Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kyllä muutkin voi käydä piknikillä ja juoda kuohuvaa ja leipoa piirakoita kuin elämäntapatyöttömät. Kai teillä muillakin on vapaapäiviä joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Vähän turhaan. Mitään ei tuu takaisin. Ja vaikka tulis, ei se missään näy koska et halua sen näkyvän etkä missään nimessä kuuluvan. Odotat sitä kuuluisaa seuraavaa elämää. Turhaa sekin.
William Faulkner on sanonut, että "paras tapa suhtautua kaikkiin ihmisiin on pitää heitä sellaisina kuin he itse luulevat olevansa ja antaa heidän olla rauhassa.
Tämän inspiroimana voisin sanoa, että saman voisi ulottaa koskettamaan myös heidän ajatuksiaan, olkoon ne sitten kuinka vääriä tai totuudenmukaisia.
Tosi hyvin sanottu, minäkin annan jokaisen loistaa ja myöskin tottakai siksi että haluanhan minä nyt itsekin loistaa. Enemmän valoa
Kun jokainen sellainen kuin on, rauhassa ja vapaasti niin kaikilla pitäisi olla hyvä olla ja tilaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä onnistuit livahtamaan sisään minun mieleeni? Miten voit tuntea minut niin hyvin?
- pelle
Minä näen sinut.
Kultu, kamala ukkonen lähestyy. Tuu viereen.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen ja rankkasade pyyhkäisi juuri yli - sitäkin olisin halunnut ihailla kanssasi.
Nekin luonnonvoimat, niin kuin sinä minulle. Niin vain kävi.
Suukkonen iltaasi.
Mietin ihan samaa. Suukkosia takaisin.
Katson kristallipalloni ja näen naisen jolla on pahoja aikeita. Hän on huijari ja täällä keskuudessamme. :)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tulinkin 'elämäntapatyöttömien piknikeväät' -ketjuun.
Työttömät syö pillua ei niinkään ruokaa ja kuohuviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Katson kristallipalloni ja näen naisen jolla on pahoja aikeita. Hän on huijari ja täällä keskuudessamme. :)
Busted.
Vierailija kirjoitti:
Kukas hän mahtaa olla?
Haluaisin kadota. En huomionhakuisuudesta vaan kun en yksinkertaisesti pysty enkä jaksa tätä elämää. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Miehen, ketä rakastan paljon.
Mikä estää teitä saamasta toisianne?
Luuseri nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä, jotka aina vaan yrittävät arvailla mitä kellekään on mielessä täsä ketjussa. Yritetään kans arvailla henkilöllisyyksiä ja ketä täällä kukin kaipaa. Aina menee pieleen. Onko tullut ajateltua, että päässäs ei kaikki ole ihan hyvin?!
Tänään pitää tehdä mitä tirehtööri käskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Busted.
Ei sulla vielä ole hätää. Olen nimittäin se mies. :)
Mutta oisin varovainen niiden mimmejen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä mukaan piknikille?
Ihana kaivattu, Pinot Gris, bocadilloa ja viltti.
Hyvä rypäle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Miehen, ketä rakastan paljon.
Mikä estää teitä saamasta toisianne?
Luuseri nainen on.
Viimiset tulee ekaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiö.
En suostuisi enää asumaan yksiössä. Vaikkei Länsisiipeä löydy niin silti vähintäänkin makkari ja olkkari erillään. sivusta
Ensimmäistä kertaa menen kaksioon 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas hän mahtaa olla?
Semmonen ketä kiusaa mua. :)
" I'm not worrird, I'm happy " hehheh