Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
11061/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha olla ilman häntä. Rakkaus itkettää.

Vierailija
11062/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ajattelisit minusta jos tietäisit miten rikkinäinen oikeasti olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11063/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tarinankertojilla satuiltamat... 

Vierailija
11064/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne jotka yrittävät ostaa adhd lääkkeitäni ilmaiseksi koska tietävät että kela korvaa ne mutta eivät ajattele sitä että itselleni ne ovat äärimmäisen tärkeät.

He saavat kiksit lääkkeistä jotka minulle ei saa aikaan mitään kiksejä.

He vain itsekkäästi ajattelevat vain itseään. 

Minun lääkekulut on niin huimat, että pari yritti saada minua hommaamaan itselleni muutaman sairauden, jotta he saisivat omat lääkkeensä kauttani hintaan 2,5€.  Heistä on aivan väärin, kun minä maksan loppuvuoden lääkkeistäni vain 2,5€/3kk:n satsi. Heistä on kamalaa maksaa muutama satanen vuodessa lääkkeistä ja ollaan katkeria siitä, kun mulla tulee oma astuu täyteen heti tammikuussa. Minun pitäisi kuulemma saada lääkäri uskomaan, että on sydän vikaa, kolesterolia, kakkostyypin diabetes jne. Ja kun saisin lääkkeet niin heille vaan. Hankala hommata kolesterolikin huonoksi, kun lääkäri siunaili miten loistavat kolesteroliarvot mulla voi olla. Nyt olen ilkeä ihminen, kun en auta. Ja on aivan väärin, koska saan näin ison edun. 

On ihan ohi kaipaus aiheen, mutta en oikeastaan kaipaa tuollaisia ihmisiä elämääni. Aivan kaikessa ollaan oma etu paras etu. Sitten kun pitäisi olla toisin päin niin eihän se sovi. 

Vierailija
11065/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kodin alkuviikosta ja nytkö jälleen pitäisi siivota ollakseen ihmisarvoinen? 

Vierailija
11066/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa,

Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa

Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin,

Teille laulamme nyt näkemiin

Heippa kaivattu ja ketju. Ei tarvitse kysyä kuka. Sydän tietää.

Vierailija
11067/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulta, kaipaan sua, edelleen. Eikä nyt(kään) oikein nappaisi nämä hommat. Saisinpa sinut edes hetkeksi tähän lähelle.

Ei nappaa oikeen täällä sängyn pohjallakaan. Mut sä nappaisit. 🦊🌿🍬

Vierailija
11068/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa, = On aika paljastaa

Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa = että palstan hovinarri satuilee

Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin, = Hei, kattokaa mä taas täällä. Ootte varmaan kaivannut.

Teille laulamme nyt näkemiin = Yritän vakuutella kaikille että en ikinä ole enkä tule olemaan täällä. Mutta jokapäivä kuitenkin olen.

Heippa kaivattu ja ketju. Ei tarvitse kysyä kuka. Sydän tietää. = Kuvittelen, että kirjoittelen täällä "kaivatulle" ja kuvittelen että hän on täällä. 

Vierailija
11069/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan äänesi. Se on yhtä ihana kuin sinäkin. Voisin uppoutua kuuntelemaan sinua, hypnoottista huultesi liikettä seuraten. Hellä yösuukko ja uneen silittelyt sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.

Tästä tulee mieleen kaipaamani H-nainen. Samettiääni, samettikatse. Varmaan sametti-ihokin, mutta ei mulle. Sinua ikävöiden, täältä jostakin.

Miksi ei sulle? 

Joku toinen silittelee sitä samettia.

Vierailija
11070/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kodin alkuviikosta ja nytkö jälleen pitäisi siivota ollakseen ihmisarvoinen? 

No ei tod. Itse siivoan hyvä jos kerran kuukaudessa. Tietty kylppärit vessat ja keittiön vähän useammin.

Vierailija
11071/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ajattelisit minusta jos tietäisit miten rikkinäinen oikeasti olen.

Samaa kuin nytkin.

Vierailija
11072/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on tarinankertojilla satuiltamat... 

Ihmiset kertovat asioista narratiivien kautta. Hienompaa on kertoa elämästä kuin vain ilkeillä muille.

Vierailija
11073/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa = että palstan hovinarri satuilee

Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin, = Hei, kattokaa mä taas täällä. Ootte varmaan kaivannut.

