Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Huomenta kulta. Itkuksi menisi, jos sinut tänään bongaisin. Herkät päivät. Aamulla itkin jo niitä raakkuja. Ja yhtä puuta. Ja vähän muutakin. No ei pelkoa bongaamisesta. Eilen bongasin vain haukan.
Hitto kun ujostuttaa ja panettaa sun seurassa samaan aikaan. Nautin sun muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin keskustella mieheni entisen salarakkaan kanssa. En ole hänelle vihainen. Ehkä eniten haluasin kuulla hänen näkemyksensä tapahtuneista. En tiedä hänen koko nimeään, hän tietää minun. Ei tämä ehkä tänne ketjuun kuulu, mutta erikoinen tarve saada hänen kanssaan keskusteluyhteys.
Keskustele sen nykyisen salarakkaan kanssa mielummmin. Sillä on aina joku bonusmuija.
Vierailija kirjoitti:
Tulen vielä jokin päivä kyselemään, vieläkö tahdot katsoa kortit kanssani. Sitä ennen keskityn varmistamaan, että kykenen järjestämään sinnekin riittävän elintason ja olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään.
Terveiset kaikille heille, jotka kanssahalveksuvat itsekkäitä, epärehellisiä ja ahneita ihmisiä.
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin keskustella mieheni entisen salarakkaan kanssa. En ole hänelle vihainen. Ehkä eniten haluasin kuulla hänen näkemyksensä tapahtuneista. En tiedä hänen koko nimeään, hän tietää minun. Ei tämä ehkä tänne ketjuun kuulu, mutta erikoinen tarve saada hänen kanssaan keskusteluyhteys.
Keskustele sen nykyisen salarakkaan kanssa mielummmin. Sillä on aina joku bonusmuija.
Salarakkaalla?
"olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään."
Mitä tämä tarkoittaa?
" älä mee vielä, älä mee, hetkeks aikaa jää "
Vierailija kirjoitti:
"olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään."
Mitä tämä tarkoittaa?
Kulissia? Tulkitsen sivusta automaattisesti näin
Mulla ainakaan ei ole kyse siitä, haluanko vai en. Haluan koko sydämestäni. Sinä vastaat siihen signaaliin, jota sydämeni on lähettänyt jo kauan. Se tuntuu käsittämättömän ihmeelliseltä. Kun löysin sinut (ulottuvuudesta X) vuosia sitten, onnen tunne oli valtaisa, eikä se ole siitä miksikään muuttunut. Rakastan sinua.
Sinä olet ***** minulle, mutta jonka nimeä en mainitse. Jos tavataan, kerron enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Sivuilen tuon itsestäänselvyytenä siten, että ei halua työskennellä politiikan, kilpailullisen liiketoiminnan, mielipidevaikuttamisen tms. parissa tai jos niissä suostuisi, edellyttää olosuhteiden mahdollistavan täyden rehellisyyden. Hyvin harva asia kestää täydellisen rehellisyyden, mikäli tahtoo menestyä.
Kaikki toivoo että löytäisin jonkun. En mä löydä kun en etsi. Sattumalta jäin häneen kiinni. Sydän särkyi yhteyden hiipumiseen.
Molempien sydän varattu, mun hänelle, hänen jollekulle muulle. 😔
Vierailija kirjoitti:
Kaikki toivoo että löytäisin jonkun. En mä löydä kun en etsi. Sattumalta jäin häneen kiinni. Sydän särkyi yhteyden hiipumiseen.
Molempien sydän varattu, mun hänelle, hänen jollekulle muulle. 😔
Joo, mä olen kans koko ikäni kuunnellut tätä miksei sulla ole ketään ja sietänyt lähipiirin kiusallisia paritusyrityksiä. On rasittavaa. Mulla tosin se ero sun kanssa, ettei ole kenestäkään toisesta henkilöstä kiinni, vain itsestä. (On mulla silti kaivattu, ei tarvitse siis ketjupoliisin heti pamputtaa.)
Rankkasateiden jälkeen aurinkoa, ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Sivuilen tuon itsestäänselvyytenä siten, että ei halua työskennellä politiikan, kilpailullisen liiketoiminnan, mielipidevaikuttamisen tms. parissa tai jos niissä suostuisi, edellyttää olosuhteiden mahdollistavan täyden rehellisyyden. Hyvin harva asia kestää täydellisen rehellisyyden, mikäli tahtoo menestyä.
Joo, meidän yrityksemme arvot ovat... ja sinun kannattaa ehdottomasti valita meidän tuotteemme/palvelumme, koska...
Äänestä meitä, koska me
Menee liian pelilliseksi, että ymmärtäisin näitä kuvioita. T. "sinisilmäinen" kysyjä-ap
Vierailija kirjoitti:
Rankkasateiden jälkeen aurinkoa, ihan kiva.
" why worry, there should be sunshine after rain, there should be laughter after pain, so why worry now "
Entistä enemmän haluaisin jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Hannalle 😍
Enää ei kaivata Hennaa, vaan Hannaa.
Eiköhän täällä kaivata ihan kaiken nimisiä, ennen ja nyt ja jatkossa. Eri
Kiireinen viikko edessä, olet ajatuksissani silti. Voi hyvin.
Tulen vielä jokin päivä kyselemään, vieläkö tahdot katsoa kortit kanssani. Sitä ennen keskityn varmistamaan, että kykenen järjestämään sinnekin riittävän elintason ja olosuhteet, joissa voin tehdä töitä tavoilla, joihin ei millään tasolla kuulu saada asioita näyttämään tietyltä ilman, että todellinen kokonaisuus johtaisi samanlaiseen näkymään.
Terveiset kaikille heille, jotka kanssahalveksuvat itsekkäitä, epärehellisiä ja ahneita ihmisiä.