Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Temun, Wishin, yms. tuotteista?

Vierailija
03.02.2025 |

Oletteko tilanneet noista kyseisistä (tai muista vastaavista) halpakaupoista mitään, ja onko tuotteet olleet millaisia  laadultaan ja käytössä.

Lisäksi kiinnostaa, kun jotkut tahothan yrittää kovasti vakuutella, miten kaikki mahdollinen noista ja muista vastaavista paikoista tilatut tavara nyt ovat jotenkin kaikin tavoin kauhean vaarallisia, että onko tullut tilattua tavaroita joita et ole oikeasti uskaltanut käyttää jostain syystä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansilla euroilla tilannut pääasiassa Aliexpressistä ja kerran ollut viallinen tavara josta sain rahat takaisin, tavaraa ei tarvinnut palauttaa.

Vierailija
2/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä tilailin joskus kaikennäköistä pientä. Suurin osa kamoista oli OK ja huomattavasti halvempaa kuin liikkeissä, osa ei ollut sinne päinkään mitä tilasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta olen paljon tilannut. Hinta/laatusuhde on hyvä. Ja hinnat ovat 1/3 siitä mitä tuotteet suomessa maksaisi. Monet suomalaiset yrittäjät tilaavat sieltä tänne myytävät tuotteensa ja hinta on sitten x 3 tai 4

Vierailija
5/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temussa ei ole mitään kunnon valikoimaa kuten aliexpressissä. Onhan noita kiinalaisia nettikauppoja ollut ennenkin jotka on menestynyt huonosti vuosien päästä. Tulee uusi nettikauppa johon kaikki siirtyy.

Vierailija
6/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta olen paljon tilannut. Hinta/laatusuhde on hyvä. Ja hinnat ovat 1/3 siitä mitä tuotteet suomessa maksaisi. Monet suomalaiset yrittäjät tilaavat sieltä tänne myytävät tuotteensa ja hinta on sitten x 3 tai 4

Eivät tilaa. EU:ssa myytävien tuotteiden on läpäistävä laaduntarkastus, ja sitä nuo tuotteet eivät läpäise.

Vierailija
7/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia juttuja Temusta, joita täältä en ole löytänyt. Suuntavalot pyörään ja peräkärryyn sekä pakkasellakin toimivat äärivalot. Kevyet pikakäyttöiset vinkat, jotka toimii kiristäessä kitkalla. Kun katsoo myyjän valikoiman niin huomaa kyllä onko laatu kohdillaan kun vertaa hintaan. 

Vierailija
8/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tilaa. EU:ssa myytävien tuotteiden on läpäistävä laaduntarkastus, ja sitä nuo tuotteet eivät läpäise.

Ei ne niitä laaduntarkastuksia automaattisesti tee. Joskus tukes tekee niitä ja niille voi ilmoittaa. Esim. Ugreenin tuotteet on laadukkaita, minulla on ollut 7v ugreenin puhelinlaturi. Asunto olisi jo palanut tuona aikana mikäli laatu on niin huonoa kun väitätte. Ugreenia myydään suomessakin. Oli ennen edullinen merkki, mutta nyt melkein tuplasti kalliimpi.

Vierailija
9/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temussa paljon sellaisia hyvän mielen juttuja, humoristisia ja tsemppaavia tuotteita mm avainperät, pussukat, seinäkyltit jollain nokkeluudella jne jotka n euron ja jos haluaa itseään tai jotakuta (esim ystävänpäivänä) piristää nuo on kivoja. 

Ei sais mainostaa Temua mutta mulle tulee noista mieleen hieman Anne Taintor ja tämä brändi ei ole erityisen halpa.

Samoin temussa halpoja kivoja huiveja ja harsoverhoja verhoja vahvoissa väreissä. Tykkään eloisista väreistä joten sekin yksi syy miksi koluan tuolta valikoimia sillä silmällä. Lemmikinystäville löytyy paljon esim kissa ja heppateemaisia tuotteita kuten kynnysmatto, pikkutyynynpäälliset..

Vierailija
10/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne niitä laaduntarkastuksia automaattisesti tee. Joskus tukes tekee niitä ja niille voi ilmoittaa. Esim. Ugreenin tuotteet on laadukkaita, minulla on ollut 7v ugreenin puhelinlaturi. Asunto olisi jo palanut tuona aikana mikäli laatu on niin huonoa kun väitätte. Ugreenia myydään suomessakin. Oli ennen edullinen merkki, mutta nyt melkein tuplasti kalliimpi.

Oletko tyhmä? Eihän ne kaikki tietysti syty palamaan. Eikä sulla ole mitään takuuta siitä, että kyseessä on sama tuote, vaikka merkki näyttää samalta. 

Vierailija
11/11 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelujuttuja on tullut tilattua ja uskaltaa tilata tällaista arvotonta pikku krääsää. Samaa sekundaa se on mitä täälläkin myydään. Hinta vain monin(kymmen)kertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä