Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä onnistuit livahtamaan sisään minun mieleeni? Miten voit tuntea minut niin hyvin?
- pelle
Minä näen sinut.
Ihanan creepyä... -pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kristallipalloni ja näen naisen jolla on pahoja aikeita. Hän on huijari ja täällä keskuudessamme. :)
Kukas hän mahtaa olla?
Semmonen ketä kiusaa mua. :)
Ahaa, ok. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä onnistuit livahtamaan sisään minun mieleeni? Miten voit tuntea minut niin hyvin?
- pelle
Minä näen sinut.
Ihanan creepyä... -pelle
Saattaahan se siltä tuntua. Tykkään creepystä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempikin jättää kaipauksen asteelle ihmiset, jotka suunnittelee dumppaavansa. Tosirakkaus kestää loputtomiin.
Tosirakkaus todellakin kestää vaan dumpattavaksi ei pidä hankkia tahi suunnitella ketään. Iltaa kaikille yleisesti ja kaivatulleni erityisesti.
x kultacein näin sinusta painajaisen, ei mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kristallipalloni ja näen naisen jolla on pahoja aikeita. Hän on huijari ja täällä keskuudessamme. :)
Kukas hän mahtaa olla?
Ahaa, ok. 👍
Katson kristallipalloon. Hän haluaa selvittää.. pitkä nenä... Hän haluaa tietää jotain. Aivan, kaivatun nimen ja kaiken muunkin hänestä.
Mutta miksi, ehkä koska hän on vähän sellainen.
"Kulta kultachain roikkuu mun kaulas sulla ei"
Kohteliaisuus on tärkeä osa kokonaisuutta. Halua myös hallita kohteliaasti ja arvostaen.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko kuvastimeen El.ielinawkyolla?
20min ja ukkonen on päällä😱
Pidä kiirettä, kulta!
Etkö uskalla luottaa hetkeen? Mitä sinä pelkäät?
Hyvää iltaa rannikolle pikkukaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas hän mahtaa olla?
Ahaa, ok. 👍
Katson kristallipalloon. Hän haluaa selvittää.. pitkä nenä... Hän haluaa tietää jotain. Aivan, kaivatun nimen ja kaiken muunkin hänestä.
Olen viisikymppinen noita-akka, joka on ottanut elämäntehtäväkseen toisten kiusaamisen ja manipuloinnin. Juon yksin viiniä ulos ikkunasta katsoen ja mietin, että olisipa enemmän kavereita. Olisipa elämäni mennyt toisin. Olisinpa viisaampi ja suositumpi. Nyt joudun vain haaveilemaan näistä asioista.
Älä aina pelleile. Menee tilanteet piloille. Lähde mukaan, uskalla. Ole itsevarmempi äläkä loukkaannu niin herkästi. Saat siten enemmän. Älä vaadi itsellesi ja muista myös antaa. Vinkki sivusta.
Luota minuun. Olen turvallinen.
Tämä päivä meni ite eestään, nukuin valoisan päivän. Väsyttää. Aattelen sinua nainen ja kaipaan seuraasi. Tarjoaisin kaakaon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas hän mahtaa olla?
Ahaa, ok. 👍
Olen viisikymppinen noita-akka, joka on ottanut elämäntehtäväkseen toisten kiusaamisen ja manipuloinnin. Juon yksin viiniä ulos ikkunasta katsoen ja mietin, että olisipa enemmän kavereita. Olisipa elämäni m
Sitä kristallipallo ei näytä, vaan aivan toisen ihmisen kasvot. Pallo tosin on erehtyväinen. Hyvää iltaa sinulle ja toivottavasti saat kavereita. :)
I understand. Good night to you. 💛