Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistushaluinen mies. Et saa kontaktia. On salamyhkäinen ja tarkkailee tilanteita. Suojelee itseään tehokkaammin kuin muut. Ei kestä kritiikkiä. Ei pyydä koskaan anteeksi, tosissaan ainakaan.
Traumat on vähän sellainen kuolemantuomio. Kiitos niistä.
Niinpä, tiedän. Nyt kärsivät molemmat lapsenikin niistä. Kiitos yhteiskunta traumoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy 😑
Vasta sunnuntaina.
Olenko sanonut, että se tänään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy 😑
Vasta sunnuntaina.
Jossain on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy 😑
Vasta sunnuntaina.
Se yksi breikkaaja oli nimeltään Syssy. On myös Syksy Räsänen.
Tulevana lauantaina olisit halunnut mennä naimisiin. Mulle tuli nyt pätevä este. Ehkä keksitään vielä sopiva lauantai?
Olet elinkautiseni, jota kärsisin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Tulevana lauantaina olisit halunnut mennä naimisiin. Mulle tuli nyt pätevä este. Ehkä keksitään vielä sopiva lauantai?
Viimeinen kesäpäivä olisi ollut parhain mahdollinen ajankohta astella avioon. 😉 Mikä olisi sopivampi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo mulle jotain syötävää.
Enkä tuo!
Sun pitää liehitellä mua ja kertoa, että olit idiootti. Ja että huolinko sua enää.
Hahhah. Näin se mieli muuttuu. Muuttuu se sitten muillakin osapuolilla. Toivottavasti pelasit korttisi oikein. Juomapeli on vain viisaimmille pelaajille sopiva peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tuo!
Sun pitää liehitellä mua ja kertoa, että olit idiootti. Ja että huolinko sua enää.
😡
Näkisimmepä huomenissa edes sen hetken, että kerkeäisi toivottamaan hyviä viikonloppuja...🤞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tuo!
Ei varmaan naiselle?
Luulen, ettei nähdä. Olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Käykö ruisleipä?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei nähdä. Olenko oikeassa?
No en ihan heti keksi, miten ja missä nähtäisi. Pitäisi olla aika hemmetin hyvä sattuma kyllä
Et ole ap! Tee itsellesi oma aloitus tai laita sivusta!