Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää kaikille. Tänään kaikki on hyvin huonosti.
Sinulla on kaikki huonosti, mutta jaksat toivoa toisille hyvää. Sinulla on hyvä sydän. <3 Toivottavasti asiat kääntyvät parempaan suuntaan sinullakin. <3
Vierailija kirjoitti:
Olit ollut kalastamassa.
Olin Kalasatamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää kaikille. Tänään kaikki on hyvin huonosti.
Sinulla on kaikki huonosti, mutta jaksat toivoa toisille hyvää. Sinulla on hyvä sydän. <3 Toivottavasti asiat kääntyvät parempaan suuntaan sinullakin. <3
Ei oikeasti ole kaikki ihan niin huonosti kuin voisi olla mutta ei kyllä hyvinkään tänäänkään. Silloin täytyy liikuttaa itsensä omiin oloihinsa ja antaa muiden nauttia. Kiitos kommentistasi. Iltaseen. 💚
Vierailija kirjoitti:
IKÄVÄ SUA!
Kiitos, samoin. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö kulmillani?
En viiteeen vuoteeen
Ei kaipausviestejä enää 😐 pelkkää lätinää.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö kulmillani?
Jotka on?
Kaipaan aamut, päivät, illat. Öisin yritän ummistaa silmäni edes hetkeksi, mutta kuvasi ei katoa silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärä ihminen pyörinyt mielessäni viimeiset kaksi päivää. Tahtoisin rakastella.
Onko väärä sittenkin se oikea vai mitä tällä haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit ollut kalastamassa.
Olin Kalasatamassa.
Minä myös, 3 päivää sitten. Karun näköistä hoodia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit ollut kalastamassa.
Olin Kalasatamassa.
Osa Helsinkiä ja kaunista hoodia. Se mikä ehkä toiselle on karua voi olla todelle pala kauneinta kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit ollut kalastamassa.
Olin Kalasatamassa.
Osa Helsinkiä ja kaunista hoodia. Se mikä ehkä toiselle on karua voi olla todelle pala kauneinta kaunista.
*Toiselle. Piti sanomani. Stadi tarvitsee lisää urbanisoitumista. Toivottavasti kaupungin suunnitelmat menee läpi, että keskusta rauhoitetaan yksityisautoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö kulmillani?
En viiteeen vuoteeen
Tarkoitat varmaan minuuttiin?
En muista että kukaan nainen olisi ollut kiinnostunut, en osaa sanoa mitä tekisin siinä tilanteessa. Ehkä yrittäisin pillua kuitenki saada, jos näin kävisi.
Pekka, kun näin kuvasi... Olin, että kurnauuks ja pöksyt kostui heti. Huh huh. Ottaisitpa yhteyttä.......
Vierailija kirjoitti:
Pekka, kun näin kuvasi... Olin, että kurnauuks ja pöksyt kostui heti. Huh huh. Ottaisitpa yhteyttä.......
Olen vaimosi ja haluaisin niin paljon tietää, petätkö vai et. . . . . . . Itsehän en. . . . Ainakaan usein ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aamut, päivät, illat. Öisin yritän ummistaa silmäni edes hetkeksi, mutta kuvasi ei katoa silloinkaan.
On kyllä itsepäinen kuva. Ota tussi ja piirrä sille viikset. ;) Tai tule hakemaan viereen.
Olit ollut kalastamassa.