Tekosyysi mikset vietä ensi yötä teltassa tai taivasalla?
Nyt on ihan sellainen nuku ulkona-kampanja. Mikset osallistu siihen?
Kommentit (43)
Koska mulla on talo, jossa voi nukkua sisällä.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂👍
En osta telttaa ja makuupussia yhden kampanjan takia.
Jos lähden vaeltamaan suomen kauneimmalle vesiputouksella. 40 km ei autoteitä. Reitin varrella yksi autiotupa. Silloin ostan teltan ja nukun 2 yötä ulkona. Yhden autiotuvassa. Voi toki putoukselle jäädä 3 päiväksi. Riippuu ruuan määrästä.
Koska voin nukkua sängyssä, pehmeän, lämpöisen peiton alla. Mukava tyyny pään alla. Ei ole myöskään ärsyttäviä, inhoja ötököitä sun muita. Olen vieraantunut luonnosta ja nautin siitä.
Osan yöstä vietänkin taivasalla, kun käyn yöllä pitkällä kävelyllä ja ulkosalilla. Sitten menen sisälle syömään ja aamullaa menen nukkumaan omaan sänkyyn.
Miksi helkatissa nukkuisin kun maksan itseni kipeäksi mukavasta lämpimästä talosta, jossa ei ole petoja ja ötököitä.
Koska minulla on Hästens Marquis-sänky. Nukun mieluummin siinä kuin retkipatjalla.
Ensi yölle luvattiin ukkosta ja sadetta, enkä omista telttaa.
Esi-isät ovat raivanneet suurin uhrauksin pitkän tien luolista ja maakuopista kiinteisiin asumuksiin, enkä aio antaa taantumuksen voittaa ensiyönäkään. Sitä paitsi nassetkin harrastivat moista luontokerhoilua.
Koska en halua tulla raiskatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Sisällä on hiljaista. Ulkona jotain ääntä silloin tällöin kuuluu. Se herättää kesken unien.
Mopon , autojen ja junan ääni esim.
Mulla on ihan katto pään päällä ja seinät sivuilla + oma sänky. Jokainen tyylillään, minä tykkään mukavuudesta.
Mulla on pää jäässä muutenkin. T. Nainen 44
Vierailija kirjoitti:
Koska voin nukkua sängyssä, pehmeän, lämpöisen peiton alla. Mukava tyyny pään alla. Ei ole myöskään ärsyttäviä, inhoja ötököitä sun muita. Olen vieraantunut luonnosta ja nautin siitä.
Minä vaihdoin petivaatteet ja kävin saunassa. On tulossa ihanat yöunet sisällä.
Otsalampun kanssa halkolaanilla yö ja hiki lentää. Pitää saada kuorma liikkeelle aamulla klo 5 että on tilaa uudelle lastille rankaa.
Huvikseni. Oliko muuta?