Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä kanssasi mökkiin erämaajärven rannalle. Laittaisin sulle hyvää ruokaa, jos ehtisin.
Tää olis hirveintä, heti telttailun jälkeen. Ennemmin se hotelli ja ruoan tilaus ovelle.
Juu, ei se kaikille sovi. Toisilla kyllä onneksi tarpeeksi älyä, ettei tarvitse joka paikkaan huudella mielipiteitään.
Joskus voi lipsahtaa. Kukaan ei ole täydellinen. Voi olla vaikka vähän autisti.
Ja tällaisten juttujen takia te ette pääse kaivattunne kanssa mökille. Ei kukaan tykkää ilkeistä.
Sinäkään tuskin olet täydellinen
No ainakaan en ole ilkeä muille, siitä pidän huolen. Nyt ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orimattilaan terveisiä!
Vihdoin. Orimattilaiset TORILLE!!!
Varmaan sit Lahen torille?
Menkööt omalle torillensa.
- lahelainen
Ei taia olla?
Olen ilkeä kaikille jotka sen ansaitsee.
Tn 666
Vierailija kirjoitti:
Audisti. Sama asia.
🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Mitä yössä tapahtui, se yöhön jäi.
Terveisin Gösta ja Runar
Miettikää, jos tuntisitte joskus hyviä tunteita, ettekä olisi noin katkeria. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä kanssasi mökkiin erämaajärven rannalle. Laittaisin sulle hyvää ruokaa, jos ehtisin.
Tää olis hirveintä, heti telttailun jälkeen. Ennemmin se hotelli ja ruoan tilaus ovelle.
Juu, ei se kaikille sovi. Toisilla kyllä onneksi tarpeeksi älyä, ettei tarvitse joka paikkaan huudella mielipiteitään.
Jos pelkäät mielipiteitä, älä kirjoita tänne aloituksia. Kaikki ei aina vain komppaa. Ihmiset on erilaisia.
Ps. Ad hominem on aina tosi nolo.
Taidat tosiaan olla autisti.
Puhu peilille nyt, oikeasti.
Okei, olet autisti. Se on ihan fine.
Ja silti mä olen meistä se, joka pääsee ulos kaivattunsa kanssa. Sä et pääse, koska haukut muita.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se mielenkiintoista voida keskustella näistä asioista laajemminkin. Yksipuolisella pohtimisella harvemmin päästään kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen.
Ihan totta, haastakaa toisianne kysymyksillä. Luottakaa itseenne. Kieltäjiä on hyvin paljon. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hökkelikylästä.
Onko vielä pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin helvetin kuuma, et mä en pysty miettimään mitään muuta ku sua. Sä olet aiheuttanut mussa sellaisen myllerryksen, ettet ikinä edes uskoisi sen olevan mahdollista, kun pidät itseäsi rikkinäisenä ja epävarmana.
Voitko vaikka kertoa sille ihmiselle. Jos pitää itseään rikkinäisenä sille voi olla tärkeää saada tietää, että joku välittää. Tietty kuumana pitäminen ja välittäminen on vähän kaksi eri asiaa.
Hyvää yötä kauniille Iinekselle ja pienelle Leenulle. Kauniita unia.
Oon auTisti ja auDisti ja mulla on lerkeleesti massia eli köyhät kyykkyyn. T rikas mulkvisti m lerssi ottas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin helvetin kuuma, et mä en pysty miettimään mitään muuta ku sua. Sä olet aiheuttanut mussa sellaisen myllerryksen, ettet ikinä edes uskoisi sen olevan mahdollista, kun pidät itseäsi rikkinäisenä ja epävarmana.
Voitko vaikka kertoa sille ihmiselle. Jos pitää itseään rikkinäisenä sille voi olla tärkeää saada tietää, että joku välittää. Tietty kuumana pitäminen ja välittäminen on vähän kaksi eri asiaa.
Ai vähän eri asioita! Rikkinäistä ei välttämättä ainakaan jeesaa tieto siitä että pidetään seksikkäänä :D eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hökkelikylästä.
Onko vielä pystyssä?
On, ja Ullakin elää.
Ehkä kärsin migreenistä, kävin lenkillä silti jos se tuosta.