Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
11081/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkat,en ymmärrä.Ehkä haluat päästä minusta eroon,sekin sopii.

Vierailija
11082/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä itse sekoilet. Kyllä kaikki tietää tämän sinun "nuoremalle naiselle menee vanhemmalta naiselta" kuviosi. Sama tekstilätinä pyörinyt jo täällä ikuisuudet. Sekä nimenomaan niin olet aloittanut. "kaivattusi" kanssa olet taputellut vain omaa kättä ja mielikuvituksesi symbaaleja. Mitään hommaa ole ollutkaan.

-> jälleen aivan väärin meni arvauksesi, mutta mitäpä väliä. 

Oikein meni, että vanhemmalta naiselta nuoremmalle. Mutta suhde meillä on ollut. Intiimi ja pitkä. En tiedä, sekoittako minut ketjun vaikio Nn-kirjoittajaan. Tämä vielä selvennykseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä jotka yrittävät ostaa tai varastaa toisten lääkkeitä ei ole adhd oireyhtymää.

Outo juttu.

Eksäni ei tehnyt sellaista koskaan. 

Tuo ei pidä paikkaansa, että ne jotka yrittävät saada toisten adhd lääkkeitä, niillä ei ole adhd: ta. Eksälläni on adhd ja lääkäri on välillä laittanut adhd lääkityksen katkolle, koska eksälläni on myös päihderiippuvuus, ja saattaa välillä käyttää omia lääkkeitäänkin väärin. Päihdetarkoitukseen. Ja tällöin hälle kelpaa toisten lääkkeet. Ja kavereille kanssa.

OK. Tiedän tämän. Olen itsekin kärsinyt. Anteeksi. Minua vain on yritetty huijata lähiaikoina niin että koin tarpeen kertoa sen. 

Vierailija
11084/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah,  yöhän se selvisi. Ihmisarvo on ilmeisesti kiinni jätteiden lajittelusta ja kasvissyönnistä.

Vierailija
11085/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä itse sekoilet. Kyllä kaikki tietää tämän sinun "nuoremalle naiselle menee vanhemmalta naiselta" kuviosi. Sama tekstilätinä pyörinyt jo täällä ikuisuudet. Sekä nimenomaan niin olet aloittanut. "kaivattusi" kanssa olet taputellut vain omaa kättä ja mielikuvituksesi symbaaleja. Mitään hommaa ole ollutkaan.

Ei vaan jälleen kerran meni faktuaalinen fakta oikein jota et pysty hyväksymään ja kumoamaan, mutta mitäpä siitä.

Vierailija
11086/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ajattelisit minusta jos tietäisit miten rikkinäinen oikeasti olen.

Kenelle tämä, naiselle vai miehelle?

Vierailija
11087/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on tarinankertojilla satuiltamat... 

Ihmiset kertovat asioista narratiivien kautta. Hienompaa on kertoa elämästä kuin vain ilkeillä muille.

Ja joskus tuntuu siltä ainakin täällä että harva pukee aIoita filosofiseen muotoon.

Että ei osaa kirjoittaa abstraktisti. 

Vierailija
11088/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis katse kääntyy heti pois päin, käsi ei nouse tervehdykseen eikä hymyn häivääkään kasvoilla.

Nopeasti ohi. Anteeksi, että  vahingossa osuttiin taas samaan aikaan ja paikkaan.

Näin jatkunut ja jatkunee vuodesta toiseen.

Äläkä pelkää, en sinua kaipaa, mutta ajatukseni olet täyttänyt turhankin usein. Varsinkin niinä päivän yksinäisinä hetkinä.

Onneksi unohduksen tiellä jo ollaan.

Oletko loukannut häntä?

Kyllä. Hän on loukannut minua. 

Vierailija
11089/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein meni, että vanhemmalta naiselta nuoremmalle. Mutta suhde meillä on ollut. Intiimi ja pitkä. En tiedä, sekoittako minut ketjun vaikio Nn-kirjoittajaan. Tämä vielä selvennykseksi. 

Täällä ole mitään  "vakio" nn kirjoittajia. Yksi ja muutama näitä pyörittää pääasiassa. Jos joku yksi aito tai muutama uskaltaakin täällä kirjoitella niin heti alkaa trolli tehtaalta tuutata linjastolta miljoona nn vastausta erilaisine variaatioineen. Juttu on ihan sama hetero juttujen kanssa.

Vierailija
11090/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jälleen kerran meni faktuaalinen fakta oikein jota et pysty hyväksymään ja kumoamaan, mutta mitäpä siitä.

