Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
8061/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Mitä mukaan piknikille? 

Ihana kaivattu, Pinot Gris, bocadilloa ja viltti.

Vierailija
8062/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Vähän turhaan. Mitään ei tuu takaisin. Ja vaikka tulis, ei se missään näy koska et halua sen näkyvän etkä missään nimessä kuuluvan. Odotat sitä kuuluisaa seuraavaa elämää. Turhaa sekin.

William Faulkner on sanonut, että "paras tapa suhtautua kaikkiin ihmisiin on pitää heitä sellaisina kuin he itse luulevat olevansa ja antaa heidän olla rauhassa.

Tämän inspiroimana voisin sanoa, että saman voisi ulottaa koskettamaan myös heidän ajatuksiaan, olkoon ne sitten kuinka vääriä tai totuudenmukaisia.

Tosi hyvin sanottu, minäkin annan jokaisen loistaa ja myöskin tottakai siksi että haluanhan minä nyt itsekin loistaa. Enemmän valoa on vähemmän pimeyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Vähän turhaan. Mitään ei tuu takaisin. Ja vaikka tulis, ei se missään näy koska et halua sen näkyvän etkä missään nimessä kuuluvan. Odotat sitä kuuluisaa seuraavaa elämää. Turhaa sekin.

William Faulkner on sanonut, että "paras tapa suhtautua kaikkiin ihmisiin on pitää heitä sellaisina kuin he itse luulevat olevansa ja antaa heidän olla rauhassa.

Tämän inspiroimana voisin sanoa, että saman voisi ulottaa koskettamaan myös heidän ajatuksiaan, olkoon ne sitten kuinka vääriä tai totuudenmukaisia.

Tosi hyvin sanottu, minäkin annan jokaisen loistaa ja myöskin tottakai siksi että haluanhan minä nyt itsekin loistaa. Enemmän valoa on vähemmän pimeyttä.

Jep. Niinhän se menee, että jos jokainen antaa/ auttaa toistaan loistamaan niin jokaisella on tilaa olla ja elää.

Vierailija
8064/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se minun kaivattu, joka harrasti aamulla seksiä?

Se oli nnn, nuoremmalle. Tiedostan erittäin hyvin tämän homman hulluuden. Kaivatulle mukavaa vkl. Minulla luvassa paljon ystäviä, naurua ja hyviä keskusteluita. <3 

Vierailija
8065/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Niinhän se menee, että jos jokainen antaa/ aut

Jälkimmäiseen unohdin lisätä: toinen sivusta.

Vierailija
8066/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Niinhän se menee, että jos jokainen antaa/ aut

Kyllä, hyvä lähtökohta on se että jokainen saa olla täysin omanlainen persoona.

Vierailija
8067/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Mitä mukaan piknikille? 

Ihana kaivattu, Pinot Gris, bocadilloa ja viltti.

Ootko se balin miestä, nopsajalka fiksaajaa kaipaava?

Vierailija
8068/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🧡

Vierailija
8069/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se intrapersoonallisen elämä on: pelkkää mielenliikettä ja jatkuvaa tutkintaa. Hyvää yötä kaikille ihanille, palstalaisille ja rakkaille elämänmuodoille. Olkaa aitoja itsejänne! 😇

Vierailija
8070/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty

Kenen vaimo haluaisit olla?

Miehen, ketä rakastan paljon.

Vierailija
8071/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se intrapersoonallisen elämä on: pelkkää mielenliikettä ja jatkuvaa tutkintaa. Hyvää yötä kaikille ihanille, palstalaisille ja rakkaille elämänmuodoille. Olkaa aitoja itsejänne! 😇

Nimenomaan aitous on pääosassa. Hyvää yötä sinullekin.

Vierailija
8072/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti sinulla on ollut kiva päivä. 

Vierailija
8073/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty

Mikä estää teitä saamasta toisianne?

Vierailija
8074/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus hyväksyy asiat sellaisina kuin ne tulevat, vaikka ei aina saisi kaikkea mulle heti.

Tähän on suovuttavana.

Vierailija
8075/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J

Omanlaisensa 

Vierailija
8076/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää teitä saamasta toisianne?

Se on salaisuus. Hönö. :)

Vierailija
8077/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisimpa edes mitä sulle kuuluu

Vierailija
8078/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin tänään, vokaalimiehelle 🤗

Vierailija
8079/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sinä onnistuit livahtamaan sisään minun mieleeni? Miten voit tuntea minut niin hyvin?

- pelle

Vierailija
8080/55805 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonen jyrisee kaukaisena kumuna. Sinua ajattelen. Hyvin kaukaiselta tunnut tällä hetkellä, näkymättömältä, saavuttamattomalta ja epätodelta. Lähetän silti hiljaisen kaipauksen sinulle sinne jonnekin.

Ketju on lukittu.