Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En luota, keneenkään.
Sitten on parasta olla yksin.
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗Hyviä unia. Suukko ja halaus. Ajattelen sua. Laitoin kiitos viestin viikonlopun toivotuksistasi ( n. 21.06 ) mut se hävis samantien kuin tuhka tuuleen. Tässä nyt kotana ihan vaan katselen paralympialaisia ja mietin mitähän sulle kuuluu?
Terv. pikkuvaalea
Toivottavasti se olet vain sinä, joka on tänään katsellut salaa mun tarinoita.Vai olenkohan taas puhunut liikaa ja vinkattu tarkkailtavaksi.
Todella on parasta olla yksin, on todettu todeksi 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Olen turvallinen.
Kuka lienet?
belle-hermanni, kaikkien pellejen kaveri.
Koita pudottaa nuo roolihahmot maskien kera ja olla ihan reilusti vaan oma itsesi. Tuolla menolla, sinä et ole kuin kaikkien vihaama ja hyljeksimä.
Miksi sinä arvostelet kun piti saada olla täysin omanlaisensa persoona? Kuka olet määrittelemään minua ihmisenä tuntematta minua? Et taida olla järin älykästä sorttia.
Anteeksi vain, sinä olet määrittelyt itse ja valjastunut sen mitä sanottu omien motiiviesi alle. Eivät toiset. En arvostele. Minä totean. Et taida olla itse kovinkaan älykästä sorttia. Ensinnäkin kai ymmärrät että yhteiskunnassa on olemassa normeja ja odotuksia siitä, miten ihmisten tulisi käyttäytyä tai millaisia heidän tulisi olla. Nämä normit vaikuttavat siihen, miten ihmiset suhtautuvat toisiinsa. Ymmärrät kai että omana itsenä olo ja eläminen, eli itsetietoisena toimiminen ja itsensä hyväksymä, ei sinänsä ole rasite. Vaan se Itse asiassa se voi olla voimavara, joka edistää hyvinvointia ja elämänlaatua. Kuitenkin, jos omana itsenä oleminen johtaa konflikteihin tai vaikeuksiin sosiaalisissa suhteissa muiden kanssa, niin se voi ja aiheuttaakin haasteita. Tärkeää on löytää tasapaino itsensä ilmaisemisen ja muiden ihmisten huomioon ottamisen välillä. Vaikka ajatus siitä, että jokainen saisi olla rauhassa omana itsenään ilman tuomitsemista tai arviointia on ihanteellinen, niin se on käytännössä usein mahdotonta useista syistä liittyen ihmisen luonteeseen, yhteiskunnallisiin normeihin sekä vuorovaikutuksen monimutkaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani luulen, että kaivatun kanssa olisi hauskaa ehkä päivän, pari. Seksikemiamme kiinnostaisi testata. Luulen, että dumppaisin hänet aika pian. Kuulostaa sarkastiselta kommentilta, mutta ei ole. Mielessä olen luonut hänestä jotakin aivan muuta, mitä hän tuskin on.
Aika rumasti sanottu.
Nimenomaan.
Kylläpä ne luonnonvoimat nyt innostui. Innostuisitpa sinäkin :D
Päivän viestit vielä lukematta, jatkammeko toisaalla 11, mieluummin 12 tai jopa 1 jälkeen?
Kaada se täyteen vaan
Ihan ku aamulla ei töitä oliskaan
Kaada se täyteen vaan
Ihan ku oisi kesäyö ja valosaa
Vierailija kirjoitti:
💖🌾 Hyvää yötä!
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Koita pudottaa nuo roolihahmot maskien kera ja olla ihan reilusti vaan oma itsesi. Tuolla menolla, sinä et ole kuin kaikkien vihaama ja hyljeksimä.
Miksi sinä arvostelet kun piti saada olla täysin omanlaisensa persoona? Kuka olet määrittelemään minua ihmisenä tuntematta minua? Et taida olla järin älykästä sorttia.
Anteeksi vain, sinä olet määrittelyt itse ja valjastunut sen mitä sanottu omien motiiviesi alle. Eivät toiset. En arvostele. Minä totean. Et taida olla itse kovinkaan älykästä sortt
Ymmärrän tämän kaiken ja siksi ihmettelenkin että miksi en saa vaikka annan. Ymmärrätkö sinä? Napi napi, tykkäät kummiskin. Mustakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗Hyviä unia. Suukko ja halaus. Ajattelen sua. Laitoin kiitos viestin viikonlopun toivotuksistasi ( n. 21.06 ) mut se hävis samantien kuin tuhka tuuleen. Tässä nyt kotana ihan vaan katselen paralympialaisia ja mietin mitähän sulle kuuluu?
Terv. pikkuvaalea
Kiitos sinulle! Harmi, kun viesti katosi. Kotosalla tässä olen, sängyllä köllöttelen ja sua ajattelen. Taidan vielä katsoa löytyisikö youtubesta katsottavaa. Olet ihana! Halaus ja suukko.
Nuku hyvin.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Päivän viestit vielä lukematta, jatkammeko toisaalla 11, mieluummin 12 tai jopa 1 jälkeen?
Yleensä WA viestittely alkaa niihin aioihin, mikä lienee syynä? Nukkumaan mennessäkö tulen mieliin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Anteeksi vain, sinä olet määrittelyt itse ja valjastunut sen mitä sanottu omien motiiviesi alle. Eivät toiset. En arvostele. Minä totean. Et taida olla itse kovinkaan älykästä sortt
Toivottavasti löydät sieluusi rauhan ja löydät rinnallesi jonkun joskus jostakin. Sivusta tuntemattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ne luonnonvoimat nyt innostui. Innostuisitpa sinäkin :D
Kyllä vain, innoissani menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä WA viestittely alkaa niihin aioihin, mikä lienee syynä? Nukkumaan mennessäkö tulen mieliin. 🤭
Olen nykyjään yökyöpeli ja syödäkin pitää😁
Onko kesälomasi jo päättänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Anteeksi vain, sinä olet määrittelyt itse ja valjastunut sen mitä sanottu omien motiiviesi alle. Eivät toiset. En arvostele. Minä to
Niin minäkin toivon sitä rauhaa. Rinnalleni en tarvitse ketään enää elämässä sillä pärjään hyvin yksinkin. Se on hyvin tuttua koko elämäni ajalta. Olen silti riittävän sosiaalinen ihminen. Kiitos huolenpidostasi ja toivon sinulle samoja asioita.
En viitsi jakaa täällä, turvallisuussyistä. Kiitos mielenkiinnostasi kuitenkin.