Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengasin tässä miespuolisen ystäväni kanssa lähes viisi päivää.
Lopputulos on että tavaroitani jäi hänen asuntoonsa, ei maksanut velkaa jonka lupasi ja hän hengaa tällä hetkellä päihteissä jonkun nuoremman megairtoripsitypyn kanssa.
Mitäs oot friendzonettanut hänet.
En tiedä mitä olisi pitänyt tehdä. Olemme sielunsisko ja sielunveli. Ja kyllä; olen ollut ihastunut häneen. Olemme nukkuneet lusikassa hänen äitinsä luona.
Vierailija kirjoitti:
*katosit
Ihailin hetken keskittyneisyyttäsi ja sitten piti mennä sinne, mitä et ahkeraa toimintaasi huomioiden kuullut.
Jatka samaan malliin. On kiva katsoa kun keskityt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos on että tavaroitani jäi hänen asuntoonsa, ei maksanut velkaa jonka lupasi ja hän hengaa tällä hetkellä päihteissä jonkun nuoremman megairtoripsitypyn kanssa.
En tiedä mitä olisi pitänyt tehdä. Olemme sielunsisko ja sielunveli. Ja kyllä; olen ollut ihastunut häneen. Olemme nukkuneet lusikassa hänen äitinsä luona.
Meillä oli aina super hauskaa yhdessä. Silloin ennen lähes naapureina ja nytkin taas oli. Käytiin Sompasaunassa ja tehtiin öisiä retkiä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei nähdä. Olenko oikeassa?
Ennustan, että tullaan joku päivä näkemään. Sitä en tosin tiedä millainen se kohtaaminen on. Yksi meihin liittyvä kohtaaminen on ollut lähiaikoina ja se meni hyvin ( vaikka olin etukäteen jännittänyt mahdollista tunnereaktiolta).
Vierailija kirjoitti:
Vaatisi molemmin puolisen mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatisi molemmin puolisen mielenkiinnon.
Olla näkemättä? Siihenhän meillä riittää mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt ihmisillä pelaileviin ja ihmisiä kuin sukkaa vaihtaviin. Ikävä aitoa, lojaalia ja intohimoista pysyvää, joka lämmittää syksyn raikkaina iltoina ja talven paukkupakkasilla, kestäen syksystä kesään läpi vuosien.
Mitä tämä itsekäs nykyajan kertakäyttö ja pelleily on?
Olet tainnut tinderissä käydä.
Jos viime päivien merkit pitää paikkansa, niin tuskin nähdään. Et taida haluta nähdä mua. Näistä merkeistä päätellen.
Oon pahoillani, mulla on herkkä hetki ja haluan nähdä aika kovin. 😌
Ison miehen mahakumpareelle pusu 💋
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani, mulla on herkkä hetki ja haluan nähdä aika kovin. 😌
Taidat haluta myös pitää hänet poissa rannalta, ettei muut miehet näe häntä bikineissä.
Ei munkaan kaivattu halua nähdä. Jos haluaisi, se olisi hyvin helppoa. Harmittaa ja surettaa, mutta sånt är livet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Pidä silmät auki ja katse valppaana!
Kuka kaipaa mitään hetkessä ohi vilahtavaa näkemistä?
Ehkä ens viikolla, meikä keksii jotain. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti asiasta tulee vaikeampaa mitä enemmän ystävyys syvenee.
Pyhä ystävyys.
Ja nyt sekin katkolla.
Kyllä me nähdään älä huoli, rekvisiittana silloin on pöytä ja tuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me nähdään älä huoli, rekvisiittana silloin on pöytä ja tuoli.
Mä tuon makkarat ni laitetaan mikrohon.