Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivosin kodin alkuviikosta ja nytkö jälleen pitäisi siivota ollakseen ihmisarvoinen?
Jos jonkun ihmisarvo on siivoomisessa, niin se on varmaan aika hyvä siivoomaan. Ite siivoon lähinnä välttääkseni katastrofin.
Ne on riskejä ja siivoaminen on riskin hallintaa. Jos tuleekin yllättäen joku kylään ja asunnossa on sellanen epäonnistumisen haju, joten on se kai jotenkin siihen sidoksissa. Humanitaarisista periaatteista siis. Nimenomaan.
Nautin siivoamisesta, mutta en oo kauhean hyvä aloittamaan sitä.
🍬🌿🦊
En edes ole erityisen tarkka tai motivoitunut siivoamisesta, joten ei liity ihmisarvoon.
Mutta on siisti ja kaunis koti silti kutsuva! 🥰
Kaipasin minkä ehdin, mutta nyt en ehdi enää.
Uusi kaipaus vie kaiken resurssini.
On se niin kuuma 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulle sanottiin tässä äskettäin että sinussa on karismaa."
"Ja siitä että on kokenut nurjimmat puolet."
"Eipä karisma liity mutkiin puoliin vaan itsevarmuuteen ja läsnäoloon. Tiettyyn sisäiseen säteilyyn, jonka muutkin huomaavat."
eri
Tämä. Eikä sitä voi lainkaan teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä kolo sydämessä, kun joku joskus niin tärkeä ja rakas on näköjään muuttanut sieltä pois.
Annoit haäädön.
Vierailija kirjoitti:
Sulla olisi isoimmat tissit, mihin olen koskaan saanut tutustua. Pitäisi sekin ehkä kokea, vaikkei niiden koolla minulle mitään väliä yleensä olekaan.
🙄
Itsevarmuus, läsnäolo, sisäinen säteily. Joo. Ja läsnäolo se ensimmäinen ja tärkein. Hyvin harva ihminen nimittäin on täydesti läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulle sanottiin tässä äskettäin että sinussa on karismaa."
"Ja siitä että on kokenut nurjimmat puolet."
"Eipä karisma liity mutkiin puoliin vaan itsevarmuuteen ja läsnäoloon. Tiettyyn sisäiseen säteilyyn, jonka muutkin huomaavat."
eriTämä. Eikä sitä voi lainkaan teeskennellä.
Ei voikaan, mutta karismankin saa nujerrettua, kun tarpeeksi lytätään. Sitätaasen ei voi kieltää etteivätkö karismaattiset ja itsevarmat olisi puoleensavetäviä.
Vierailija kirjoitti:
Akka ja ukko ovat neutraaleja sanoja naimisissa olevista. "Se on sen-ja-sen akka/ukko."
Ei ikinä. Tulisi avioero noin epäkunnioittavasta kielenkäytöstä.
Miten te jaksatte joka päivä näitä sopivasti vääriä analyysejä asiasta kuin asiasta, vaikkette selkeästi tiedä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka ja ukko ovat neutraaleja sanoja naimisissa olevista. "Se on sen-ja-sen akka/ukko."
Huumorintajutonta sakkia näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus, läsnäolo, sisäinen säteily. Joo. Ja läsnäolo se ensimmäinen ja tärkein. Hyvin harva ihminen nimittäin on täydesti läsnä.
Olla näyttämättä läsnäoloaan ja olla sitä täysin ja jatkuvasti on yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla näyttämättä läsnäoloaan ja olla sitä täysin ja jatkuvasti on yksi.
Mitä ihmettä tässä just luki?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet elokuun kaipauksesta? Toukokuu oli minusta heleä ja kaunis, mutta millainen oli elokuu?
Jäähyväisiä ja luopumista.
Vierailija kirjoitti:
Sain kaivatun kanssa välit kuntoon, vähän piti suostutella vastaamaan minulle.
Nyt päätin vain odottaa ja katsoa, mitä tuleman pitää. En odota häneltä mitään, en vaadi.
Saatan odotella pitkään, mutta olkoon niin.
Ei kannata odottaa. Vain eteenpäin meneminen on oikea tapa elää.
Vierailija kirjoitti:
On se niin kuuma 😍
Toivottavasti kaivattu on löytänyt jonkun ihanan, arvoisensa. Enhän minä toivo hänelle mitään muuta kuin hyvää.😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla olisi isoimmat tissit, mihin olen koskaan saanut tutustua. Pitäisi sekin ehkä kokea, vaikkei niiden koolla minulle mitään väliä yleensä olekaan.
Et voi sanoa täällä noin. Kaikki pikkutissiset suuttuu.
Paitsi ne joita ei kiinnosta.
Ei kaikkia tarvitsekaan tissit kiinnostaa. -Ap
Lähinnä se suuttuminen.
Ei pikkutissiset miehet yleensä suutu, kun puhutaan isoista tisseistä?
No en usko kanssa mutta minä olen kuitenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin kuuma 😍Toivottavasti kaivattu on löytänyt jonkun ihanan, arvoisensa. Enhän minä toivo hänelle mitään muuta kuin hyvää.😘😘
Onpas jaloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajutonta sakkia näköjään.
Vain täysin erilainen huumorintaju kuin sulla.
Jos on karismaattinen ihminen niin hänkin saattaa sulkeutua monesta eri syystä, ei se karismaattisuus minnekään kuitenkaan poistu. Itseään täytyy myös joskus suojella. Ei varmasti kukaan järkevä ihminen hyppää ehdoin tahdoin suden suuhun kovapäisyyttään. Jos ymmärtää niin kaikki käy järkeen, yleisellä tasolla vaikea paljoa tämän enempää sanoa kuitenkaan.
Lähinnä se suuttuminen.