Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
11201/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai elokuun kaipaus? Haluaisin sanoa, että himmennyt on, mutta valehtelisin. Elokuu oli itse asiassa erittäin intensiivistä kaipauksen suhteen. Vahvempana kuin koko edellisvuoden aikana. Liittyy johonkin muutokseen. En oikein usko, että kaivattu enää kaipaa, mutta ei se poista häntä mielestäni. Se ei silti haittaa, kunhan töissä jaksan keskittyä.

Kaipasitte toisianne? Hukutin kaipuun kiireisiin.

En minä tiedä hänen kaivanneen. Välillä ajattelin niin. Mutta kuten sanoin, ei minun kaipaukseni ole oikeastaan riippuvainen hänen kaipauksesta tai tunteistaan. Pääni sisällä kaikki. Ap

Vierailija
11202/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mikä on ongelma, kun itsetuntoni on ollut loistava, kuljin ryhdikkäänä, elämääni tyytyväisenä vuosia. Sain päivittäin kehuja ja otin ne vastaan. Tiesin olevani upea ja elämä kunnossa. Sitten tapasin miehen, aloimme tapailemaan säännöllisesti. Tunnen hänen seurassaan jonkinlaista alemmuudentunnetta kokoajan. Itsetuntoni jotenkin murenee hänen seurassaan 🤔 ??? Missä vika. Ja siis kenenkään muun seurassa en koe näin. Hänen seurassaan tunnen itseni roskaksi 😅

Jotain mätää siinä sitten on? Tai jotain heijastaa? 

Itse tapasin aikoinaan huonossa tilanteessa ja masentuneena miehen joka oli niin komea, että ujostutti, mutta minä lähinnä eheydyin ja voimaannuin hänen kanssaan ja sain hyviä kokemuksia. Hän oli energialtaan ja käytökseltään tosi pehmeä ja lempeä ja lähinnä salvaa sielulle ja ruumiille. 

Mitä tarkoittaa - heijastaa - ?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa tavata ihminen, joka saa sinut unohtamaan huolesi edes hetkeksi.

Minua voisi tavata useamminkin, jos lupaa olla rakastumatta.

Nyt on kova lupaus. En rakastuisi ikinä. Hetikö tavataan? Vai rakastuisitko sinä heti ja saisin ikuisen trauman elämääni?

Älä jankkaa.

Vastahan minä avasin suuni. Kunhan nyt kysyin vain kun olit siinä niin itsevarmana.

Mun elämä, niin se on aina mennyt. Yritit kääntää ajatusta minua vastaan ja se ei vain ole koskaan mennyt niin.

Vierailija
11204/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

m92, mitä sinä haluaisit?

Vierailija
11205/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa esimerkkejä karismasta? 

Jos ajattelit yrittää rakentaa sitä aikuisiällä, se on hankalampi homma. Sitä joko on tai ei.

Miten se tulee esiin niissä, joissa sitä on?

Vaikea selittää sellaiselle, joka ei sitä huomaa

Eli sulla ei ole mitään käsitystä, mitä karisma oikeasti on. Gotcha.

Karisma on nimenomaan selittämätön it-tekijä, joka henkilöllä joko on tai ei ole. Eri

Selitä sinä, mitä se on. Ei kukaan kaipaa abstraktioita, joita ette itsekään ymmärrä.

Vierailija
11206/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelit yrittää rakentaa sitä aikuisiällä, se on hankalampi homma. Sitä joko on tai ei.

Karisma on nimenomaan selittämätön it-tekijä, joka henkilöllä joko on tai ei ole. Eri

Selitä sinä, mitä se on. Ei kukaan kaipaa abstraktioita, joita ette itsekään ymmärrä.

Jankkari. Voin luvata kaikkien puolesta, että sinulla sitä ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Sivu 

Vierailija
11207/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pussailla taas sun kanssas niin että pöksyt kostuu. Oot vaan niin ihana mies😘 ja nähny susta unta jo parina yönä putkeen

Vierailija
11208/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tästä?

Seksiä, ainakin näin aluksi. Muu vähän riippuu.