Lopeta vitura tuo tyhjä inttäminen 

Vierailija
11091/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkkiaratit pitää ääntä vähän kuin räksyt. Ajattelen sua. Oli ihanaa olla lähelläsi viides viidettä 21, tuntuu edelleen kuin ois eilinen. Saipa  mahdollisuuden katsoa silmiisi taas. 🤗

Sun piti lopettaa elokuussa kirjoittamiset fiksaajalle?

Joo, hyvä ajatus oli jättää 8.8. päivään ja välil onnistuukin vain lukea. Edelleen tulee hetkiä yllättäen, miten voimakkaasti tuntuu läsnä, vaik ei irl nää, käsittämätöntä! Viime yönä näin unessa ja heräsin siihen, tuli kiva typo tuohon aiempaan...Toisaalta työ, opiskelu- ja harrastusten keskelle tää tuo mausteen. Ja deittiikään ei oo näköpiirissä, niin miks ei... Tunteet on sen verran vahvat. Entäpä sinulla, jos saa kysyä ja hei mukavaa tulevaa syksyä!

11092/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ajattelisit minusta jos tietäisit miten rikkinäinen oikeasti olen.

Ajattelisin, että miten sinua voisi auttaa siinä eheytymisessä. Mikä helpottaisi oloa, toisi voimavaroja ja ennen kaikkea niin että se tapahtuu arvoystävällisesti. 🤗

Vierailija
11093/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kodin alkuviikosta ja nytkö jälleen pitäisi siivota ollakseen ihmisarvoinen? 

Jos jonkun ihmisarvo on siivoomisessa, niin se on varmaan aika hyvä siivoomaan. Ite siivoon lähinnä välttääkseni katastrofin. 

Ne on riskejä ja siivoaminen on riskin hallintaa. Jos tuleekin yllättäen joku kylään ja asunnossa on sellanen epäonnistumisen haju, joten on se kai jotenkin siihen sidoksissa. Humanitaarisista periaatteista siis. Nimenomaan.

Nautin siivoamisesta, mutta en oo kauhean hyvä aloittamaan sitä.

🍬🌿🦊

En edes ole erityisen tarkka tai motivoitunut siivoamisesta, joten ei liity ihmisarvoon.

Nii en tiiä, mun mielestä se on kyl jonkinlainen hyvinvoinnin mittari, tai itse oon alakuloinen jos en oo viitsinyt siivota. Sitten taas siivoaminen nostaa mielialaa, mutta mielialan taso tässä yhteydessä ei vaan oo sellanen välttämättömyys jos käsillä on muutakin tekemistä. On se kai joku sellanen korttitalo, että se pysyy pystyssä, mutta huojuu jos jotain puuttuu.

Mut sit taas jollekin se ongelma voi olla tosi mitättömät jutut ja itselle se on just sellaset, et onks mul nyt puhtaita astioita, tai puhtaita vaatteita. Sellaset pinnat mis syödään, tai tehään jotain työtä. Vessa, lavuaari. Ne on ne sellaset oleelliset.

Vierailija
11094/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olisi isoimmat tissit, mihin olen koskaan saanut tutustua. Pitäisi sekin ehkä kokea, vaikkei niiden koolla minulle mitään väliä yleensä olekaan.

11095/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilta hiljalleen tummenee, ajatukseni eksyvät luoksesi kuin tuuli, joka ikkunasta salaa puhaltaa sinun lämpöäsi vailla.

Kuvittelen, miten sormesi kevyesti koskettavat ihoa, kuin salainen viesti joka syttyy sydämeen ja saa kaiken muun katoamaan.

Katseesi se viipyy ja viipyä saa, kuin kuu taivaalla, niin kirkas ja kaunis. Ja jokainen henkäyksesi on lupaus, joka houkuttelee luokseen, vetää lähemmäs.

Kun olet siinä, maailma pysähtyy ja hetki elää vain sinua varten. Sinussa on kaikki mitä tarvitsen, kuin unelma, joka ei milloinkaan haihdu.  

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11096/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktuaaliset faktat. Mitä ihmeen ilmaisuja :D

Vierailija
11097/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet elokuun kaipauksesta? Toukokuu oli minusta heleä ja kaunis, mutta millainen oli elokuu?

Vierailija
11098/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viestejä ei oo koskaan trollattu. 

Vierailija
11099/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun viestejä ei oo koskaan trollattu. 

Vierailija
11100/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole loukannut häntä,mutta hän ottaa kaikki sanomiseni pilkkana.

Ketju on lukittu.