Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Alfalle terveinen unoha täti ja ota mut. Sä tiiät kyllä.
Tuu huomenna jutteleen ja ehdota jotain kahdenkeskistä. Sillähän se tokenee.
Elän hyvin ehdottoman ja ahtaalle ajavan ihmisen kanssa.
Näillä tunnustuksilla olisin kyllä mielestäni ansainnut edes yhden tunnisteellisen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietätkö iltasi yksin omasta halusta vai olosuhteiden pakosta?
Ne, jotka eivät vietä iltaa yksin, eivät vastaa.
Olosuhteiden pakosta? Mursin jalkani enkä pysty kävelemään?
oletk okuullut siitä, että olosuhteiden pakko saattaa olla myös sitä ettei ole seuraa, jossa viettäisi aikaa? Juu varmasti lähikuppilasta löytyisi seuraa, mutta oliksiko mieleistä. Todennäköisesti ei, koska en erityisemmin viehdy pubeissa kuuntelemassa kantisten valitusta tai muutoinkaan tahdo tuhlata aikaani lähipubi ryönälöihin.
Eihän se olosuhteista johdu, vaan omasta osaamattomuudesta. Siihen löytyy lääke, jos haluaa tehdä töitä itsensä eteen.
Millähän tavoin osaamiseeni liittyy se, että kerta toisensa jälkeen kohtaan heitä, jotka eivät millään tavoin osu yksiin elämäntoiveiden, asenteiden ja näkemysten suhteen?
En minä halua viettää aikaani heidän kanssaan joiden mielestä ostoskeskusmusiikin tahtiin itsekseen tanssiminen on hauskaa ja jotka ovat irronneet todellisuudesta tai tahtovat maleksia ja haahuilla elämänsä hukkaan. Ja vielä suurempi kysymys tässä on, että miksi joku edes luulisi minen samasituvan heihin tai viihtyväni heidän seurassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tahdot niin. Jos sä tahdot niin?
Hitto kun en enään tiedä mitä edes tahdon.
Tahdon olla vapaa ja tahdon olla varattu.
Tahdon olla haluttu ja tahdon ettei kukaan katso mua.
Tahdon olla yhteydessä ja tahdon olla yksin.
Ota tästä nyt selvää.
tee ristiriitainen ilman riitoja
Mun kaivattu ajattelee just näin. Asiat on monimutkaisia.
Torstai on mullakin toivoa ainakin puoliksi täynnä oleva lasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvapuustia mieli
Remmiä saat jos haluat. Ansaittu on.
Ottaisin itse ainakin mielummin korvapuustia, jälkimakukin on onnellisempi. Sivu.
Sitä saa mitä tilaa. Tilattu on järjestystä ja sitä saaman.
Huomenna laitan uudet seksikkäät pökät jalkaan. Toivottavasti on kesäinen sää, etten vaikuta hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Aina jännä täällä kun kysytään kuka on tehnyt aloitteen kaltaista kaivattunsa suuntaan niin kaikki vastaa joo. Sitten kun kysytään kuka viettää iltaansa yksin olosuhteiden pakosta, niin kaikki viihtyy yksin. Seuraavaan vastataan, että kaivatun pitäisi tehdä asialle jotain.
Ulkoistatteko aina kaikki tunteisiinne liittyvän?
Siis mitä sä et tossa tajua? Aloite -> pakit. Viihtyy ennemmin yksin kuin jonkun randomin seurassa -> kaivattuhan ei ole saatavilla, koska antoi ne pakit. Kaivatun pitäis tehdä jotain, että tilanne voisi muuttua -> sehän ne pakit antoi eli pallo sillä..
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastuit juuri häneen?
Toivottavasti tulee tilaisuus viel joku päivä hänelle irl näyttää ja kertoa. Vaikka sitten ei johtaisi muuhun kuin hyvään lounashetkeen yhdessä ja viel mieluiten ulkona, katsellen luontoa. - Rakastuin nyt jo kaadetun Pihlajan edessä, kun seistiin lähekkäin ikkunan luona.
Vierailija kirjoitti:
Elän hyvin ehdottoman ja ahtaalle ajavan ihmisen kanssa.
Mulla on tää sama.
Vierailija kirjoitti:
Alfalle terveinen unoha täti ja ota mut. Sä tiiät kyllä.
Mikä alfa? Alfahiukkanen?
Jos sinun viereesi pääsisin, en muuta tässä elämässä pyytäisi, koska Onni olisi omanani. Kova ikävä sinua.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä ja univelkaiselta 30 km ja parin pitäjäpiirin paremmalle puolelle. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi juuri nyt?
Rakastan sinua. Voitaisiinko jo määritellä tämä juttu nimeltään me
Niin. Minä, sinä, me!
On tässä nyt kaikenlaista muutakin meneillään. Tiedä oikein jääkiekkoako pitäis seurata. Onko leijonia vai muuta? -kalkkis-
Mä oon vähän väsynyt tähän palstaan, suhun en ole. Sun viestit on mulle tosi tärkeitä ja odotan niitä kovasti. Vielä enemmän mä ootan, että nähdään taas. Oot älyttömän rakas mulle. Nuku hyvin.
En käsitä heitä, ketkä tuosta ymmärtää noin, mutta kukin aivoillaan.