Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ruususen unessa
Iloa kaipaamalleni kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihastuneita miehiä, jotka palvoo minua. Mutta sinä vain olet kylmä ja outo. Jopa todella julma välillä...
Millä tavalla julma?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tiistaita risuleualle. 🧡🤗 Sinä mun ajatuksissaan, kuten aina. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Nallekarkit eivät mene tasan.
Tuhti ja Viuhti sekä kysymys, missä on mun toinen kenkä? Hörönaurua.
Hyväntuuliset terveiset mun kaivatulleni. Mielenkiintoista päivää sinne töihin. Koita jaksaa! Halaus.
Heitä minä kaipaan, muutamia jo mullan alla lepääviä ja muutamia vielä tässä maailmassa olevia ihmisiä. Nuoruuden aikaisia ihmisiä, ihmisiä ajalta jolloin ei vielä tajunnut miten ihmissuhteita pitää hoitaa etteivät ne katoa. Erästä ihmistä kaipaan erityisesti, vuosikymmenten jälkeen vasta ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Heitä minä kaipaan, muutamia jo mullan alla lepääviä ja muutamia vielä tässä maailmassa olevia ihmisiä. Nuoruuden aikaisia ihmisiä, ihmisiä ajalta jolloin ei vielä tajunnut miten ihmissuhteita pitää hoitaa etteivät ne katoa. Erästä ihmistä kaipaan erityisesti, vuosikymmenten jälkeen vasta ymmärsin.
🧡 Tämä voisi olla minulta. Hyvää huomenta kaikille kaipaajille.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi
Ovatko neuvot siis ärsyttäviä? Kerro miksi.
Jokainen täällä ainoana tietää sen oman tilanteensa, ei siihen muut pysty mitään neuvoja antamaan. Ärsyttävää kun joku aina lähtee jankkamaan ihan asian vierestä ja käsittää kaiken väärin mutta silti jatkaa aina vaan, lopulta tekee mieli vain lopettaa kaikki kirjoittaminen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Asiat täytyy selvittää jotta ne saadaan oikealle tolalle. Epävarmuudessa ei ole hyvä, mukava eikä hauska elää.
No täällä ne ei ainakaan selviä
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku tunniste itsestäsi? Se voi olla ihan mikä vain, käytä myös emojeita joista sinua voisi tunnistaa.
Miks ihmeessä tekisin niin? 😅
Tunteeni sua kohtaan oli vilpitön. Toivon, että joskus tajuaisit sen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on taas tiistai. 🤯
?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen varmasti tietää sydämessä vaikka epävarma mieli, sanat ja teot puhuisivatkin muuta. Kerroitko hänelle siis että
Vierailija kirjoitti:
Tunnehan on aina aito. Miten näytit sen hänelle?
Jos sulla joskus oli jotain suuria tunteita mua kohtaan, olisitpa kertonut niistä. Ei sen olisi tarvinnut mihinkään johtaa mutta mulle sillä olisi ollut suuri merkitys. Ajatus tuuleen, heitän sen jollekin. On synkkä päivä, yksi monista.
Kiitos samoin! Olkoon päiväsi iloinen ja onnellinen!