Onko kiinnostusta lateksiin?
Siis naiset ja miksei miehetkin voisi vastailla. Itse olen reilu 40 vuotias mies ja koko ikäni olen ihaillut lateksiasuja. Joskus vuosia sitten ostin puolisolleni korsetin mutta ei tullut tuulta purjeisiin. Mietin vain tykkääkö joku muu?
Kommentit (3)
Aika paljon! Omakotitaloni alakerroksien lattinoissa lateksipäällystys.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Me normaalit otamme vaatteet pois kun aletaan seksiin.
Normaalia? Selitätkö tarkemmin?
Lelut, hepeneet ja roolit tuovat todella paljon lisää seksiin parhaimmillaan. Ne eivät sulje pois sitä, että seksiä ei voisi olla myös ilman niitä. Latex-asut, kuten myös silkki satiini, pvc ja miksei omasta mielestäni tylsä ja ikävältä tuntuva pitsikin ovat naisen yllä kauniita ja kiihottavia. Naisia voi sytyttää muut asiat miehissä. Seksi on leikkiä ja nautintoa ja sitä voi hakea monin tavoin. Tekeekö se seksistä pervoa? Jos niin on, niin "normaali" rajaa ja ankeuttaa hyvin paljon sitä, mitä voi tehdä tai nähdä ja kokea., Ei kai sen niin tule olla? EIhän seksin tule olla kuin harmaa DDR-tyylinen betonilähiö koleana harmaana syksynä, jossa ajatus- ja tekopoliisit valvovat kaikkea mahdollista "väärää"?
Aiheeseen, Latex ja pvc ovat hyvien suunnittelijoiden käsissä loistava materiaali todella eroottisille asuille.
Ei kiinnosta. Me normaalit otamme vaatteet pois kun aletaan seksiin.