Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan elelen ilman sua.
Ei sun ehkä tarvis, jos nää tavat ei tulis silleen aika voimakkaasti esiin. Sattuuhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
kiva 🌸
Vielä eilen oli suunnitelma miten aion edetä sun kanssa. Selasin päivän viestit äsken läpi. Nyt on sellainen fiilis, että et sä kyllä mua kaipaa. Se taitaa olla se yksi toinen tyyppi, jota olen ennenkin epäillyt. Tulipa tyhmä olo ja suunnitelmat meni romukoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi paljon asiaa, just sulle, mikä tuntuu vähän hassulta koska ei olla ihan viime viikolla oltu jutuissa. Eikä varmaan olla seuraavallakaan, eikä sitä seuraavalla. Se tekee minut surulliseksi. Tiedä se.
Koska te sit tuutte olemaan jutuissa? Etkö pääse jutulle vai mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin helvetin kuuma, et mä en pysty miettimään mitään muuta ku sua. Sä olet aiheuttanut mussa sellaisen myllerryksen, ettet ikinä edes uskoisi sen olevan mahdollista, kun pidät itseäsi rikkinäisenä ja epävarmana.
Voitko vaikka kertoa sille ihmiselle. Jos pitää itseään rikkinäisenä sille voi olla tärkeää saada tietää, että joku välittää. Tietty kuumana pitäminen ja välittäminen on vähän kaksi eri asiaa.
Ai vähän eri asioita! Rikkinäistä ei välttämättä ainakaan jeesaa tieto siitä että pidetään seksikkäänä :D eri sivusta
Minä taas en pitäisi sitä kivana kenenkään sanomana ekoilla kerroilla. Siis seksiäkään ei olisi toviin. Kokisin olevani vain joku seksuaalinen himo, enkä muuta. Terkuin demiseksuaali sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tämä pimeä yö.
Turvallista yötä pimeään yöhösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin helvetin kuuma, et mä en pysty miettimään mitään muuta ku sua. Sä olet aiheuttanut mussa sellaisen myllerryksen, ettet ikinä edes uskoisi sen olevan mahdollista, kun pidät itseäsi rikkinäisenä ja epävarmana.
Voitko vaikka kertoa sille ihmiselle. Jos pitää itseään rikkinäisenä sille voi olla tärkeää saada tietää, että joku välittää. Tietty kuumana pitäminen ja välittäminen on vähän kaksi eri asiaa.
Ai vähän eri asioita! Rikkinäistä ei välttämättä ainakaan jeesaa tieto siitä että pidetään seksikkäänä :D eri sivusta
Minä taas en pitäisi sitä kivana kenenkään sanomana ekoilla kerroilla. Siis seksiäkään ei olisi toviin. Kokisin olevani vain joku seksuaalinen himo, enkä muuta. Terkuin de
No mua ei haittais vaikka olisinkin rikki. Kiva jos kelpaa.
Kaipaan 15 vuotta nuorempaa naista ja 15 vuotta vanhempaa naista.
Kauniita unia sille yhdelle (n) joka saattaa nukkumaan mennessä ajatelle että on ok syödä kaloja, koska niillä ei ole tunteita...
Vierailija kirjoitti:
Do Do Do something 😃
Hellästi peittelen haaveeni unille, yksitellen suukotan niistä jokaisen. Katson vielä että kaikki on niillä hyvin ja sammutan valon. Iltasatua ei tarvittu, nukahtivat itkettyään itsensä väsyksiin.
Annan niiden nyt nukkua niin pitkään kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää kyllä että pidän häntä kuumana ja välitän hänestä. Ihan irlissä asioista puhuttu. Pallo on ns. hänellä, painostamalla en tässä voita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö oot elossa?
just ja just, terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivattuni tiukalle kakkoselle. Nainen tietty kyseessä en minä sentään homo ole.
En tiedä yhtäkään naista, joka tykkäisi, että peräsuolta tökitään peniksellä. Toivottavasti naisesi tykkää. Takaapäin voi tulla, kunhan osaa tähdätä oikeaan reikään. Neuvoja tädiltä
Kyllä kakkaseen tökkivät ukkelit on kaikki miehiin päin, ei vaan ole miestä myöntää asiaa. NAISET, älkää antako ukkojen pilata sulkijalihastanne. Ei ole kiva, kun se vioittuu ja sonta valuu omia aikojaan, pierut livahtaa varkain kiusallisissa tilanteissa. Terv. Terveydenhoitaja
Höpsis. Älä leiki lääkäriä.
Yö on rikki, iltakin viallinen ja aurinkoiset päivät repeävät liitoksistaan, ilman sua.
Silloin tietää, että on ollut hyvä päivä, kun ei ole tänne ehtinyt. Eikä edes kaivattu käynyt mielessä. Vai onko hän enää edes kaivattuni? Olen saanut apua tähän kaipaukseen ja muutenkin nyt on niin monta rautaa tulessa. Ja hyviä ihmisiä maailma täynnä. Että mitä vattua minä sepostelen tässäkin nyt. Öitä👎🏻👍🏻
Ja silti mä olen meistä se, joka pääsee ulos kaivattunsa kanssa. Sä et pääse, koska haukut muita.
Olen onnellinen sun puolesta, että pääset kaivattusi kanssa ulos ja illalla viettämään aikaa vauvapalstalle.