Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevana lauantaina olisit halunnut mennä naimisiin. Mulle tuli nyt pätevä este. Ehkä keksitään vielä sopiva lauantai?
Viimeinen kesäpäivä olisi ollut parhain mahdollinen ajankohta astella avioon. 😉 Mikä olisi sopivampi?
Juu, se on myös Suomen luonnon päivä. Lokakuussa on monta hyvää, mutta en katsonut, mihin viikonpäiviin osuvat:
1.10. Miina Sillanpään ja kansalaisvaikuttamisen päivä
10.10. Aleksis Kiven päivä, suomalaisen kirjallisuuden päivä
24.10. YK:n päivä
Voi sitä arkenakin mennä naimisiin. 10.10. On torstai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevana lauantaina olisit halunnut mennä naimisiin. Mulle tuli nyt pätevä este. Ehkä keksitään vielä sopiva lauantai?
Viimeinen kesäpäivä olisi ollut parhain mahdollinen ajankohta astella avioon. 😉 Mikä olisi sopivampi?
Juu, se on myös Suomen luonnon päivä. Lokakuussa on monta hyvää, mutta en katsonut, mihin viikonpäiviin osuvat:
Ei käy ikävä lokakuu, valitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistushaluinen mies. Et saa kontaktia. On salamyhkäinen ja tarkkailee tilanteita. Suojelee itseään tehokkaammin kuin muut. Ei kestä kritiikkiä. Ei pyydä koskaan anteeksi, tosissaan ainakaan.
Traumat on vähän sellainen kuolemantuomio. Kiitos niistä.
Niinpä, tiedän. Nyt kärsivät molemmat lapsenikin niistä. Kiitos yhteiskunta traumoista!
Ai yhteiskunta? Mä tiedän jokaisen aiheuttajan nimeltä. Tuleeko ne pyytämään anteeksi, tosissaan? Kerro mulle ihan tarkkaan ottaen ja henkilökohtaisesti, mitä mun pitäisi pyytää anteeksi, tai traumaisen henkilön yleensä?
Jos oletettaisiin, että yrittäisin parhaani mukaan pitää itsesuojelutarpeeni kurissa. Sanotaan nyt, että en ole narsisti, osaan kyllä pyytää anteeksi, mutta voisitko hiukan alleviivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä arkenakin mennä naimisiin. 10.10. On torstai.
Sovittu! Torstai on toivoa täynnä. Kuulutukset täytyy olla kahta viikkoa aikaisemmin, jotta eri mieltä olevat voivat ilmaista, jos joku vastustaa liittoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mulle jotain syötävää.
Tulossa olen ;)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei nähdä. Olenko oikeassa?
Olet väärässä. Pidä silmät auki ja katse valppaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Huomenna. Oli jo tänään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy ikävä lokakuu, valitan.
Kenelle ei käy? Tuo Ikävä lokakuu ilmeisesti jokin menneiden aikojen hitti.
Vierailija kirjoitti:
Arkena voi myös erota.
Arkena voi myös rakastua, rakastaa ja rakastella.
Mihin katsoit? Jäi suunnittelu ihan alkutekijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Siltä se näyttää, mutta jos se tekee hänet onnelliseksi, niin se on oikea valinta. Sydän. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistushaluinen mies. Et saa kontaktia. On salamyhkäinen ja tarkkailee tilanteita. Suojelee itseään tehokkaammin kuin muut. Ei kestä kritiikkiä. Ei pyydä koskaan anteeksi, tosissaan ainakaan.
Traumat on vähän sellainen kuolemantuomio. Kiitos niistä.
Niinpä, tiedän. Nyt kärsivät molemmat lapsenikin niistä. Kiitos yhteiskunta traumoista!
Ai yhteiskunta? Mä tiedän jokaisen aiheuttajan nimeltä. Tuleeko ne pyytämään anteeksi, tosissaan? Kerro mulle ihan tarkkaan ottaen ja henkilökohtaisesti, mitä mun pitäisi pyytää anteeksi, tai traumaisen henkilön yleensä?
Jos oletettaisiin, että yrittäisin parhaani mukaan pitää itsesuojelutarpeeni kurissa. Sanotaan nyt, että en ole narsisti, osaan kyllä pyytää anteeksi, mutta voisi
Oo ihan rauhassa vaan, tilanne on erikoinen. En jaksa nyt lähteä avaamaan enää tässä kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se, jos voisi.
Mihin, mikä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Töissä vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se, jos voisi.
Mihin, mikä olisi?
Jos voisi mennä naimisiin. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä vai
Ei vaan ketjussa äsken.
Milloin?