Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen ei ole riski, se on elämää. Voi sattua kenelle tahansa. Muita ei voi omistaa.
Rakastuminen on riski, jos ei halua kumppania ja se toinen rakastuu ja haluaa enemmän.
Rakkaus edes sanana ei sovi tuohon kuvioon. Sitähän ei ole alunperinkään.
Ehkä jonkinlainen halutus, kaveruus, seura, mielenkiinto tai panetus.
Rakkaus sopii mihin tahansa tilanteeseen. Monet meistä rakastaa ihmisiä, keitä ei paljoa näe eikä heistä välttämättä edes kuule jatkuvasti. Rakkautta se satunnainen näkeminenkin voi olla. Ei rakkaus sitä vaadi, että ollaan kuin paita ja peppu, jatkuvasti tekemisissä.
Rakkaus hyväksyy asiat sellaisina kuin ne tulevat, vaikka ei aina saisi kaikkea mulle heti.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen ja rankkasade pyyhkäisi juuri yli - sitäkin olisin halunnut ihailla kanssasi.
Nekin luonnonvoimat, niin kuin sinä minulle. Niin vain kävi.
Suukkonen iltaasi.
Miehelle vai naiselle?
Rakkaus on se mitä kantaa sydämessä.
Taidan tietää mistä löytäisin sut huomenna. Harmillisesti en vain pääse paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Rumaa jälkeä tulossa. Näin ounastelen. Nyt vasta enemmänkin ajattelen. Okei ja vähän suunnittelen. Liikaa hyviä ajatuksia pyörii päässä.
Hyviä ajatuksia🤔
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus hyväksyy asiat sellaisina kuin ne tulevat, vaikka ei aina saisi kaikkea mulle heti.
Kyllähän jokainen ymmärtää, ettei aina ole kyse pelkästään omista haluamisesta.
Toisaalta olisihan ihanaa herätä huomenna todellisuuteen, johon kuuluu sängyssä rakkaan kainalosta herääminen, yhteinen koti ja viikonlopun viettosuunnitelmat pitkällä kaavalla, kunnes maanantaina pääsisi unelmatyöhön.
Osalle todellisuutta, osalla kaukana tulevaisuudessa.Ei hitto. Ovat olleet tulevaisuuden hymyssä viimeisimmät kymmenen vuotta. Mikä sitten on aikaraja kaikki nyt ja heti- mentaliteetille?
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat vain palasia. Ripsenpidennykset ja muut.
Vievät huomion mutta se ei ole ikuista.
Etkö viimeksi eilen tai pari päivää sitten julistanut kuinka vihdoin sanot hyvästit ketjulle. Ei taaskaan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja rakkaus on tekoja ja miten kohtelee.
Gallup. Mitä mukaan piknikille?
Hyvää yötä m32. Maanantaina nähdään ennen kymppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuu koskaan antamaan sulle anteeksi.
Marttyyri nillittäjän anteeksiantoa ei kukaan ole odottamassakaan.
Mikä tarkoitusta varten tulette näin aina ilmoittamaan? Kun asialla ei ole mitään merkitystä odottaako anteeksiantoa vai ei. Viestini silti pätee. Se on kaivetulleni, ei sinulle.
Niiiinpäääää. Kuten ei sun ateeksiannolla tai anteeksi antamatta olemisella ole niin yhtään mitään merkitystä kenellekkään. Tuuleen huutelet, ja se toinen ei uhraa suhun ajatustakaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumaa jälkeä tulossa. Näin ounastelen. Nyt vasta enemmänkin ajattelen. Okei ja vähän suunnittelen. Liikaa hyviä ajatuksia pyörii päässä.
Hyviä ajatuksia🤔
Juu on, tykkään vähän ehkä tavallisesta poiketen enemmän rumannäköisistä asioista. Rumakin voi olla siis kaunista. Tämä nyt vain on mun tapani sanoa asioita. Ruma on myös kaikenlaista. En nyt siis ole pistämässä paskaksi mitään jos joku sellaista pelkää, tykkäilen asua siististi ja pidän aina huolta asunnostakin. Eipä siis hätää.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen ja rankkasade pyyhkäisi juuri yli - sitäkin olisin halunnut ihailla kanssasi.
Suukkonen iltaasi.
MISSÄHÄN PERÄKYLÄSSÄ UKKONEN JA SADE?
Vierailija kirjoitti:
Ja se mitä loistaa ulospäin.
"onko olemassa kai- pausta ilman rakkautta, tai unohdusta ilman luopumista tai erossaoloa?" Jossain määrin jää vääjäämättä näkyviin valitsijan ajattelutapa ja henkinen käsiala, vaikka neutraaliin näkymättömyyteen ja taustalle pyrkiikin: joku muu voisi mieltää asioiden keskinäisiä suhteita aivan toisin. Joku toinen olisi varmaankin tehnyt myös toisenlaisia valintoja. Katariina Heilala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suukkonen iltaasi.
MISSÄHÄN PERÄKYLÄSSÄ UKKONEN JA SADE?
Peräkylässä nimeltä Turku. Terveisiä vaan!
/sivueri
Rakkaus on pesti hulluuteen.
Minusta kun sisustelen omaan makuuni sopivaksi.