Vierailija
11209/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi nimetä yksi karismaattinen ihminen niin se olisi Vesa-Matti Loiri.

Jos ihmistä ei ole tavannut, ei voi oikeasti tietää, mutta ainakin yksi hänen lapsistaan oli erittäin karismaattinen, niin miksei isänsäkin.

Vierailija
11210/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi nimetä yksi karismaattinen ihminen niin se olisi Vesa-Matti Loiri.

No ei ikinä

Vierailija
11211/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkari. Voin luvata kaikkien puolesta, että sinulla sitä ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Sivu 

Sinultahan sitä sitten löytyykin, kun täällä muita haukkumassa.

Vierailija
11212/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tästä?

Unohdusta tai vain kevyttä muistelua. 

Vierailija
11213/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea? Selittämätön. Ei sitä pysty selittämään, se pitää kokea.

Vierailija
11214/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tästä?

Joskus toivoin jotain, semmoista arkipäivän hellyyttä katseissa ja pienissä kosketuksissa. Kun hän kysyi asiasta, toivoin lähinnä luottopakkia. Nyt en tiedä. Tykkään kuitenkin.

Vierailija
11215/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, jonka kaikki tietävät ja muistavat isommastakin porukasta, vaikkei tämä itse edes tietäisi tai muistaisi heitä. Sama henkilö, joka astuessaan sisään huoneeseen kerää heti kaikkien huomion.

Kyllä kaikki tietävät nämä, ei niitä tarvitse kuvailla. Mun entinen fwb oli tällainen, kaikki naiset suorastaan tarjosivat itseään sille vaikka kyseessä ei todellakaan ollut mikään komea tai varakaskaan mies. Lyhyt pullukka amis, mutta karisma oli aivan uskomaton.

Karisma ei kyllä ole ainoastaan seksuaalista vetovoimaa. Kuvailit just seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
11216/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko lukea? Selittämätön. Ei sitä pysty selittämään, se pitää kokea.

Kyllä minä osaan karisman määritellä, odotan vain teidän vastausta, kerta jaksatte hokea siitä.

Vierailija
11217/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ainakin 8 silmää niin voisi hypoteettisesti seurata ainakin 8 eri juttua keskittyen jokaiseen yksitellen. Mutta toisaalta vaikka hämähäkki voi nähdä ympärillään olevan maailman useista eri kulmista johtuen sen kahdeksasta silmästä, se ei näe kaikkea erikseen samalla tavalla kuin ihmiset tekevät. Sen näkökyky perustuu enemmän liikkeen havaitsemiseen ja ympäristön yleiseen havainnointiin kuin yksityiskohtaiseen tarkasteluun. Ei siis olisi hyötyä oikeastaan. Tai no, yleiskuvallisesti voisi olla jos ei yksityiskohtien seuraaminen niin kiinnosta.

Vierailija
11218/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, jonka kaikki tietävät ja muistavat isommastakin porukasta, vaikkei tämä itse edes tietäisi tai muistaisi heitä. Sama henkilö, joka astuessaan sisään huoneeseen kerää heti kaikkien huomion.

Kyllä kaikki tietävät nämä, ei niitä tarvitse kuvailla. Mun entinen fwb oli tällainen, kaikki naiset suorastaan tarjosivat itseään sille vaikka kyseessä ei todellakaan ollut mikään komea tai varakaskaan mies. Lyhyt pullukka amis, mutta karisma oli aivan uskomaton.

Karisma ei kyllä ole ainoastaan seksuaalista vetovoimaa. Kuvailit just seksuaalista vetovoimaa.

En kuvaillut. Ensimmäinen kappale koski kyllä ihmisiä ihan sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta.

Vierailija
11219/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on kokonaisuus, joka tekee vaikutuksen. 

Vierailija
11220/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea? Selittämätön. Ei sitä pysty selittämään, se pitää kokea.

Kyllä minä osaan karisman määritellä, odotan vain teidän vastausta, kerta jaksatte hokea siitä.

Enhän mä sitä kysynyt.

Ketju on lukittu.