Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei taida juuri kukaan ymmärtää lukemaansa? Liekö some pilannut kaikki aivosolut.
Onneksi meillä on sinut 😁
Onneksi meillä on hänet! Joku järkevä tässäkin paikassa.
Lomien jälkeinen elämä ei ole alkanut kivasti, kun ei nähdä joka päivä. Terveisiä miehelle, jonka niskaan saisi miniponnarin oikeanlaisilla lenksuilla. 😘🤗
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa en käykään. Taidanki oksentaa mieluummin.
Ja sitten nukkumaan. Sun trollailu on niin surkeaa.
Paikallisilla on kotiseuturakkaus eivätkä ymmärrä stadilainen tuskaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta puheen ollen tästä Prismasta niin kaksi kertaa olen saanut kyydin kauppakassien kanssa kotiin.
Ja ainakin yhden ystävän olen kohdannut.
Aaa. Okei. Mul ei oo autoo. 😃
Autoton oli ystäväni eilen.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta, että meidän etu-ja sukunimet loppuu samoihin kirjaimiin.
Sama. Mutta ei merkitystä
Tässänäin. Vähän tuo koronavirus vielä vaivaa.
Tunnen, että meidän mielien yhteys on katkeemassa. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää oo sellanen ikuinen kiistanaihe? 😃
Hei. En mä välitä. Mulle on se ja sama, mitä mieltä joku on jostain paikasta. Muuttaisin Tshekkiin jos oisin rikas.
Voisinpa koskea. Olisin silitellyt niitä niskavilloja ja koittanut heti, tuleeko ponnua.
Vierailija kirjoitti:
Jos menee paikalliseen eikä mielistele muita niin heti tulee huono maine kilteille helsinkiläisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään katkea, jos ne oikeasti on.
Kaipauksen sävelet soi kauniina läpi kevään ja kesän. Kutsu välillä tanssiin. Sinua toivoin näkevän, aikaa yhdessä kenties viettäen ja viel mahdollisuutta tutustuen. Mut edellinen kesä jo kertoi sen, turhaa kai haaveilen. Siks päätin mä keskittyä siihen mitä on edessä ja toivoin uusia näkymiä. Sinä pysyt kauniissa muistoissa. Tulen aina rakastamaan sinua. Tuli sinusta osa minua. Kosketit hymylläsi. Vieläkin toivon aikaa kanssasi, sinä menit.
Vierailija kirjoitti:
Testataan sitä.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös näin. Uusia haparoivia alkuja uusien ihmisten kanssa. Mutta sinut piti käsitellä loppuun saakka. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennenkaikkea rakkautta.
Miksi katsoit minua tänään? Et ole koskaan noin uskaliaasti katsonut tai ehket edes ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen sävelet soi kauniina läpi kevään ja kesän. Kutsu välillä tanssiin. Sinua toivoin näkevän, aikaa yhdessä kenties viettäen ja viel mahdollisuutta tutustuen. Mut edellinen kesä jo kertoi sen, turhaa kai haaveilen. Siks päätin mä keskittyä siihen mitä on edessä ja toivoin uusia näkymiä. Sinä pysyt kauniissa muistoissa. Tulen aina rakastamaan sinua. Tuli sinusta osa minua. Kosketit hymylläsi. Vieläkin toivon aikaa kanssasi, sinä menit.
Älä jätä samassa viestissä hyvästejä ja toivetta viettää aikaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään katkea, jos ne oikeasti on.
Totta kai voi katketa, miksei voisi? Jos toinen vaikka aloittaa yhteyden eri henkilön kanssa. Sivusta
Niinhän sinä halusit asian olevan. Rock! Sivuääni.