Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
On onnellista kellua lämpimässä rakkauden rantavedessä. Vielä kun sinä olisit siinä vieressä. 😍
Mitäs ny on meneillää?
Vierailija kirjoitti:
Minulla sanottiin tässä äskettäin että sinussa on karismaa.
Entisenä söpönä tyttönä otan tämän kohteliaisuutena.
Karisma on kai kombinaatio elämästä ja asenteesta.
Ja siitä että on kokenut nurjimmat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te miten asiat ovat?
Luulenpa hyvinkin tajuavani.
Asiat ovat muuten monella tapaa ihan kohtuullisen hyvin (paitsi tietty ne asiat, jotka ovat ihan **turallaan), mutta ikävä kaivatun lähelle (henkisesti ja fyysisesti) vaivaa. Tajuan kuitenkin realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä että on kokenut nurjimmat puolet.
Eipä karisma liity mutkiin puoliin vaan itsevarmuuteen ja läsnäoloon. Tiettyyn sisäiseen säteilyyn, jonka muutkin huomaavat.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On onnellista kellua lämpimässä rakkauden rantavedessä. Vielä kun sinä olisit siinä vieressä. 😍
Mitäs ny on meneillää?
Sydämen sopukoissa vain ailahtelee lämpimästi.
Eipä kauheasti kiinnostele kaivatun kuvat netissä. Onhan niitä tullut joskus selailtua pahimpina ikävän hetkinä. Irliä meidän välillä ei ilmeisesti enää tule. Vaikka olisin minä vähän odottanut, että niin olisi ollut.Minä vain mietin usein, missä hän mahtaa olla ja mitä tehdä elämällään atm. Ei pienintäkään aavistusta, mutta kiinnostelee tietää. Vaikka niin, eipä mikään hänestä enää kuulu minulle. nn
Ei hitto, taasko uusi ihastunut jonossa, enkä edes tiedä mitä tehdä edellisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan työpaikan miestä, jonka selkään rintani ja vatsani ovat painautuneet ohimennen. Miestä, jonka suusta kerran lipsahti: "Voi kulta!"
😊
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauheasti kiinnostele kaivatun kuvat netissä. Onhan niitä tullut joskus selailtua pahimpina ikävän hetkinä. Irliä meidän välillä ei ilmeisesti enää tule. Vaikka olisin minä vähän odottanut, että niin olisi ollut.Minä vain mietin usein, missä hän mahtaa olla ja mitä tehdä elämällään atm. Ei pienintäkään aavistusta, mutta kiinnostelee tietää. Vaikka niin, eipä mikään hänestä enää kuulu minulle. nn
Tän tyyppisee nn-kirjoittelujen vuoksi otin yhteyttä kaivattuuni joka on tyyliä saavuttamaton. Olin varma, että kirjoitteli minulle. Ei ymmärtänyt ensin yhtään mistä on kyse kun yritin selittää. Kun vihdoin tajus vastas aika nätisti mutta selvästi ettei kiinnosta. Ikinä viiti enää nähdäkään. Ketjussa en usko enää mihinkään. Tuli vaa tästä nn jutusta mieleen. -nolo-nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan työpaikan miestä, jonka selkään rintani ja vatsani ovat painautuneet ohimennen. Miestä, jonka suusta kerran lipsahti: "Voi kulta!"
Oi miksi oi miksi alapeukkuja?
Siksi koska ei tapahtunut oikeasti.
Tapahtui. 😎👍
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän tyyppisee nn-kirjoittelujen vuoksi otin yhteyttä kaivattuuni joka on tyyliä saavuttamaton. Olin varma, että kirjoitteli minulle. Ei ymmärtänyt ensin yhtään mistä on kyse kun yritin selittää. Kun vihdoin tajus vastas aika nätisti mutta selvästi ettei kiinnosta. Ikinä viiti enää nähdäkään. Ketjussa en usko enää mihinkään. Tuli vaa tästä nn jutusta mieleen. -nolo-nn
Ei tuollaisissa ole MITÄÄN noloa. Ihmisyyttä vain. Rohkea olet ollut. Ei kai kukaan koskaan olisi ollut parisuhteessa tai missään suhteessa, jos ei olisi tehnyt aloitetta. nn
Vierailija kirjoitti:
Muistan äänesi. Se on yhtä ihana kuin sinäkin. Voisin uppoutua kuuntelemaan sinua, hypnoottista huultesi liikettä seuraten. Hellä yösuukko ja uneen silittelyt sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Tästä tulee mieleen kaipaamani H-nainen. Samettiääni, samettikatse. Varmaan sametti-ihokin, mutta ei mulle. Sinua ikävöiden, täältä jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, taasko uusi ihastunut jonossa, enkä edes tiedä mitä tehdä edellisten kanssa.
Mitäs palstalaiset taas tuomitsee. Ongelmansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun aivot voi?
Kiitos kysymästä, hyvin sekavasti taas tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun aivot voi?
Kiitos kysymästä, hyvin sekavasti taas tänään
😅
Ärsyttää ne jotka yrittävät ostaa adhd lääkkeitäni ilmaiseksi koska tietävät että kela korvaa ne mutta eivät ajattele sitä että itselleni ne ovat äärimmäisen tärkeät.
He saavat kiksit lääkkeistä jotka minulle ei saa aikaan mitään kiksejä.
He vain itsekkäästi ajattelevat vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan äänesi. Se on yhtä ihana kuin sinäkin. Voisin uppoutua kuuntelemaan sinua, hypnoottista huultesi liikettä seuraten. Hellä yösuukko ja uneen silittelyt sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Tästä tulee mieleen kaipaamani H-nainen. Samettiääni, samettikatse. Varmaan sametti-ihokin, mutta ei mulle. Sinua ikävöiden, täältä jostakin.
Miksi ei sulle?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis katse kääntyy heti pois päin, käsi ei nouse tervehdykseen eikä hymyn häivääkään kasvoilla.
Nopeasti ohi. Anteeksi, että vahingossa osuttiin taas samaan aikaan ja paikkaan.
Näin jatkunut ja jatkunee vuodesta toiseen.
Äläkä pelkää, en sinua kaipaa, mutta ajatukseni olet täyttänyt turhankin usein. Varsinkin niinä päivän yksinäisinä hetkinä.
Onneksi unohduksen tiellä jo ollaan.
Oletko loukannut häntä?