Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
11321/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei karismaa voi määritellä. Miks toisen mielestä -karismaattinen- on toisen mielestä -yök ei kiitos, en näe tuossa mitään ?

Sun argumentissa on pari pientä ongelmaa, mutta en jaksa enää vaivautua.

Onko jokin vinossa? Mikä hätänä ? Meinaan, kun yleensä mun argumenteihin tartutaan aika kiivaastikin 😅

Vierailija
11322/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mies, jolla riittänyt seuraa varmaan teiniajoista asti. Tiedät, että aina on joku kiinnostava saatavilla, sen kuin vain valitset. Tämän tajusin vasta liian myöhään kun olin jo itsekin mennyt ihastumaan sinuun. Nyt yritän vain mierttiä kaikkea negatiivista sinusta, että pääsisin yli tästä tunteesta. 

Kysyikö kukaan minulta, mitä haluan? Sitä ei ihan jokaisesta löydy.

Vahingossako suhteisiin ajauduit vai mitä hittoa? Eiköhän ne naiset ole sun mielipiteen selvittäneet :D sivu

Siinä vaiheessa kun koko kansa jonossa ja kaikki tyrkyttämässä mitä sattuu, niin ei, monet ei muista kysyä yhtään mitään.

Eli ajauduit vain suhteisiin tahtomattasi? Asi

En ala suhteisiin, vaikka maksettaisiin. Joudun nykyään piiloutumaan naisilta ja miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11323/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mies, jolla riittänyt seuraa varmaan teiniajoista asti. Tiedät, että aina on joku kiinnostava saatavilla, sen kuin vain valitset. Tämän tajusin vasta liian myöhään kun olin jo itsekin mennyt ihastumaan sinuun. Nyt yritän vain mierttiä kaikkea negatiivista sinusta, että pääsisin yli tästä tunteesta. 

Miten tällainen selviää liian myöhään? Yleensä tuon ihmistyypin erottaa ensisilmäyksellä

Puhutko nyt pelaajasta vai karismaattisesta komistuksesta, kun viittaat ihmistyyppiin?

Henkilö, joka voi valita seuransa. Tässä kai kukaan mistään pelurista ole edes puhunut 🤦🏻

Vierailija
11324/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei karismaa voi määritellä. Miks toisen mielestä -karismaattinen- on toisen mielestä -yök ei kiitos, en näe tuossa mitään ?

Sun argumentissa on pari pientä ongelmaa, mutta en jaksa enää vaivautua.

Onko jokin vinossa? Mikä hätänä ? Meinaan, kun yleensä mun argumenteihin tartutaan aika kiivaastikin 😅

Itse ymmärsin asian niin, että harva asia on universaalia. Ei edes älykkyys ole älykkyyttä kaikkien mielestä, saati ulkonäkö, niin miksi karismakaan olisi. Sivusta

Vierailija
11325/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen selviää liian myöhään? Yleensä tuon ihmistyypin erottaa ensisilmäyksellä

Puhutko nyt pelaajasta vai karismaattisesta komistuksesta, kun viittaat ihmistyyppiin?

Henkilö, joka voi valita seuransa. Tässä kai kukaan mistään pelurista ole edes puhunut 🤦🏻

Kysyin tarkennusta. Mikä se ihmistyyppi on?

Vierailija
11326/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗

J

Kaipaat unelmien naista? Olet nykyään aamuisin ensimmäinen.

Kyllä. Herätyskello soimassa aikaisin, että varmasti olen ensimmäisenä.

Vierailija
11327/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sötnos 👩🏻🏫 från Åbo.

Godnattkram 🤗

Vierailija
11328/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tarkennusta. Mikä se ihmistyyppi on?

Vastasin jo. Ootko se sama lukutaidoton, joka jankutti karismasta?

Vierailija
11329/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J

Kaipaat unelmien naista? Olet nykyään aamuisin ensimmäinen.

Kyllä. Herätyskello soimassa aikaisin, että varmasti olen ensimmäisenä.

😂😂😂

Vierailija
11330/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aika varma, ettei siellä ole ketään. 😄

Vierailija
11331/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen voi myös välillä omata voimakkaan energian ja välillä laittaa sen offille eli olla ihan huomaamaton, mutta enpä tiedä liityyykö nuo mitenkään karismaan. 

Fyysisesti voi se kauniskomeakin ihminen itseään halutessaan näkymättömämmäksi himmata eli jättää näyttävät muotireleet, ehostukset ja frisyyrit pois, pukeutua vaatimattomammin jopa halpoihin löysiin ryysyihin liiallista huomiota välttääkseen, tietysti.

Mutta ihmisen Valo; sisäinen kauneus ja säteily ei siitä yhtikäs mihinkään hiivu eikä sammu, koska se on kokonaan fyysisen muodon ulkopuolella;  se on energeettistä laadultaan, se on ihmisen aurakentän frekvenssi.

Nimenomaan energiasta kirjoitin, etkö lukenut viestiä kunnolla? Pitäisi olla selkeä viesti. 

Vierailija
11332/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiseni rajoittuu yhteen ihmiseen, hyvää yötä.

Minun ei. Ei kannata pakata koko omaisuutta samaan datsuniin.

Vierailija
11333/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan rupea negailemaan, se ei oikeasti auta ylipääsemisessä mitenkään. Mitäs siitä, jos et saa häntä, sano vaan että so what. Kyllä ne ihastuksen tunteet siitä sitten pikkuhiljaa himmenee. Älä ajattele hänestä pahaa. Parempi, että pyrit olemaan kokonaan ajattelematta häntä.

Vierailija
11334/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana. Miksi!? Mikä on tämä tällainen epäsuotuisa mielenhäiriö?  

Vierailija
11335/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä muikkunen.

🧡nuppunen

Vierailija
11336/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo. Ootko se sama lukutaidoton, joka jankutti karismasta?

En ole. Ihminen, kuka saa valita kenet tahansa ei ole ihmistyyppi ja mietin vain, mistä sellaisen kuka tahansa tunnistaa?

Vierailija
11337/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen aika varma, ettei siellä ole ketään. 😄

Mun pään sisällä? Oot oikeassa, onttona kaikuu.

Vierailija
11338/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on täynnä lukutaidottomia :D 

Vierailija
11339/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J