Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa sinulle juuri sen mitä tarvitset
Ja päinvastoin
🤝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna, kaipaan sointuvat ääntäsi ja ihanaa nauruasi. Sun sydämen sulattavaa hymyäsi ja tuikkivia silmiäsi. Kaipaan niitä yhdessä jutusteluja ja sun läsnäoloa. Kaipaan sitä aikaa kun oltiin luottavaisen huolettomasti ystäviä. Kaipaan läheisyyttäsi.
Öh.
Tässä just esimerkkitapaus.
Kun ihminen elää todellisuutta, jossa ei on mitään hyvää.
-> siitä ei hypätä yhtäkkiä tähän, että nyt peipi ollaan lähekkäin ja tuijotellaan silmiin.Puuttuu välistä ne toimet, että se toinen kokisi olevansa edes ihminen, kuuluvansa tähän maailmaan, olevan edes avun arvoinen, ihminen jolla on yhtään mitään merkitystä kenellekään.
Mutta kun näitä ei oo ollu vuosiin, niin mitä ihmeen merkitystä tällä teidän viestinnällä on ihmiselle? Mitä nämä auttaa tai korjaa enää? Ihmeelliset terveiset nimettömyyden suojista?
Oletko kenties hän? Oletetaan että olet (todennäköisesti et) hän: Ajatus oli vaan kertoa, että jos olet täällä, että kaipaan sua paljon. Jos saisin jotenkin meidän välit entisöityä, niin olisin onnellisempi, nyt en ole kovinkaan onnellinen. Ja kyllä mä sun silmiisi voisin uppoutua pidemmäksikin jaksoksi ja paljon muuta. Kyllä mä sut syliini oon kuvitellut monta monituista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ketä kaipaat kivalla tunnisteella
Kollegaa jonka kanssa söimme lounasta yhdessä.
Missäpäin Suomea?
Ja mä voisin ihan hyvin sanoa nämä kaikki sulle ääneenkin, jos vaan annat oikeasti oikean mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä voisin ihan hyvin sanoa nämä kaikki sulle ääneenkin, jos vaan annat oikeasti oikean mahdollisuuden.
Oletko estetty?
Se on paha kun sekä etunimi että sukunimi ja hänen antamansa lempinimikin sisältyvät omilla tavoillaan ketjun kirjoittajien suht tavalliseen kaipaussanastoon. Sillä lailla pitää pitää pää kylmänä eikä sellaisia voi pitää minään vihjeinä, vaikka muuten yleinen hattarapäisyys minua vaivaakin :D. Tiukat halit ja pusut päivään 2/5 lempparipojille. Loput kolme S, H & H lähettävät mitä osaavat parhaiten.
En vois sanoa sulle puoliakaan ääneen, paitsi pitkällisen yhdessä hengailun jälkeen#ujostuttais.
Vierailija kirjoitti:
En vois sanoa sulle puoliakaan ääneen, paitsi pitkällisen yhdessä hengailun jälkeen#ujostuttais.
Tuokin on ihan turhaa, koska tuo sun ujostelus on todennäköisesti näyttäytynyt toiselle vaan siten, että ei kiinnosta tarpeeksi, hoitakoon joku muu, puhukoon joku muu, ei kiinnosta jne., joten mitään tilannetta koskaan pääsee edes syntymään ja vaatii liikaa, joten helpompaa olla ku ei oliskaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Päällikköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
<3
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa sinulle juuri sen mitä tarvitset
Ja päinvastoin
tiedän! Ja tiedän et tiedät sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ihana fiksaaja maskin takaa hymyili ovella yks maanantai tälläi lounasaikaan. Teki työn sinisen kelloradion ja viininpunaisen leivänpaahtimen välittömässä läheisyydes. Juteltiin hieman, kiinnostuin ja ihastuin.
Ehkä, saa nähdä kauanko tämä medän tapailu jatkuu, hyvästit nämä ei kuulemma vielä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
<3
🥰
"r-yya-sopimus ;)"
Pitäisikö ehdoista neuvotella vai mennäänkö tilanteen mukaan tai tuntumalla?
Vierailija kirjoitti:
Et ole pyytänyt mahdollisuutta. Sano. Mikä minussa viittaisi siihen että en osaisi vastaanottaa näitä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on ihan turhaa, koska tuo sun ujostelus on todennäköisesti näyttäytynyt toiselle vaan siten, että ei kiinnosta tarpeeksi, hoitakoon joku muu, puhukoon joku muu, ei kiinnosta jne., joten mitään tilannetta koskaan pääsee edes syntymään ja vaatii liikaa, joten helpompaa olla ku ei oliskaan.
No enhän mä nyt itelle mitään mahda, helpompi ois vaikka mennä ihan viereen istumaan kun sanoa jotain juttuja.😅
Vierailija kirjoitti:
Kun tietäisitkin et tulin sinne vaan uudestaan sun takia. Löysin sut mut me emme ymmärrä toisiamme.
No täällä mä oon.
Olitko sinä katsomossa, kun minä olin roskaduunissa? 👀