Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mitäs mokomista samettihousuista
kuluneet olivatkin
ja vuoden vanhaa kakkaa sisällä
Haluaisin nähdä ja puhua sinun kanssa mistä vain, mutta tajusin, että sinä et todennäköisesti halua. Siltä se tuntuu. Aika surullista. Nuku hyvin.
Pitkän halauksesi tarpeessa. Olet äärettömän rakas. Nuku hyvin, suloisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tietää tulokset huomenissa, viimeinkin.
Mitkä tulokset?
Vehe tulokset kutiaa ja rasssaaa
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin löysin sut facebookista, että jokin taoa ottaa yhteyttä mulla on.
Miehelle?
Kyllä tiedän ettei hän aijo yhteyttä ottaa kun ei ole tähänkään mennessä ottanut, silti ikävöin.
Hyvää yötä, rakas Naiseni
Otan sut syliini - lusikkaan
Suukotan niskasi, kaulasi, huulesi
Otan kätesi käteeni - sormet lomittain
Kuiskaan korvaasi: rakastan sinua, Naiseni
Nuku hyvin
t Mies
Oli aika, kun tuntui voimakkaasti, että olisit täällä. Oli jänskää aikaa. Tänään ajattelin sua mm. perhosten ja sudenkorentojen lennellessä ympärillä. Kauniita unia sulle, joka tietää et mä kirjoitan täällä sulle.
Rakas rakkaimpani elämäni valo, karhuni. Sait kutsun taivaaseen, kai jonnekin avaruuden ratojen paljouteen. Kaipaan sinua aina, loppuun asti. Rakkautemme oli sellainen kerran elämässä vain. Kaikkien vaikeuksien jälkeen se yhteys ja side oli jumalten punoma.Yllättäen sinä lähdit ja unessa kerroit minne menet. Tiedän sun on hyvä. Mutta minä huudan loputtomiin: rakas karhuni, tule takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Peräsi täytti koko kaupan
aina vasemmasta reunasta oikeaan reunaan saakka
ja se haju
haju oli pierusi
sinä syöt väärin
ja suolistosi jauhaa myrkkypommeja
Jaa. Vaikka tiettyjä suolisto-ongelmia onkin niin en ole piereskelyt kaupassa. Eilen tosin ohi kulkeneista miesjoukosta kajahti kantavasti ja kuuluvasti. Heistä ilmeisesti oli kovinkin huvittavaa naureskelusta päätellen.
Toisaalta ilkeytesi kirjoituksessasi ei kerro kaunista sinusta.
Olet jätetty
henkesi haisoo jätevesikaivolle
Vierailija kirjoitti:
Minun Teemu!
Minä kyllä otan Teemu P;n, varasuksen tein jo kesällä😄
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä taipaleen ja parin rajan takaa kesäyön alkaessa. Huomiseen.
Olet koko ajan pääni sisällä. Haluaisin sinut sieltä pois, koska et minua huolinut. Mutta ole huoleti, en aio kiivetä ränniä pitkin ikkunan taa kurkkimaan. Käyttäydyn kuin olisit näkymätön.
Huomenta, kultu. Illalla viimeiseksi, yöllä keskimmäiseksi ja aamulla ensimmäiseksi sinä. 😘
Huomenta intrapersonaalliselta reflektoijalta 🤔
Hyvät huomenet Naantaliin :)
Ukkosi on päässyt vähän pulskistumaan, nähtiin ohimennen.
Valitettavasti en ehtinyt jäädä jutustelemaan tällä kertaa.
Pari viikkoa niin nähdään "harrastuspiireissä" .
Aika ja vuodet rientää mutta muutama asia on ja pysyy.
Ja kyllä, se eilisen paska haisee tänäkin päivänä.
Joko sytyttää ?
Mitkä tulokset?