Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
M, olet kaunis ja seksikäs. Haluaisin sua ja sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa voi kokea olevansa turvassa.
Paitsi silloin kun on käyttänyt rakkautta hyväkseen ja häpäissyt tätä. Kaikki kuuluukin mennä niin.
Meillähän helvetin tavalla on käyttänyt sitä hyväkseni?
Pettänyt rakkauden jollakin tavalla, rikkonut rajoja.
Konkretisoi. Ylätason lauseet eivät vie itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin tervettä sanoa toiselle että pysy kaukana kun se toinen käy päälle ja uhriutuu koska on itse toiminut jo pahasti väärin. Ymmärrysvajetta asioissa.
Millä tavalla olen toiminut väärin? Aloitetaanko vaikka siitä. Et ole vielä kertonut.
No se riippuu tilanteesta. Suosittelen sinulle kysymään välillä itseltäsi näitä kysymyksiä. Sinä kysyt syytellen koska haluat vain kiusata ja närppiä näillä alentavilla kysymyksilläsi.
On sen verran itsereflektiotaitoja, että osaan miettiä, mikä voisi olla loukannut asia, mutta en oikeasti tiedä. En ymmärrä, miksi et voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi silloin kun on käyttänyt rakkautta hyväkseen ja häpäissyt tätä. Kaikki kuuluukin mennä niin.
Et ole oikeutettu vaatimaan minulta kaikkia vastauksia. On mahdotonta antaa sinulle kattavaa tulkintaa tilanteista joihin tämä pätee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin tervettä sanoa toiselle että pysy kaukana kun se toinen käy päälle ja uhriutuu koska on itse toiminut jo pahasti väärin. Ymmärrysvajetta asioissa.
Millä tavalla olen toiminut väärin? Aloitetaanko vaikka siitä. Et ole vielä kertonut.
No se riippuu tilanteesta. Suosittelen sinulle kysymään välillä itseltäsi näitä kysymyksiä. Sinä kysyt syytellen koska haluat vain kiusata ja närppiä näillä alentavilla kysymyksilläsi.
On sen verran itsereflektiotaitoja, että osaan miettiä, mikä voisi olla loukannut asia, mutta en oikeasti tiedä. En ymmärrä, miksi et voi kertoa.
En usko että tässä on nyt sinusta kysymys. Itse ainakin kommentoin asioihin, nämä eivät nyt kohdennu kehenkään tuntemaani henkilöön. Puhun siis asioista sekä tilanteista yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikeutettu vaatimaan minulta kaikkia vastauksia. On mahdotonta antaa sinulle kattavaa tulkintaa tilanteista joihin tämä pätee.
Selvä. Et osaa selvittää asioita.
Vierailija kirjoitti:
M, olet kaunis ja seksikäs. Haluaisin sua ja sut.
Kiitos. Et ole ainut. Kaikkea ei saa mitä haluaa😅.
Ajattelen, millaista olisi kietoutua halaukseen ilman rihman kiertämää. Sitten suudella, ja kaatua sänkyyn silittelemään ja hyväilemään kaikkialta. M:lle.
En olisi uskonut, että tässä käy näin. En pahimmissa painajaisissanikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Et osaa selvittää asioita.
Osaan mutta sinun kanssasi ei nyt ole mitään selvitettävää. Kannattaa miettiä nyt tuota omaa toimintaa. Ei sinua auta tuo että esität koko ajan jotakin söpöä tyhmää ihmistä, se on aika noloa ja luotaan poistyöntävää. Olen pahoillani.
Jos joskus olet laantunut, kerro, mistä kaikki taas alkoi. Sinua on hyvin helppo loukata - ymmärtämättä sitä ja millä tavalla. Anteeksi.
Mietin kuinka meillä olisi kuumaa ja nautinnollista ja olisimme kuin yhtä. M:lle edelleen. Etpä uskoisikaan varmasti, miten ja paljonko sua ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Et osaa selvittä
Se, että olet saanut päähäsi ajatuksen, ei tarkoita, että se olisi totta. Eikä olekaan. Itse tiedän varsin hyvin, että ei ole aavistustakaan, mistä helvetistä tässä on kyse. Siitä sinä et päätä. Minulla on päätäntävalta omista ajatuksistani.
Olet elämäni suurin pettymys. Niin paljon sinusta uskoin ja toivoin. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.
Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.
Minä tiedän sen myös.
Kaihoan.
Kannattaisiko erota. Ei tuollainen ole oikein sun kumppaniakaan kohtaan. Itse olisin älyttömän vihainen, pettynyt ja lopuksi elämää loukattu jos paljastuisi että mun kanssa ollaan vain paremman puutteessa ja jotain toista ikävöiden. Olisin mieluummin ilman kuin munattoman kanssa.
Siksi sitä ei kerrota tai näytetä puolisolle. Esitetään vaan. Jos parasta ei voi saada pitää tyytyä toiseksi parhaaseen. Ja pitää tämä tyytyväisenä. Sivusta samaistuja.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Hannalle.
Kuka lähettää terveisiä?