkin saamaan itseni näyttämään tyhmältä kontaktissa kanssasi. Se on erityispiirteeni. :)
On ihan sanomattakin selvää, etten ole sekoittanut sinua täällä. Sinä et yksinkertaisesti ole täällä. Se on hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka, kun näin kuvasi... Olin, että kurnauuks ja pöksyt kostui heti. Huh huh. Ottaisitpa yhteyttä.......
Olen vaimosi ja haluaisin niin paljon tietää, petätkö vai et. . . . . . . Itsehän en. . . . Ainakaan usein ja paljon.
Turhaan siinä itseäsi vähättelet ja kursailet, satutaan tietämään että Pekan vaimo kyllä pettää aina kun saa siihen tilaisuuden. Minkäs sille voi, ettei niitä tilaisuuksia kovastakaan yrittämisestä huolimatta niin usein ja paljon tule?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. <3 Olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, kuinka paljon aikaa olenkaan täällä viime vuosina tuhlannut. Kaikki se aika on ollut täysin turhaa. Lähipäivinä tulee viimeinen hetkeni ketjussa. Päätöksessä pysymiseen olen myös kehitellyt keinoja, joten tällä kertaa ei pitäisi olla viikon päästä paluuta. Jos joskus jotakin asiaa, ota yhteyttä irl. Tämä fantasiaketju ei enää palvele tarpeitani.
Iida who? Kyselee eräs Iida
Iida olet todella todella kaunis nainen ja pidän tavastasi kirjoittaa! Mutta kyllähän sydän särkyy, kun tekstejäsi lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. <3 Olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, kuinka paljon aikaa olenkaan täällä viime vuosina tuhlannut. Kaikki se aika on ollut täysin turhaa. Lähipäivinä tulee viimeinen hetkeni ketjussa. Päätöksessä pysymiseen olen myös kehitellyt keinoja, joten tällä kertaa ei pitäisi olla viikon päästä paluuta. Jos joskus jotakin asiaa, ota yhteyttä irl. Tämä fantasiaketju ei enää palvele tarpeitani.
Iida olet todella todella kaunis nainen ja pidän tavastasi kirjoittaa! Mutta kyllähän sydän särkyy, kun tekstejäsi lukee.
Mitä tekstejä? ja missä niitä luet? Kyselee eräs toinen Iid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kade jokaiselle röökille sun askissa...nainen.
No ei sullakaan sitten hyvin kyllä mene. Otatko yhden, mä voin tarjota sulle?
En tupakoi. Siinä oot kyllä oikeessa, että ei mene kovin hyvin.
Mites ne sikarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs niitä oikein luet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat
Olisikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat
Olisikin
Laita viesti A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä ollut Ap:lta, koska tuntemani Iida kirjoittaa vain *kaikkea paskaa* Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat
Olisikin
Periaatteessa on.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelutat.
Ookoo, voidaanko edes kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä ollut Ap:lta, koska tuntemani Iida kirjoittaa vain *kaikkea paskaa* Ap
Tuo ei sitten ollut loukkaus vaan tunniste. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kade jokaiselle röökille sun askissa...nainen.
No ei sullakaan sitten hyvin kyllä mene. Otatko yhden, mä voin tarjota sulle?
En tupakoi. Siinä oot kyllä oikeessa, että ei mene kovin hyvin.
Mites ne sikarit?
Lakupiiput menee joskus. Ja kahvi, ilman lisukkeita.
Kiitos! Minäkin haluaisin tankata sinua. 😍