Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaivattuni on ruotsinkielinen. Onko muita?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on ruotsinkielinen. Onko muita?
Ei mut kaivattuni on Suomi-englanti kielinen toisen vanhempansa takia
Vierailija kirjoitti:
Kahville?
Pääsisinpä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahville?
Pääsisinpä:)
No viel hetken täs. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun summa on 31, sun 35 tai toisaalta summa on 27 molemmilla.
Oikeestiko joku jaksaa laskea tällaisia?
Laskinpa juuri huvin vuoksi minäkin. Eipä ole tullut täällä vielä esille sen enempää oma kuin hänenkään numeroidensa summa. Voihan sitä tuollaisiakin aikansa kuluksi pähkäillä.
Onko sinun 22 ilman suuntanumeroa?
Ei ole tuokaan, turha arpoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun summa on 31, sun 35 tai toisaalta summa on 27 molemmilla.
Oikeestiko joku jaksaa laskea tällaisia?
Laskinpa juuri huvin vuoksi minäkin. Eipä ole tullut täällä vielä esille sen enempää oma kuin hänenkään numeroidensa summa. Voihan sitä tuollaisiakin aikansa kuluksi pähkäillä.
Onko sinun 22 ilman suuntanumeroa?
Ei ole tuokaan, turha arpoa.
Minun on 22. Ja tuon huvikseen laskijan kirjoitustyyli on lähellä omaani, joten joku olisi voinut luulla minun kirjoittamakseni.
Hänen puhelinnumeronsa numeroiden summa on yhtä paljon omaani suurempi kuin hänen ikänsä on minun ikääni pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ketä kaipaat kivalla tunnisteella
Ihana fiksaaja maskin takaa hymyili ovella yks maanantai tälläi lounasaikaan. Teki työn sinisen kelloradion ja viininpunaisen leivänpaahtimen välittömässä läheisyydes. Juteltiin hieman, kiinnostuin ja ihastuin.
Ehkä, saa nähdä kauanko tämä medän tapailu jatkuu, hyvästit nämä ei kuulemma vielä olleet.
Me ei tavata kuin sattumalta. Ei olla yhteyksissä. Hyvästejä ei oo tarkoitus sanoa. Sanoisin muuta, ku näkisi. Rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
32
Tuolle on olemassa 2265 eri puhelinnumeroa Suomen matkapuhelinliittymien suuntanumeroilla.
Vierailija kirjoitti:
Hänen puhelinnumeronsa numeroiden summa on yhtä paljon omaani suurempi kuin hänen ikänsä on minun ikääni pienempi.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ketä kaipaat kivalla tunnisteella
👧🏻🥰🧔🏼
2023
💚💚💚
💚💚
Hei A. Siellä jossain kaukana. Ajattelin sinua taas. Olemme molemmat menneet elämässä eteenpäin. Silti jokainen uni sinusta, jokainen muisto, tekee kipeää. Tapasimme väärään aikaan, mutta olet ainoa joka on jättänyt minuun niin suuren jäljen. Jos voisin sanoa jotain sinulle, niin sanoisin että rakastan ja kaipaan sinua aina. Vaikka meitä ei yhteen tarkoitettukaan.
Sä blokkasit mut IG:ssä osin, muttet WA:ssa. Palauta yhteys, niin kerron sulle totuuden.