Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
11101/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kodin alkuviikosta ja nytkö jälleen pitäisi siivota ollakseen ihmisarvoinen? 

Jos jonkun ihmisarvo on siivoomisessa, niin se on varmaan aika hyvä siivoomaan. Ite siivoon lähinnä välttääkseni katastrofin. 

Ne on riskejä ja siivoaminen on riskin hallintaa. Jos tuleekin yllättäen joku kylään ja asunnossa on sellanen epäonnistumisen haju, joten on se kai jotenkin siihen sidoksissa. Humanitaarisista periaatteista siis. Nimenomaan.

Nautin siivoamisesta, mutta en oo kauhean hyvä aloittamaan sitä.

🍬🌿🦊

En edes ole erityisen tarkka tai motivoitunut siivoamisesta, joten ei liity ihmisarvoon.

Nii en tiiä, mun mielestä se on kyl jonkinlainen hyvinvoinnin mittari, tai itse oon alakuloinen jos e

Tavallaan kyllä. Tiedostan siivoavani useammin, kun mieliala on korkeammalla. Pieni toivonpilkahdus työjutuissa antoi motivaation myös siivoamiseen, mutta pelkästään kotona ollessa tai etätyön uhatessa, siivous on viimeisin kiinnostava tekeminen. Muutoinkin itsestään huolehtii paremmin, kun elämässä on merkitystä. 

Ehkä haen opiskelemaan, jos en saa töitä, mutta tämä pelkkä kotielämä tai kotona työskentely ei todellakaan riitä.

Vierailija
11102/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain otettu lääke auttaa. 

No, jo on. Jos vain kerran otettu lääke auttaa trollaukseen, niin ehkä seuraavaksi voimme kokeilla myös sinuun taikavoimia tai onnenkaluja lääkkeen oton lisäksi! Ja totta kai, ja jos sinä et ota lääkettä, niin ehkä voit vain odottaa että se totuus lentää taivaalta syliisi ja parantaa sinut! Ehkä sitten voimme keskustella siitä, kuinka tärkeää on myös kohdata asiat tosina sen sijasta että vastailee tyhjillä kuvitelluilla ad hominem argumenteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä toki sekin seikka etten tahdo työtöntä kumppania, joten siksi työ ja etenkin mielekäs työn tärkeää.

Vierailija
11104/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kodin alkuviikosta ja nytkö jälleen pitäisi siivota ollakseen ihmisarvoinen? 

Jos jonkun ihmisarvo on siivoomisessa, niin se on varmaan aika hyvä siivoomaan. Ite siivoon lähinnä välttääkseni katastrofin. 

Ne on riskejä ja siivoaminen on riskin hallintaa. Jos tuleekin yllättäen joku kylään ja asunnossa on sellanen epäonnistumisen haju, joten on se kai jotenkin siihen sidoksissa. Humanitaarisista periaatteista siis. Nimenomaan.

Nautin siivoamisesta, mutta en oo kauhean hyvä aloittamaan sitä.

🍬🌿🦊

En edes ole erityisen tarkka tai motivoitunut siivoamisesta, joten ei liity ihmisarvoon.

Nii en tiiä, mun mielestä se on kyl jonkinlainen

Joo, jotenkin juuri noin. Mun mielestä mun asunnon siisteys käy läpi sellasen ympyrän aina. Yleensä just se, että jos urheilee ja muutenkin menestyy ja nauttii elämästä, niin silloin asuntokin on siisti.

Mutta aina tulee joku sellanen, että elämä on tavallaan selviämismoodilla missä handlataan ne pakolliset ja muu saa vähemmän huomiota. Yks seikka on tää luuri nyt vaikka esimerkiksi. Jos mulla ei ois tätä kädessä, niin oisin tiskaamassa.

Vähän kuin klassinen ADD.

Vierailija
11105/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä toki sekin seikka etten tahdo työtöntä kumppania, joten siksi työ ja etenkin mielekäs työn tärkeää.

