Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihastuneita miehiä, jotka palvoo minua. Mutta sinä vain olet kylmä ja outo. Jopa todella julma välillä...
Juu, huomasin narsismin ja annoin olla :)
aika narsistista luulla että olis ollut sulle.. ;) eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sua kohtaan oli vilpitön. Toivon, että joskus tajuaisit sen.
Kyllä sen varmasti tietää sydämessä vaikka epävarma mieli, sanat ja teot puhuisivatkin muuta. Kerroitko hänelle siis että
No ei ihan varmasti tiedä missään sydämessä, jos sanat ja teot on osoittaneet jotakin muuta. Mitä ihmeen ajatustenlukutaitoa edellytätte aina muilta? Eri
Taisit ajaa aamulla vastaan. Ei sillä, ajattelin sua muutenkin, etkä ikinä arvaa, mitä sinusta ajattelin.
Muutos on tosiaan toivottu muutos! Illalla piti mennä ajoissa nukkumaan, kun oli varhainen herätys.
Kyllä mä tiedän, että jotakuta kaipaat. En vain tiedä olenko se minä vai eräs toinen. Siinä on se ongelma. Ei tämä muuten ratkea kuin puhumalla sille tietylle henkilölle.
Varattua on ikävä kaivata, kun tunne on kaunis, mutta on huono omatunto kaivata toisen omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on taas tiistai. 🤯
?
Hetkellinen regressio
Onko lineaarinen regressio? Entä flunktuoiva? pysyvä? Mikä on regressiokerroin?
Tunne voimissaan. Puolisen vuotta täällä palstalla ei ole sitä nujertanut, vaikka kaipauksen kauneus on kyllä ottanut siipeensä ja haaveet kärsineet. Uskon, että olet täällä, mutta mikä on ollut sinulta minulle, vai ei mikään - kas, siinäpä pulma.
Ja juujuu, harhat ja täältä pois. Työn alla. Nyt sahaamaan venelautoja.
Alitajunta -> mennyt elämä ja elämän asiat
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sua kohtaan oli vilpitön. Toivon, että joskus tajuaisit sen.
Sopii toivoa. Kaikkea tekin toivotte.
Olen henkisesti loppu. Itseeni, koko tilanteeseen. Ei mitään mahdollisuutta purkaa.
Miksi et ota suoraan yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
??
Olisikohan se Candyworld pitkästä aikaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Tälläl hetkellä tämän voisi käsittää kahdella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen henkisesti loppu. Itseeni, koko tilanteeseen. Ei mitään mahdollisuutta purkaa.
Minkälainen tilanne? Miksi ei ole mahdollisuutta purkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filosofinen rakkauskyssäri: Voiko ihmisellä olla rakkauden tiimoilta kriteereitä kumppanille vai onko se teennäistä asettaa tunteelle esteitä? Mitä rakkaus siis on jos sillä on kriteerejä? Harva meistä taitaa esimerkiksi seksuaalista suuntautumistaan vaihtaa joten siinä on jo yksi kriteeri, joten miksei voisi olla useampia? 🤔
Totta kai voi olla. AInakin johonkin pisteeseen saakka koska Ihmisen liskoaivot ovat kehittyneet niin aikoinaan. Juttu on siinä että Ihmiset voivat oppia ja ovat kykeneviä ajattelevia eläimiä ohittamaan tai kyseenalaistamaan, valikoimaan ja pudottamaan pois näitä omia ja muiden (kulttuurista = ympäröivä todellisuus) luomia käsitteitä ja vaateita.
Musta on hyvä vaan että on kriteereitä, kuhan eivät ole mahdottoman eksakteja jotta todennäköisyys olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se Candyworld pitkästä aikaa 😘
Tikkareita suussa, käsissä ja joka paikassa
Hetkellinen regressio