Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Minun on tärkeää tietää.
?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tavannut ailahtelevia ihmisiä. Jokaisella on ollut syy käyttäytyä kuten käyttäytyy. Jos on niin heikko itsereflektiokyky ettei ymmärrä omien toimiensa vaikutusta toisten ihmisten reaktioon niin sitten ei voi auttaa.
Itse kunkin täytyy ymmärtää omien toimiensa vaikutus. Siitä huolimatta on reaktioita ja reaktioita. Aina ne eivät mene yksi yhteen. Voi reagoida myös kohtuuttomasti. Tästä esimerkki esim. väkivalta, henkinen tai fyysinen.
Vierailija kirjoitti:
Minun on tärkeää tietää.
Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tavannut ailahtelevia ihmisiä. Jokaisella on ollut syy käyttäytyä kuten käyttäytyy. Jos on niin heikko itsereflektiokyky ettei ymmärrä omien toimiensa vaikutusta toisten ihmisten reaktioon niin sitten ei voi auttaa.
Itse kunkin täytyy ymmärtää omien toimiensa vaikutus. Siitä huolimatta on reaktioita ja reaktioita. Aina ne eivät mene yksi yhteen. Voi reagoida myös kohtuuttomasti. Tästä esimerkki esim. väkivalta, henkinen tai fyysinen.
Tai joskus joku hyppii nenille kohtuuttomasti ja saa turpaansa. Silloin saa syyttää itseänsä koska on ollut rajaton toista kohtaan. Tilanteita on aika paljon erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Nukuitko teltassa viime yön?
Bokxeri'teltassa' viltin alla
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.
Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.
Minä tiedän sen myös.
Kaihoan.
Kannattaisiko erota. Ei tuollainen ole oikein sun kumppaniakaan kohtaan. Itse olisin älyttömän vihainen, pettynyt ja lopuksi elämää loukattu jos paljastuisi että mun kanssa ollaan vain paremman puutteessa ja jotain toista ikävöiden. Olisin mieluummin ilman kuin munattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joskus joku hyppii nenille kohtuuttomasti ja saa turpaansa. Silloin saa syyttää itseänsä koska on ollut rajaton toista kohtaan. Tilanteita on aika paljon erilaisia.
Olet pelottava.
Rakkaudessa voi kokea olevansa turvassa.
Kun rakastaa, kohtelee hyvin, puhuu kauniisti, ei uhkaile millään tavalla tai toivo toisen kuolemaa. Jos on tullut ylilyöntejä, rakastava ihminen pyytää anteeksi, kun katuu, ja rakastava ihminen antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu tietää mitä liikkuja oon tehnyt
Liikuit ulottumattomiin? Arvaus sivusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi silloin kun on käyttänyt rakkautta hyväkseen ja häpäissyt tätä. Kaikki kuuluukin mennä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.
Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.
Minä tiedän sen myös.
Kaihoan.
Kenelle tämä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelottava.
Sivusta. Min
Olet täysin oikeassa eikä kukaan tervepäinen ehdoin tahdoin mottaisekaan ketään vaan yleensä se puolustuskin on täysin reaktiomainen tapahtuma. Hätätilanteissakin ihminen saattaa vain toimia. Olen miettinyt usein elämässä ihmisten käsittämättömiäkin toimia, meissä on jotakin erikoista joka suojelee meitä ja pelastaa meitä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelottava.
Tarvittaessa
Tämä on poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi silloin kun on käyttänyt rakkautta hyväkseen ja häpäissyt tätä. Kaikki kuuluukin mennä niin.
Meillähän helvetin tavalla on käyttänyt sitä hyväkseni?
Vierailija kirjoitti:
On täysin tervettä sanoa toiselle että pysy kaukana kun se toinen käy päälle ja uhriutuu koska on itse toiminut jo pahasti väärin. Ymmärrysvajetta asioissa.
Millä tavalla olen toiminut väärin? Aloitetaanko vaikka siitä. Et ole vielä kertonut.
Minun on tärkeää tietää.