Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mun mielestä, jos sulla olis jotain intressejä, niin ehkä sä olisit sitä jotenkin ilmaissut. Ja ennen kaikkea minä en halua olla kenellekään vaivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken minkä vain haluatkin
sen teen
Laitappa wa-viestiä tulemaan,
Vierailija kirjoitti:
Hei A. Siellä jossain kaukana. Ajattelin sinua taas. Olemme molemmat menneet elämässä eteenpäin. Silti jokainen uni sinusta, jokainen muisto, tekee kipeää. Tapasimme väärään aikaan, mutta olet ainoa joka on jättänyt minuun niin suuren jäljen. Jos voisin sanoa jotain sinulle, niin sanoisin että rakastan ja kaipaan sinua aina. Vaikka meitä ei yhteen tarkoitettukaan.
Kuinka kaukana? Viimeisestä lauseesta olen sydämen äänen verran eri näkemyksessä.
En edes tiedä milloin ollaan samassa rakennuksessa ja milloin ei. Pallo on siis sinulla.
Luulen että tää on ihan riittävästi näitä pallopelejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen Massive Attackin tear dropia ja tajuan että
sä et ole mun
haaveilla saa mut mihin asti siinä on järkeä ?
Ainakin sulla on hyvä musamaku. 👍🏼 sivu
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tää on ihan riittävästi näitä pallopelejä.
Onko ketään, joka uskaltaa tunnustaa olevansa vuorossa koska palloja" lojuu useita omalla puolella?
Vierailija kirjoitti:
Moi jos sitäkään
On se moi hiljaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen teen
Pitäskö? Ihanko olisit valmis siihen että kerron mitä tunnen. Ja sit sanoisit kiitos, mutta et voi
Kate Nashin Nicest Thing <3
miehelle
Vierailija kirjoitti:
No niin, kerrohan mitä tälle asialle tehhään
Suutelointia olen täälä monesti ehdottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen teen
Pitäskö? Ihanko olisit valmis siihen että kerron mitä tunnen. Ja sit sanoisit kiitos, mutta et voi
Ja miksen voi. Et tiedä mittään
Vierailija kirjoitti:
Kate Nashin Nicest Thing <3
miehelle
Järkyttävintä tässä kaikessa on se, että tää biisi on aina ollut mun <3 lempirakkauslaulu
ja sinä tiedät jos pyydän kaksi sokeria, oikeasti tarkoitin kolme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen teen
Ja miksen voi. Et tiedä mittään
Sen tiedän et henkilö kenestä mä puhun on parisuhteessa
Kaipaakohan täällä joku granny siis mua? Vai joku young stud kaipailee jotain grannya? Ei se tavatonta ole. Ihmisessä vetoaa yleensä persoona ulkonäön lisäksi, ja se on iätöntä. On kuusikybäsiä ja jopa vanhempia, joilla on ikään kuin eroottinen aura ympärillään. Uhkuvat sellaista tasapainoa, iloa, vitaalisuutta ja optimismia, että se tekee heistä eroottisessa mielessä kiinnostavia vaikka ei ikinä haluaisikaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei A. Siellä jossain kaukana. Ajattelin sinua taas. Olemme molemmat menneet elämässä eteenpäin. Silti jokainen uni sinusta, jokainen muisto, tekee kipeää. Tapasimme väärään aikaan, mutta olet ainoa joka on jättänyt minuun niin suuren jäljen. Jos voisin sanoa jotain sinulle, niin sanoisin että rakastan ja kaipaan sinua aina. Vaikka meitä ei yhteen tarkoitettukaan.
Kuinka kaukana? Viimeisestä lauseesta olen sydämen äänen verran eri näkemyksessä.
Toinen pohjoisessa, toinen etelässä.
sen teen