Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on liian vahvat tunteet.
Rakkaus on voimakkain eliksiiri.
Se vain pitää osata kohdentaa oikein.
Huomenta. Lähden hakemaan luonnon rauhasta voimaa tähän irralliseen oloon. Hyvää päivää kaikille!
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kohdentuu aina oikein ja on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Minulla se ei liity siihen rakkauteen enkä henkilökohtaisesti kuulu näihin epävakaisiin ailahteleviin persooniin. Olen tasapainoinen ihminen jonka tunteet ovat tervehenkisiä. 😊
Ei tarvitse alapeukuttaa terveiden ihmisten asioita eikä tarvitse hävetä jos on ailahtelevainen luonne, sehän on vain osa persoonallisuutta. Suvaitsevaisuutta rakkaat ihmiset.
On se aina ollut ihan normaalia se ailahtelevaisuus varsinkin naisilla. Olen tottunut sellaisiin naisiin elämässäni. Meillä jokaisella on omat vahvuutemme luonnetasolla. Monet ailahtelevaisemmat naiset ovat hauskoja sekä iloisiakin kuten olen itsekin. Kannattaa olla rohkeasti ja aidosti juuri sellainen kuin on. Kiitos että sain tämän nyt turvallisesti sanottua.
Ovat osa muuten ehkä hieman impulsiivisiakin, se kuuluu siihen persoonallisuuteen. Suojelevat itseänsä eikä se itse ailahtelevaisuus ole epätervettä vaan kuuluu luonteen kuvaan. Lisäsin ettei ymmärretä nyt väärin.
En ole ikinä tavannut ailahtelevia ihmisiä. Jokaisella on ollut syy käyttäytyä kuten käyttäytyy. Jos on niin heikko itsereflektiokyky ettei ymmärrä omien toimiensa vaikutusta toisten ihmisten reaktioon niin sitten ei voi auttaa.
Hauskaa sunnuntaita vaikka nyt onkin hieman harmaata ja märkää.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tavannut ailahtelevia ihmisiä. Jokaisella on ollut syy käyttäytyä kuten käyttäytyy. Jos on niin heikko itsereflektiokyky ettei ymmärrä omien toimiensa vaikutusta toisten ihmisten reaktioon niin sitten ei voi auttaa.
Omituista koska heitä.on paljon ja on toki miehissäkin heitä. Tasapainoisetkin ihmiset osaavat toimia erilaisissa tilanteissa, siitä pelkästään ei voi siis päätellä, siinä olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä pelokkaat ja heikot miehet eivät pärjää naisten kanssa. Mitä iloa on hiirestä, jos on itse iso ja vahva kissapeto?
Valitettavasti monet miehet ovat heikkoja luonteeltaan mutta helposti kyllä ilkeitä. Vahvat naiset eivät saa helposti vahvaluonteista miestä, se on sääli. Jäin itsekin ilman sellaista. Tasapaino suhteessa olisi hyväksi jo perusteita ajatellen.
Hyvää työpäivää, reipasta ja raikasta syyskuuta! Tulkoon rakkautta elämäsi arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tule puuta vasten ;)
Toteemi pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule puuta vasten ;)
Toteemi pystyssä
Kaivatun lähellä mies on kuin toteemipaalu...
Vierailija kirjoitti:
Tule puuta vasten ;)
Keinussa laulaen istumaan/ meidät on luotu nauramaan/ lähdetkö kanssain katsomaan/ taivaalta tähtiä laskemaan/ hiekasta kakkuja leipomaan/ päiviini pety en milloinkaan/ huomenna itken jos silloinkaan.
:)