Minä en halua edes kumppania, niin riittää, että on tasapainoinen ja täysijärkinen. Tuntuu nykyään olevan turhan harvinaista.

Vierailija
11106/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä toki sekin seikka etten tahdo kortistunutta työtöntä palstafilosofiia kumppaniksi, joten siksi mielen työstö ennen kaikkea tärkeää että sinne röihin joskus pääsee.

Vierailija
11107/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiisa <3

"Opetit mua kuinka pitää rakastaa

Vaan et kuinka unohtaa

Opetit mua sydäntäni kuulemaan

Kuinka voi sen vaientaa?"

MM

Vierailija
11108/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä kolo sydämessä, kun joku joskus niin tärkeä ja rakas on näköjään muuttanut sieltä pois.

Vierailija
11109/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaivatun kanssa välit kuntoon, vähän piti suostutella vastaamaan minulle.

Nyt päätin vain odottaa ja katsoa, mitä tuleman pitää. En odota häneltä mitään, en vaadi. 

Saatan odotella pitkään, mutta olkoon niin.

Vierailija
11110/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhus 80v esittelee minulle kuvaa kuolleestaan kumppanistaan Elisan asiakaspalvelussa ja totean että minäkin olen leski nyt. 

Vierailija
11111/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ajattelisit minusta jos tietäisit miten rikkinäinen oikeasti olen.

Entä jos hän tietää jo. Ei ne asiat määritä ihmistä.

Vierailija
11112/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla olisi isoimmat tissit, mihin olen koskaan saanut tutustua. Pitäisi sekin ehkä kokea, vaikkei niiden koolla minulle mitään väliä yleensä olekaan.

Et voi sanoa täällä noin. Kaikki pikkutissiset suuttuu.

Paitsi ne joita ei kiinnosta.

Vierailija
11113/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet elokuun kaipauksesta? Toukokuu oli minusta heleä ja kaunis, mutta millainen oli elokuu?

Haikea ja kypsä, luopumisen tunnelmat.

Vierailija
11114/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ajattelisit minusta jos tietäisit miten rikkinäinen oikeasti olen.

Jos olisit mun ex kaivattu. Sanoisin, että haluan olla tukesi, turvasi, vuorilinna johon hetkeksi paeta 🧡 ( Tuomas 😘)

Vierailija
11115/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä kolo sydämessä, kun joku joskus niin tärkeä ja rakas on näköjään muuttanut sieltä pois.

💗🥺

Laita ilmoitus, jossa kerrot, että hyvä sydän etsii uutta asukkia. 

Vierailija
11116/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta muu kuin rakkaus. 

Nouse jo haudasta rakas! 

Vierailija
11117/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet elokuun kaipauksesta? Toukokuu oli minusta heleä ja kaunis, mutta millainen oli elokuu?

Haikea ja kypsä, luopumisen tunnelmat.

Kenellä näin?

Vierailija
11118/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan työpaikan miestä, jonka selkään rintani ja vatsani ovat painautuneet ohimennen. Miestä, jonka suusta kerran lipsahti: "Voi kulta!"

Oi miksi oi miksi alapeukkuja?

Siksi koska ei tapahtunut oikeasti.

Tapahtui. 😎👍

Milloin?

Pari vuotta sitten jo.

Vierailija
11119/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta muu kuin rakkaus. 

Nouse jo haudasta rakas! 

Olo on vielä hieman kankea, rakas. 

Vierailija
11120/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla olisi isoimmat tissit, mihin olen koskaan saanut tutustua. Pitäisi sekin ehkä kokea, vaikkei niiden koolla minulle mitään väliä yleensä olekaan.

Et voi sanoa täällä noin. Kaikki pikkutissiset suuttuu.

Paitsi ne joita ei kiinnosta.

Ei kaikkia tarvitsekaan tissit kiinnostaa. -Ap

Ketju on lukittu.