Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Teit minusta syksyhmisen. Kts.
Vierailija kirjoitti:
Tule puuta vasten ;)
Tunnussana?
Kaivatulle leppoisaa sunnuntaita.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Nukuitko teltassa viime yön?
En nukkunut. Harrastan kyllä ulkona nukkumista. Nykyään vähän vähemmän, kun on sairauksia niin paljon.
En pidä näistä teemapäivistä. Silloin on liikaa ihmisiä joka paikassa.
Suosikki vuodenaika ulkona nukkumiseen on kevät. Ilmankosteus on vähäisempi ja ei ole ötököitä.
Kivaa päivää sulle!
Sun luo ajatukset vie. Oli niin vahva tunne heti alusta. Yhä muistan kaiken susta. Pienii hetkii, mulle isoi. Onneks sain tavata sut... Seurasin munkkiarattien elämää pesäpuiden lähettyvil ja palasin hetkeksi aikaan, kun seistiin lähekkäin ja katsottiin räksynpesää olkkarin ikkunasta, nyt jo puretusta talosta. Tarvii lähtee uimaan. Oisitpa tääl. 🤗 💛🌼
Vierailija kirjoitti:
En. Naapurin lammen rantaan vei turhan iso kaatuneiden kasvien uoma ja viereisessä metsässä oli epäilyttävän isoja jalan jälkiä, joten ajattelinpa jättää myöhäiset ulkoilut ja ulkona nukkumiset siihen. Luultavasti kun nuo pihapuiden omenat maistuu muillekin kuin mulle.
Suututko muille ihmisille samalla tavalla kuin minulle? Mietin vain, että triggeröinkö vain minä sinusta esiin tuon toisen puolen?
Välillä meinaan sekä pakahtua että hajota samanaikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
Jos vain minä, se on hyvin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
No, aina kun kaivattu uppoaa kunnolla tajuntaan ja muistan kaiken selvästi ja sitten tää tilanne
Vierailija kirjoitti:
Suututko muille ihmisille samalla tavalla kuin minulle? Mietin vain, että triggeröinkö vain minä sinusta esiin tuon toisen puolen?
Millä tavalla hän suuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän suuttuu?
Sivusta mutta siten ettei hetkeen tule riviä (yhteen)sopivia viestejä ties keneltä niin silloin soolona pyöritetty narratiivi alkaa rakoilemaan pahasti. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
No, aina kun kaivattu uppoaa kunnolla tajuntaan ja muistan kaiken selvästi ja sitten tää tilanne
Oletko joskus aikonut tehdä jotakin liikkuja oikeasti?
Kaivattu tietää mitä liikkuja oon tehnyt
Olit unessani, etäällä mutta paikalla. Kuten oikeassa elämässäkin.