Teille laulamme nyt näkemiin = Yritän vakuutella kaikille että en ikinä ole enkä tule olemaan täällä. Mutta jokapäivä kuitenkin olen.

Heippa kaivattu ja ketju. Ei tarvitse kysyä kuka. Sydän tietää. = Kuvittelen, että kirjoittelen täällä "kaivatulle" ja kuvittelen että hän on täällä. 

Mitä sinä sekoilet? Kai tänne kaipauksen saa päättää, jonka täällä myös aloittanut. Kaivatun kanssa homma on taputeltu loppuun irlinä jo oikeastaan 2020. Nuoremmalle naiselle meni.

Vierailija
11074/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä jotka yrittävät ostaa tai varastaa toisten lääkkeitä ei ole adhd oireyhtymää.

Outo juttu.

Eksäni ei tehnyt sellaista koskaan. 

Tuo ei pidä paikkaansa, että ne jotka yrittävät saada toisten adhd lääkkeitä, niillä ei ole adhd: ta. Eksälläni on adhd ja lääkäri on välillä laittanut adhd lääkityksen katkolle, koska eksälläni on myös päihderiippuvuus, ja saattaa välillä käyttää omia lääkkeitäänkin väärin. Päihdetarkoitukseen. Ja tällöin hälle kelpaa toisten lääkkeet. Ja kavereille kanssa.

Vierailija
11075/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mikä on ongelma, kun itsetuntoni on ollut loistava, kuljin ryhdikkäänä, elämääni tyytyväisenä vuosia. Sain päivittäin kehuja ja otin ne vastaan. Tiesin olevani upea ja elämä kunnossa. Sitten tapasin miehen, aloimme tapailemaan säännöllisesti. Tunnen hänen seurassaan jonkinlaista alemmuudentunnetta kokoajan. Itsetuntoni jotenkin murenee hänen seurassaan 🤔 ??? Missä vika. Ja siis kenenkään muun seurassa en koe näin. Hänen seurassaan tunnen itseni roskaksi 😅

Jotain mätää siinä sitten on? Tai jotain heijastaa? 

Itse tapasin aikoinaan huonossa tilanteessa ja masentuneena miehen joka oli niin komea, että ujostutti, mutta minä lähinnä eheydyin ja voimaannuin hänen kanssaan ja sain hyviä kokemuksia. Hän oli energialtaan ja käytökseltään tosi pehmeä ja lempeä ja lähinnä salvaa sielulle ja ruumiille. 

Vierailija
11076/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On onnellista kellua lämpimässä rakkauden rantavedessä. Vielä kun sinä olisit siinä vieressä. 😍

Mitäs ny on meneillää?

Sydämen sopukoissa vain ailahtelee lämpimästi.

Yritä kestää.

Vierailija
11077/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano,että mä en oo loukannu sua,valehehtele vaikka...Edu Kettusta lainatakseni

Vierailija
11078/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano,että mä en oo loukannu sua,valehehtele vaikka...Edu Kettusta lainatakseni

En mä sano. Sä huomaat sen ihan itse. 

Vierailija
11079/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet? Kai tänne kaipauksen saa päättää, jonka täällä myös aloittanut. Kaivatun kanssa homma on taputeltu loppuun irlinä jo oikeastaan 2020. Nuoremmalle naiselle meni.

Mitäpä itse sekoilet. Kyllä kaikki tietää tämän sinun "nuoremalle naiselle menee vanhemmalta naiselta" kuviosi. Sama tekstilätinä pyörinyt jo täällä ikuisuudet. Sekä nimenomaan niin olet aloittanut. "kaivattusi" kanssa olet taputellut vain omaa kättä ja mielikuvituksesi symbaaleja. Mitään hommaa ole ollutkaan.

Vierailija
11080/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä itse sekoilet. Kyllä kaikki tietää tämän sinun "nuoremalle naiselle menee vanhemmalta naiselta" kuviosi. Sama tekstilätinä pyörinyt jo täällä ikuisuudet. Sekä nimenomaan niin olet aloittanut. "kaivattusi" kanssa olet taputellut vain omaa kättä ja mielikuvituksesi symbaaleja. Mitään hommaa ole ollutkaan.

-> jälleen aivan väärin meni arvauksesi, mutta mitäpä väliä. 

Ketju on lukittu.