Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oispa ainakin 8 silmää niin voisi hypoteettisesti seurata ainakin 8 eri juttua keskittyen jokaiseen yksitellen. Mutta toisaalta vaikka hämähäkki voi nähdä ympärillään olevan maailman useista eri kulmista johtuen sen kahdeksasta silmästä, se ei näe kaikkea erikseen samalla tavalla kuin ihmiset tekevät. Sen näkökyky perustuu enemmän liikkeen havaitsemiseen ja ympäristön yleiseen havainnointiin kuin yksityiskohtaiseen tarkasteluun. Ei siis olisi hyötyä oikeastaan. Tai no, yleiskuvallisesti voisi olla jos ei yksityiskohtien seuraaminen niin kiinnosta.
Tämä on hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi nimetä yksi karismaattinen ihminen niin se olisi Vesa-Matti Loiri.
Kyllä, ikäluokassaan kerrassaan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Selittämätön. Ei sitä pysty selittämään, se pitää kokea.
Kyllä minä osaan karisman määritellä, odotan vain teidän vastausta, kerta jaksatte hokea siitä.
Enhän mä sitä kysynyt.
Et niin, mutta minä kysyin, ettekä te edes tiedä mistä puhutte, kun ei saa kunnon vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa tavata ihminen, joka saa sinut unohtamaan huolesi edes hetkeksi.
Minua voisi tavata useamminkin, jos lupaa olla rakastumatta.
Nyt on kova lupaus. En rakastuisi ikinä. Hetikö tavataan? Vai rakastuisitko sinä heti ja saisin ikuisen trauman elämääni?
Älä jankkaa.
Vastahan minä avasin suuni. Kunhan nyt kysyin vain kun olit siinä niin itsevarmana.
Mun elämä, niin se on aina mennyt. Yritit kääntää ajatusta minua vastaan ja se ei vain ole koskaan mennyt niin.
No nyt se näköjään menee niin. En rakastuisi sinuun.
Hyvää iltaa naiselle samalla paikkakunnalla, oon nyt työssä siellä. Aattelen meitä.
Täällä vielä tunti, sitten kauppaan ja kotimatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmistä ei ole tavannut, ei voi oikeasti tietää, mutta ainakin yksi hänen lapsistaan oli erittäin karismaattinen, niin miksei isänsäkin.
Eiköhän häntä ole nähty niin paljon että todellakin pystyy sanomaan asian varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette - puumat?
En ole puuma, koska en ole koskaan sekaantunut riittävästi nuorempiin, eikä ne mulla minkään saalistuksen kohteena ole. Kaivattu nyt vain sattuu olemaan nuorempi, mikä on tosi valitettavaa, koska just sen vuoksi en suostuisi ikinä aloittamaan mitään hänen kanssaan. Eli edes hänen ikänsä ei tee musta puumaa, kun kerran mitään ajatuksia enempää ei tule olemaan.
Ja ikää on 45.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin erästä miestä
Ikävöin erästä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä osaan karisman määritellä, odotan vain teidän vastausta, kerta jaksatte hokea siitä.
Enhän mä sitä kysynyt.
Et niin, mutta minä kysyin, ettekä te edes tiedä mistä puhutte, kun ei saa kunnon vastausta.
Sulle on vastattu monta kertaa, mutta kun sä et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa tavata ihminen, joka saa sinut unohtamaan huolesi edes hetkeksi.
Minua voisi tavata useamminkin, jos lupaa olla rakastumatta.
Nyt on kova lupaus. En rakastuisi ikinä. Hetikö tavataan? Vai rakastuisitko sinä heti ja saisin ikuisen trauman elämääni?
Älä jankkaa.
Vastahan minä avasin suuni. Kunhan nyt kysyin vain kun olit siinä niin itsevarmana.
Mun elämä, niin se on aina mennyt. Yritit kääntää ajatusta minua vastaan ja se ei vain ole koskaan mennyt niin.
No nyt se näköjään menee niin. En rakastuisi sin
En minä niin väittänytkään...
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin erästä miestä
Ikävöin erästä naista. Emme ole enää yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmistä ei ole tavannut, ei voi oikeasti tietää, mutta ainakin yksi hänen lapsistaan oli erittäin karismaattinen, niin miksei isänsäkin.
Eiköhän häntä ole nähty niin paljon että todellakin pystyy sanomaan asian varmaksi.
Mä olen tavannut Loirin pari kertaa, ei jättänyt juuri vaikutusta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä sitä kysynyt.
Sulle on vastattu monta kertaa, mutta kun sä et osaa lukea.
Selittämättömiä asioita selittämättömästä ihmisestä. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jollei olisi kuin hän ja minä, niin haluaisin yhteiselämän ja paljon hellyyttä ja seksiä.
Ollapa niin. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä karismasta?
Henkilö, jonka kaikki tietävät ja muistavat isommastakin porukasta, vaikkei tämä itse edes tietäisi tai muistaisi heitä. Sama henkilö, joka astuessaan sisään huoneeseen kerää heti kaikkien huomion.
Kyllä kaikki tietävät nämä, ei niitä tarvitse kuvailla. Mun entinen fwb oli tällainen, kaikki naiset suorastaan tarjosivat itseään sille vaikka kyseessä ei todellakaan ollut mikään komea tai varakaskaan mies. Lyhyt pullukka amis, mutta karisma oli aivan uskomaton.
Karisma ei kyllä ole ainoastaan seksuaalista vetovoimaa. Kuvailit just seksuaalista vetovoimaa.
Kaikki eivät vain ymmärrä samalla tavalla. Jotkut saavat siitäkin kiihoittumisen tunnetta, oikeastikin.
Ymmärtäisitkö sinä allerkirjoittaa itsesi sivuun?
Vierailija kirjoitti:
Karisma on kokonaisuus, joka tekee vaikutuksen.
Hyvä tyyli, hyvä työ, hampaat kunnossa, elämä kunnossa?
Voi kun tietäisit, mitä toiveita minulla oli meistä. Ne toiveet ovat nyt lentäneet taivaan tuuliin. Vaikeita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut Loirin pari kertaa, ei jättänyt juuri vaikutusta. Eri
Se on hyväksyttävää, puhe olikin yleisesti. Kaikki eivät osaa arvostaa sitä todellisuutta.
Oikeasti, jollei olisi kuin hän ja minä, niin haluaisin yhteiselämän ja paljon hellyyttä ja seksiä.