Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette - puumat?
En ole puuma, koska en ole koskaan sekaantunut riittävästi nuorempiin, eikä ne mulla minkään saalistuksen kohteena ole. Kaivattu nyt vain sattuu olemaan nuorempi, mikä on tosi valitettavaa, koska just sen vuoksi en suostuisi ikinä aloittamaan mitään hänen kanssaan. Eli edes hänen ikänsä ei tee musta puumaa, kun kerran mitään ajatuksia enempää ei tule olemaan.
Ja ikää on 45.
No jopas... Mikä on ikäero vai miksi et suostuisi hänen kanssaan mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit, mitä toiveita minulla oli meistä. Ne toiveet ovat nyt lentäneet taivaan tuuliin. Vaikeita vuosia.
Miksi niin?
Karisma on sisäistä säteilyä, joka vetää ihmisiä puoleensa, saa heidät kuuntelemaan ja vakuuttumaan kuulemastaan. Jotkut sanovat, että ihmisellä on voimakas aura, joten ehkä se on juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit, mitä toiveita minulla oli meistä. Ne toiveet ovat nyt lentäneet taivaan tuuliin. Vaikeita vuosia.
Millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot tästä?
Oikein hyvän pizzan ja maukasta viiniä kyytipojaksi.
Tai sitten mukavaa yhteistä ajanviettoa kahdestaan ja myöhemmin seurassakin. Tutustumista ja luottamuksen sekä kiintymyksen syventymistä. Tulista rakastumista. Paljon hyviä muistoja eläkepäivien varalle. Yhteisen elämän perustamista. Syvää ystävyyttä ja kumppanuutta sekä mittaamatonta rakkautta, joka kantaa yli kaiken. Tällee alkuun.
Se pizzakin käy, ellen muuta voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Karisma on sisäistä säteilyä, joka vetää ihmisiä puoleensa, saa heidät kuuntelemaan ja vakuuttumaan kuulemastaan. Jotkut sanovat, että ihmisellä on voimakas aura, joten ehkä se on juuri sitä.
Paras määritelmä tähän mennessä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puuma, koska en ole koskaan sekaantunut riittävästi nuorempiin, eikä ne mulla minkään saalistuksen kohteena ole. Kaivattu nyt vain sattuu olemaan nuorempi, mikä on tosi valitettavaa, koska just sen vuoksi en suostuisi ikinä aloittamaan mitään hänen kanssaan. Eli edes hänen ikänsä ei tee musta puumaa, kun kerran mitään ajatuksia enempää ei tule olemaan.
Ja ikää on 45.
Liian suuri ja just siksi.
Säälittää eräs ex-kaivattu. Vuosia sitten lopetettu yhteydenpito ja minä olen jo mennyt eteenpäin...
Nyt hän sitten soitti yksinäisyyttään, vai mitä lie olikaan.
Voisitko antaa minulle sen ilon, että saisin nähdä sinut ja katsoa silmiisi tänä viikonloppuna? Liian kauan edellisestä näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää eräs ex-kaivattu. Vuosia sitten lopetettu yhteydenpito ja minä olen jo mennyt eteenpäin...
Juu, monenlaisista mielenhäiriöistä kärsitään tälläkin palstalla. Sovitaanko, että menet suoraan nukkumaan?
Mä näin tänään moottoripyöräilijän, jolla oli valkoinen kypärä, ja siinä kypärässä oli pupunkorvat. Tosi hauskan näköinen. 🐰
Oli karismaa tai ei niin totuus on se että ylämäki pitäisi polkea eikä ole ketään joka odottaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on 45.
No montako vuotta on liian suuri ikäero?
Itse pidin että 20 v nuorempi oli rajana. "Pidin" koska nyt olen suhteessa.
Mulle kelpais yks kakskymppinen mimmuli.
Vierailija kirjoitti:
Oli karismaa tai ei niin totuus on se että ylämäki pitäisi polkea eikä ole ketään joka odottaa kotona.
Vieläkö yrität päästä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on 45.
No montako vuotta on liian suuri ikäero?
Itse pidin että 20 v nuorempi oli rajana. "Pidin" koska nyt olen suhteessa.
Olisin kirjoittanut sen tuohon jo ekalla, jos olisin sen numeron kertomassa. En ole, turhaan kalastelet. Tällä asialla ei päästä täällä trollaamaan, pidän ihan itselläni vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, monenlaisista mielenhäiriöistä kärsitään tälläkin palstalla. Sovitaanko, että menet suoraan nukkumaan?
Jaa, jännä juttu että sun häiriö helpottuisi tuosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jännä juttu että sun häiriö helpottuisi tuosta :)
Oot selkee trolli ja surkea sellainen xD
Täällä ei taida juuri kukaan ymmärtää lukemaansa? Liekö some pilannut kaikki aivosolut.