Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdit, missä se magneetti sijaitsee. Se selviää kokeilemalla. Ne kohdat, jotka hakeutuvat yhteen, ovat magneettisia. Veikkaan, että sydämestä alkaen.
Sydän huolehtii vain verenkierrosta, joten tuskin. Veikkaan, että suut osuu vastakkain ensimmäisinä.
Näin voisi käydä, mutta ei voi tietää ennen kuin testataan. 😌
Vierailija kirjoitti:
Epäilee mielenterveyttä
siinäpä sulle nyt korjattavaa
Mitä epäilee mielenterveydessä olevan korjattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä on vieläkin sijoiltani mun elämästä tän kaipauksen vuoksi.
Minä puolestani en anna kaipaukselle noin suurta valtaa, vaikka hän onkin täyttänyt mieleni enemmän tai vähemmän ~marraskuusta -19. Olenhan sentään elänyt täyttä ja mielenkiintoista elämää muiden ihmisten kanssa kaiken tämän ajan. Ei hän sisänsä ole vaikuttanut elämääni, vaikka paljon olenkin häntä pohtinut.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla, että perut pitkään jatkuneen kestotilauksen kaipuuseen. Ennen kun lähdet, vastaisitko kyselyyn miksi perut tilauksesi:
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ ] En pidä kaivatustani enää
[ ] Haluan mennä eteenpäin
[ X ] Joku muu, mikä:
Tilaus on merkitty virheelliseen kohtaan. Kestotilaus piti olla kaivattuun, ei kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla, että perut pitkään jatkuneen kestotilauksen kaipuuseen. Ennen kun lähdet, vastaisitko kyselyyn miksi perut tilauksesi:
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ X ] Haluan mennä eteenpäin
Kiinnostus laantuu, kun ei mitään tapahdu eikä toista edes näe.
Kaipaan sinua aina kun emme ole yhteyksissä. Olet minulle rakas haave. Haaveessa roikkuminen vain on kovin uuvuttavaa. Pitäisi ymmärtää mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ X ] Joku muu, mikä:
Tilaus on merkitty virheelliseen kohtaan. Kestotilaus piti olla kaivattuun, ei kaipaukseen.
Valitettavasti kyseistä palvelua ei ole tällä hetkellä tarjolla. Oletko kuitenkin tutustunut muihin tarjoamiimme palveluihin?
- Turhat haaveet
- Tilanne, joka ei etene minnekään
- Uusien ihmissuhteiden estävä ikävöinti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ X ] Joku muu, mikä:
Valitettavasti kyseistä palvelua ei ole tällä hetkellä tarjolla. Oletko kuitenkin tutustunut muihin tarjoamiimme palveluihin?
- Turhat haaveet
Tarjoamanne vaihtoehdot ovat liian kalliita. Jos kaivattua ei saa kestotilauksena, onko mahdollista kertatilaus 50 vuodeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ X ] Joku muu, mikä:
- Turhat haaveet
Minulle toimitetaan kaikkia näitä vuodesta toiseen, vaikka en ole niitä tilannut. Onko joku tehnyt ikuisen lahjatilauksen ilman irtisanomisoikeutta?
Gallup
Ketä kaipaat kivalla tunnisteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ X ] Joku muu, mikä:
- Turhat haaveet
Tarjoamanne vaihtoehdot ovat liian kalliita. Jos kaivattua ei saa kestotilauksena, onko mahdollista ker
Minulle yksi tällainen!
Vierailija kirjoitti:
Sinä, minä, hän, me ja te.
Lisäisin vielä he.
Solmu, solmumpi, solmuin
Aikalisä
Kaipaan kotipesää (ja kesää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä on vieläkin sijoiltani mun elämästä tän kaipauksen vuoksi.
Minä puolestani en anna kaipaukselle noin suurta valtaa, vaikka hän onkin täyttänyt mieleni enemmän tai vähemmän ~marraskuusta -19. Olenhan sentään elänyt täyttä ja mielenkiintoista elämää muiden ihmisten kanssa kaiken tämän ajan. Ei hän sisänsä ole vaikuttanut elämääni, vaikka paljon olenkin häntä pohtinut.
No mulle kävi niin, enkä häpeä sitä yhtään. Elämää olen silti mäkin elänyt.
Näin ei voi kyllä jatkua loputtomiin
[ ] En kaipaa tarpeeksi
[ X ] Haluan mennä eteenpäin