Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Olen turvallinen.
Olet säälittävin viisikymppinen, mitä maa päällään kantaa. Olet juuri sopiva kaveri sille yhdelle samanlaiselle noidalle.
Vasta 37 ja olin ihan tosissani. Samalla opetan asioita koska tänään pitää tehdä mitä tirehtööri käskee. Kiitos ja mukavaa iltaa sinullekin.
... mutta, minä henkilökohtaisesti suhtautuisin erittäin osuviin ja myötätunteviin viesteihin pienellä varauksella. Joku täältä voisi hyvin kirjoittaa asioita, joita vaikuttavat etäisesti minun kirjoittamiltani.
Sen takia mm. En nyt puhu täällä oikeastaan. Irlinä tosin alkaa tapahtua.
-:)
Vierailija kirjoitti:
Älä aina pelleile. Menee tilanteet piloille. Lähde mukaan, uskalla. Ole itsevarmempi äläkä loukkaannu niin herkästi. Saat siten enemmän. Älä vaadi itsellesi ja muista myös antaa. Vinkki sivusta.
Mihinkä nytolisi ollut mahdollista lähteä mukaan? En tosin ole nyt pelleillytkään saatika pariin päivään kirjoitellut palstalle. Ja ei-ei tosiaankaan naurata tai vitsailuta. Tänäänkin olen laittanut sähköpostia halukkaana osallistumaan, mutta ilmeisesti osalleni on varattu terveysongelmista valittavat kuusikymppiset joiden joukkoon en koe kuuluvani enkä kuulukaan. Tinderissäkin olen aktiivisena vaikken koekaan kyseistä appia omimmaksi keinoksi hakea seuraa. Hakeudun harrastuksiin, jottei elämä olisi pelkkää kotona olemista ja haen aktiivisesti töitä. Eli olisin kyllä lähtemässä mukaan monennekin, mutta kun en ilmeisesti niihin projekteihin ja juttuihin joihin muiden mielestä pitäisi hakeutua. Tod.näk.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä aina pelleile. Menee tilanteet piloille. Lähde mukaan, uskalla. Ole itsevarmempi äläkä loukkaannu niin herkästi. Saat siten enemmän. Älä vaadi itsellesi ja muista myös antaa. Vinkki sivusta.
Mihinkä nytolisi ollut mahdollista lähteä mukaan? En tosin ole nyt pelleillytkään saatika pariin päivään kirjoitellut palstalle. Ja ei-ei tosiaankaan naurata tai vitsailuta. Tänäänkin olen laittanut sähköpostia halukkaana osallistumaan, mutta ilmeisesti osalleni on varattu terveysongelmista valittavat kuusikymppiset joiden joukkoon en koe kuuluvani enkä kuulukaan. Tinderissäkin olen aktiivisena vaikken koekaan kyseistä appia omimmaksi keinoksi hakea seuraa. Hakeudun harrastuksiin, jottei elämä olisi pelkkää kotona olemista ja haen aktiivisesti töitä. Eli olisin kyllä lähtemässä mukaan monennekin, mutta kun en ilmeisesti niihin projekteihin ja juttuihin joihin muiden mielestä pit
Ei välttämättä mihinkään, tässä oli ajatuksia. Kiva kuulla sinun päivästäsi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
belle-hermanni, kaikkien pellejen kaveri.
Maistui Don Perignon minullekkin. Minulla on kallis maku. On miehilläni ollut varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä mukaan piknikille?
Ihana kaivattu, Pinot Gris, bocadilloa ja viltti.
Ootko se balin miestä, nopsajalka fiksaajaa kaipaava?
Minähän se oon. Hyvää iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Koita pudottaa nuo roolihahmot maskien kera ja olla ihan reilusti vaan oma itsesi. Tuolla menolla, sinä et ole kuin kaikkien vihaama ja hyljeksimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Kerro kaivatustasi?
Vierailija kirjoitti:
Maistui Don Perignon minullekkin. Minulla on kallis maku. On miehilläni ollut varaa.
Mitä lie, eestikamaa. Dom Pérignon sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Miehen, ketä rakastan paljon.
Mikä estää teitä saamasta toisianne?
Vaimo.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Naisen rakkaus ei ole aitoa. Se perustuu vain pärjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienet?
Koita pudottaa nuo roolihahmot maskien kera ja olla ihan reilusti vaan oma itsesi. Tuolla menolla, sinä et ole kuin kaikkien vihaama ja hyljeksimä.
Miksi sinä arvostelet kun piti saada olla täysin omanlaisensa persoona? Kuka olet määrittelemään minua ihmisenä tuntematta minua? Et taida olla järin älykästä sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä päivä meni ite eestään, nukuin valoisan päivän. Väsyttää. Aattelen sinua nainen ja kaipaan seuraasi. Tarjoaisin kaakaon.
Joisin sen.
Minun on vaikea olla tyyni niinä harvoina hetkinä, kun näemme toisemme. Hymyilen yleensä kaikille, mutta sinua katson vakavalla ilmeellä koska sisälläni kuohuu kun katseemme kohtaa ja teen kaikkeni pitääkseni sisäisen kuohunnan hallinnassa. En ymmärrä mies mitä teit minulle. En ymmärrä näitä tunteita. Olet mielessäni joka päivä.