Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
5561/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vielä jokin päivä kyselemään, vieläkö tahdot katsoa kortit kanssani. Sitä ennen keskityn varmistamaan, että kykenen järjestämään sinnekin riittävän elintason ja olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään.

Terveiset kaikille heille, jotka kanssahalveksuvat itsekkäitä, epärehellisiä ja ahneita ihmisiä.

Vierailija
5562/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kulta. Itkuksi menisi, jos sinut tänään bongaisin. Herkät päivät. Aamulla itkin jo niitä raakkuja. Ja yhtä puuta. Ja vähän muutakin. No ei pelkoa bongaamisesta. Eilen bongasin vain haukan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun ujostuttaa ja panettaa sun seurassa samaan aikaan. Nautin sun muodoista.

Vierailija
5564/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella mieheni entisen salarakkaan kanssa. En ole hänelle vihainen. Ehkä eniten haluasin kuulla hänen näkemyksensä tapahtuneista. En tiedä hänen koko nimeään, hän tietää minun. Ei tämä ehkä tänne ketjuun kuulu, mutta erikoinen tarve saada hänen kanssaan keskusteluyhteys. 

Keskustele sen nykyisen salarakkaan kanssa mielummmin. Sillä on aina joku bonusmuija.

Vierailija
5565/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen vielä jokin päivä kyselemään, vieläkö tahdot katsoa kortit kanssani. Sitä ennen keskityn varmistamaan, että kykenen järjestämään sinnekin riittävän elintason ja olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään.

Terveiset kaikille heille, jotka kanssahalveksuvat itsekkäitä, epärehellisiä ja ahneita ihmisiä.

Kenelle tämä?

Vierailija
5566/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella mieheni entisen salarakkaan kanssa. En ole hänelle vihainen. Ehkä eniten haluasin kuulla hänen näkemyksensä tapahtuneista. En tiedä hänen koko nimeään, hän tietää minun. Ei tämä ehkä tänne ketjuun kuulu, mutta erikoinen tarve saada hänen kanssaan keskusteluyhteys. 

Keskustele sen nykyisen salarakkaan kanssa mielummmin. Sillä on aina joku bonusmuija.

Salarakkaalla?

Vierailija
5567/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään."

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
5568/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" älä mee vielä, älä mee, hetkeks aikaa jää "

Vierailija
5569/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään."

Mitä tämä tarkoittaa?

Kulissia? Tulkitsen sivusta automaattisesti näin

Vierailija
5570/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakaan ei ole kyse siitä, haluanko vai en. Haluan koko sydämestäni. Sinä vastaat siihen signaaliin, jota sydämeni on lähettänyt jo kauan. Se tuntuu käsittämättömän ihmeelliseltä. Kun löysin sinut (ulottuvuudesta X) vuosia sitten, onnen tunne oli valtaisa, eikä se ole siitä miksikään muuttunut. Rakastan sinua.

Sinä olet ***** minulle, mutta jonka nimeä en mainitse. Jos tavataan, kerron enemmän.

Vierailija
5571/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Sivuilen tuon itsestäänselvyytenä siten, että ei halua työskennellä politiikan, kilpailullisen liiketoiminnan, mielipidevaikuttamisen tms. parissa tai jos niissä suostuisi, edellyttää olosuhteiden mahdollistavan täyden rehellisyyden. Hyvin harva asia kestää täydellisen rehellisyyden, mikäli tahtoo menestyä. 

Vierailija
5572/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toivoo että löytäisin jonkun. En mä löydä kun en etsi. Sattumalta jäin häneen kiinni. Sydän särkyi yhteyden hiipumiseen.

Molempien sydän varattu, mun hänelle, hänen jollekulle muulle. 😔

Vierailija
5573/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki toivoo että löytäisin jonkun. En mä löydä kun en etsi. Sattumalta jäin häneen kiinni. Sydän särkyi yhteyden hiipumiseen.

Molempien sydän varattu, mun hänelle, hänen jollekulle muulle. 😔

Joo, mä olen kans koko ikäni kuunnellut tätä miksei sulla ole ketään ja sietänyt lähipiirin kiusallisia paritusyrityksiä. On rasittavaa. Mulla tosin se ero sun kanssa, ettei ole kenestäkään toisesta henkilöstä kiinni, vain itsestä. (On mulla silti kaivattu, ei tarvitse siis ketjupoliisin heti pamputtaa.)

Vierailija
5574/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkasateiden jälkeen aurinkoa, ihan kiva. 

Vierailija
5575/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Sivuilen tuon itsestäänselvyytenä siten, että ei halua työskennellä politiikan, kilpailullisen liiketoiminnan, mielipidevaikuttamisen tms. parissa tai jos niissä suostuisi, edellyttää olosuhteiden mahdollistavan täyden rehellisyyden. Hyvin harva asia kestää täydellisen rehellisyyden, mikäli tahtoo menestyä. 

Joo, meidän yrityksemme arvot ovat... ja sinun kannattaa ehdottomasti valita meidän tuotteemme/palvelumme, koska...

Äänestä meitä, koska me

Menee liian pelilliseksi, että ymmärtäisin näitä kuvioita. T. "sinisilmäinen" kysyjä-ap

Vierailija
5576/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankkasateiden jälkeen aurinkoa, ihan kiva. 

" why worry, there should be sunshine after rain,  there should be laughter after pain, so why  worry now "

Vierailija
5577/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Hannalle 😍

Vierailija
5578/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä enemmän haluaisin jutella. 

Vierailija
5579/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Hannalle 😍

Enää ei kaivata Hennaa, vaan Hannaa.

Eiköhän täällä kaivata ihan kaiken nimisiä, ennen ja nyt ja jatkossa. Eri

Vierailija
5580/55805 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen viikko edessä, olet ajatuksissani silti. Voi hyvin.

Ketju on lukittu.