Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ihan super väsynyt olen. Voisin mennä makaamaan tähän Prisman eteen ja itkeä ettei tästä tule mitään. Että vihaan tätä pikkusieluista kylää ja että viekää minut takas Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Karisma on sisäistä säteilyä, joka vetää ihmisiä puoleensa, saa heidät kuuntelemaan ja vakuuttumaan kuulemastaan. Jotkut sanovat, että ihmisellä on voimakas aura, joten ehkä se on juuri sitä.
Ihan vain ihmisen oma energia, olemus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan super väsynyt olen. Voisin mennä makaamaan tähän Prisman eteen ja itkeä ettei tästä tule mitään. Että vihaan tätä pikkusieluista kylää ja että viekää minut takas Helsinkiin.
Misäpäit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misäpäit?
Pikkusielukylä. Kyllä sinä tiedät mistä sen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit, mitä toiveita minulla oli meistä. Ne toiveet ovat nyt lentäneet taivaan tuuliin. Vaikeita vuosia.
Minulla on toiveista meistä, mutta ei romanttisia. Eikä myöskään seksuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää eräs ex-kaivattu. Vuosia sitten lopetettu yhteydenpito ja minä olen jo mennyt eteenpäin...
Nyt hän sitten soitti yksinäisyyttään, vai mitä lie olikaan.
Juu, monenlaisista mielenhäiriöistä kärsitään tälläkin palstalla. Sovitaanko, että menet suoraan nukkumaan?
Jaa, jännä juttu että sun häiriö helpottuisi tuosta :)
Oot selkee trolli ja surkea sellainen xD
Niin, voi olla.
Jotenkin hämmästyin kumminkin kun hän soitti. Yleensähän naiset arastelevat tehdä tuollaisia yhteydenottoja.
Löysin tänään Hsl löytötavaroista kadonneen kassini. Piti lunastaa 4€ mutta kuitenkin!
Jotain hyvää kuitenkin!
Ei karismaa voi määritellä. Miks toisen mielestä -karismaattinen- on toisen mielestä -yök ei kiitos, en näe tuossa mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää eräs ex-kaivattu. Vuosia sitten lopetettu yhteydenpito ja minä olen jo mennyt eteenpäin...
Nyt hän sitten soitti yksinäisyyttään, vai mitä lie olikaan.
Juu, monenlaisista mielenhäiriöistä kärsitään tälläkin palstalla. Sovitaanko, että menet suoraan nukkumaan?
Jaa, jännä juttu että sun häiriö helpottuisi tuosta :)
Oot selkee trolli ja surkea sellainen xD
Niin, voi olla.
Jotenkin hämmästyin kumminkin kun hän soitti. Yleensähän naiset arastelevat tehdä tuollaisia yhteydenottoja.
Ilmeisesti helpottaa sun elämää huudella asiaa kaipauspalstalla, koska olet tosiaan mennyt eteenpäin. Älä jaksa edes yrittää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit, mitä toiveita minulla oli meistä. Ne toiveet ovat nyt lentäneet taivaan tuuliin. Vaikeita vuosia.
Minulla on toiveista meistä, mutta ei romanttisia. Eikä myöskään seksuaalisia.
Seksiä ainakin pitää olla, muuten ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette - puumat?
Miksi kysyt ikää? Ei se ole tärkeää minulle, minkä ikäinen joku on tai minkä ikäinen itse olen. Vaan se, tykätäänkö toisistamme.
Pitkästyn ja kyllästyn kyllä helpommin oman ikäisten kanssa. Tykkään keskimäärin enemmän nuorista ihmisistä.
Nykyinen seksielämä on ihan olematonta, mutta noin 15-20 vuotta nuorempia ovat yleensä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei taida juuri kukaan ymmärtää lukemaansa? Liekö some pilannut kaikki aivosolut.
Onneksi meillä on sinut 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misäpäit?
Fucking Länsi-Uusimaa jossa ihmiset liikkuvat vain autoilla eikä stadilainen siihen juttuun vain opi.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa minulle sen ilon, että saisin nähdä sinut ja katsoa silmiisi tänä viikonloppuna? Liian kauan edellisestä näkemisestä.
Vaikka jo tänään 😊😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa minulle sen ilon, että saisin nähdä sinut ja katsoa silmiisi tänä viikonloppuna? Liian kauan edellisestä näkemisestä.
Miten se onnistuisi kun ei ole mitään yhteyttä enää? Otatko yhteyttä? Tulisin niin onnelliseksi jos saisin nähdä sinut taas.
Ei ole yhteyttä, miten otan yhteyttä?
Wa ennenkin on toiminut meidän välillä
Eli yhteys sit kuitenkin on. Selvä.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jo tänään 😊😊😊😊
Missä nähdään? 😄
Ave Maria!!!
Bängeri