Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olet hengästyttävä. Tietääkö se hyvää vai ei?
Taidat nauttia hilkulla olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet hengästyttävä. Tietääkö se hyvää vai ei?
Ota selvää.
Mikset ikinä viittaa minuun millään vahvalla tunnisteella? Jollain, jonka vain me tiedämme?
Onko se sitä sinun salamyhkäisyyttäsi? :)
Luulen, että annan sinulle hetken aikaa miettiä. Sen pitäisi varmaan olla aika hyvä. Siinäpä pulma, jos heikommat tunnisteet sisältääkin pientä puijjausta. :)
Vierailija kirjoitti:
Olit ollut kalastamassa.
Joo, se on yksi harrastuksistani. Oliko siinä jotakin, vai ihanko muuten vaan totesit asian? Mietiskelen, kuinka tarkkaan ihmiset ovat kiinnostuneita toisten elämän yksityiskohdista.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ikinä viittaa minuun millään vahvalla tunnisteella? Jollain, jonka vain me tiedämme?
Onko se sitä sinun salamyhkäisyyttäsi? :)
Melko korni viesti.
Onneksi tuli tuo uusi ihana, johon saan tuhlata välittämisenergiaani. Minä näemmä tarvitsen jonkun, johon saan erityisesti kohdentaa välittämistä. Luulin ennen, että se on huono asia, mutta kyllähän siitä kohde aina hyötyy. Tätä en kyllä tässä ketjussa ala revitellä. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen viime ajat vahvistanut muuria. Uhka on niin suuri. Olen myös kaivanut sen sisään salaluolat, joihin piiloudun jos joku hyökkää liian järein asein ja yrittää muurien sisään. Olen muurannut ikkunatkin. Valo ei näy ulospäin. Liikun ääneti. Minulla on täällä tarpeeksi riittääkseni itselleni. Ja satu alkaa "olipa kerran pieni tyttö...". Kuuluu sarjaan hirveitä tarinoita ja kauhukertomuksia (minulla on muuten sen niminen satukirja).
Haluan sinne muurien sisään. Haluan helliä sinua siellä. Lukea kirjasi. Suudella sinua sisimpääsi.
Höh. Miettisit vähän mitä selität. En mä ole sun kaivattu, etkä sä mun.
Sinä et ole ap, minä olen. Vaikka minulla on muurit, en ole noin tyly tuntemattomillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä ja univelkaiselta 30 km ja parin pitäjäpiirin paremmalle puolelle. Huomiseen.
Ai että kun toi 'mitätön' triggeröi mua joka ilta. Kun olet kaikkea muuta.
Kiitos rakas!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli tuo uusi ihana, johon saan tuhlata välittämisenergiaani. Minä näemmä tarvitsen jonkun, johon saan erityisesti kohdentaa välittämistä. Luulin ennen, että se on huono asia, mutta kyllähän siitä kohde aina hyötyy. Tätä en kyllä tässä ketjussa ala revitellä. Ikinä.
Joten olemmeko sujut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten olemmeko sujut?
En ymmärrä kysymystä, joten tuskin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten olemmeko sujut?
En ymmärrä kysymystä, joten tuskin sinulle.
Hienoa. :)
Olen vähän kade jokaiselle röökille sun askissa...nainen.
Vierailija kirjoitti:
No ei sullakaan sitten hyvin kyllä mene. Otatko yhden, mä voin tarjota sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tupakoi. Siinä oot kyllä oikeessa, että ei mene kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tupakoi. Siinä oot kyllä oikeessa, että ei mene kovin hyvin.
Ok. Toivottavasti se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IKÄVÄ SUA!
Näytä se hyvä ihminen.
Olen näyttänyt monin tavoin. Tänäänkin.
Näytä se hyvä ihminen.