Vuokra myöhästyy kaksi päivää, mitä tehdä?
Onko hyvä ilmoittaa tästä etukäteen vuokranantajalle? Olen asunut tässä kaksi vuotta ja maksanut aina eräpäivänä.
Nyt kuitenkin olisi tämä tilanne.
Mikä on käytäntö? Olen ensimmäistä kertaa vuokralla, niin en tunne asiaa.
Kommentit (14)
Ei tarvitse maksaa ollenkaan, jos myöhästyy eräpäivästä, saat ilmaisen kuukauden. Näitä saa käyttää kolme kertaa vuodessa.
Heti yhteyttä. Ja jatkossa ymmärrys, että noin ei ikinä enää saa käydä. Vuokra on aina ykkönen maksettavista asioista. Kotia ei kannata menettää.
Kyselyikäisenä eeminä voisit käyttää tekoälyä hyväksi. Kysy tekoälytilassa tekoälyltö kysymys. Saat vastauksen heti.
Voi pyytäö sun huoltajaa neuvomaan tekoälyn käytön
Jos jokin firma on, niin eivät kahta päivää noteeraa.
Jos yksityinen, niin ilmoita pahoitellen.
Kannattaa ilmoittaa etukäteen. Jos saat osan vuokrasta maksettua jo eräpäivänä, tee niin. Mutta kannattaa lähestyä vuokranantajaa anteeksipyydellen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vuokranantajalle, että kärsit peräsuolen laskeumasta. Tämän syyn ymmärtävät kaikki.
Sulla tuo vaiva tuntuu yläpäässäsi!
Vierailija kirjoitti:
Kerro vuokranantajalle, että kärsit peräsuolen laskeumasta. Tämän syyn ymmärtävät kaikki.
Sulla peräsuoli yhdistynyt ruokatorveen, kun suusta valuu jatkuvasti p askaa.
Kaksi päivää ei ole paljon. Ilmoita vuokranantajalle kuitenkin heti, antaa sinusta luotettavamman kuvan ja vuokranantaja tietää tilanteen.
Olen yksityinen vuokranantaja, minulle tärkeintä on se, että vuokra maksetaan, muutamalla päivällä ei ole mitään merkitystä. Puhun toki vain omasta puolestani
Minä annan aina kirjallisen huomautuksen ensimmäisestäkin myöhästymisestä. Tämä on merkki lisääntyvistä ongelmista ja häätö on helpompi aikanaan toteuttaa kun on siihen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan aina kirjallisen huomautuksen ensimmäisestäkin myöhästymisestä. Tämä on merkki lisääntyvistä ongelmista ja häätö on helpompi aikanaan toteuttaa kun on siihen aihetta.
Nipo nipo, onko pipo kireällä?