Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Saan tietää tulokset huomenissa, viimeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan oikeasti tavata ja puhua. Mitä ajattelet siitä?
Tykkäisin kovasti, jos tää olis mulle.
Vierailija kirjoitti:
Asetan puolestasi sinulle sivusta kysymykseksi hieman uudelleen muotoiltuna. Aloita kysymällä itseltäsi seuraava kysymys Kun minä (sinä) kerran haluan tavata ja puhua. Mitä ajattelet että minun, eli (sinun) pitäisi tehdä? Vastaus ei löydy täältä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun ootte rauhallisempia ja asiallisempia, kuin lauantai yönä. Se känni mesoominen tartutti huonot vibat minuun. 🦊🍬🌿
Ai jaa, mä taas sain toista kertaa elämässäni harhat täältä just nimenomaan eilen 😅 hassu fiilis, vaikka tiedänhän nyt oikeasti järki-ihmisenä, että pelkkä sattuma siinä äänessä oli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa nainen, toivottavasti siulla ollut kiva päivä. Join äsken iltateen ja toivoin siua seuraksein. Unessa oli tapaamisemme, olimme jotenkin sopineet tapaavamme jossakin paikassa ja tunnistavamme toisemme väreistä, piti pukeutuvamme mustaan ja valkoiseen.
#mamme
Tänään mä oon ajatellut aika paljon suutelemista. Rakas oot. Tietäsit vaan. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa mielesi muuttui? Ajattelitko tehdä oikeannelämän puolella jotain asian järjestämiseksi? Juoksisitko kuitenkin karkuun?
Ajatukseni on, että puhutaan. Sikäli mieleni ei ole muuttunut. Puhumista olen halunnut jo kolme vuotta. En juoksisi karkuun, jos kyse on keskusteluista.
No, ainakin löysin sut facebookista, että jokin taoa ottaa yhteyttä mulla on.
Hyvää yötä kauniille ruusulle ja pienelle kissankellolle.
Peräsi täytti koko kaupan
aina vasemmasta reunasta oikeaan reunaan saakka
ja se haju
haju oli pierusi
sinä syöt väärin
ja suolistosi jauhaa myrkkypommeja
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minua kaipaa.
Tämä ei ole minulle, mutta voin kertoa että tämän enempää en voi KAIVATA.
Nukutaa yön yli,katsotaan sitten ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetan puolestasi sinulle sivusta kysymykseksi hieman uudelleen muotoiltuna. Aloita kysymällä itseltäsi seuraava kysymys Kun minä (sinä) kerran haluan tavata ja puhua. Mitä ajattelet että minun, eli (sinun) pitäisi tehdä? Vastaus ei löydy täältä.
Minä en edelleenkään voi ottaa yhteyttä, kun se on kielletty. Asia ei ole muuttunut tässä välissä, kun ei ole tuoreempaa tietoa asiasta ilmennyt.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin löysin sut facebookista, että jokin taoa ottaa yhteyttä mulla on.
Mistäs siis seuraavat tekosyyt keksittäis? 😁
Myyn kanat ja muutan kaupunkiin
t.seppo
Ihana. Yhä mietin ja mietin pääni puhki. Että mikä ihme sinä oikein olit. Nukupa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin löysin sut facebookista, että jokin tapa ottaa yhteyttä mulla on.
Tämä siis siihen , että aionko tehdä jotain. Sinulla ei kai ole mun yhteystietoja
Järkyttävä kaipausuupumus vie voimat ja vetää mielen synkäksi. Monta päivää lukematta, olen käynyt avaamassa ketjun ja vähän vilkaissut paria sivua, mutta siihen se on jäänyt. Musalistaasi olen sentään vielä seurannut. Toivottavasti voit hyvin, kauniita ja toivomiasi unia sinulle. Miehelle
Tänään oon miettinyt sua enemmän kuin pitkään aikaan. Ollut todella surullinen.. tiedätkö kaivattu, eniten kaipaan sussa sitä että annat mun puhua lauseen loppuun kuunnellen ja kuuntelet mitä oikeasti puhun. Siitä jää arvostava olo.
Viime aikoina olen tuntenut oloni melkeinpä vihatuksi. En ainakaan arvostetuksi. Siksi kai kaipaan sinua. Ja en ole huonolla itsetunnolla varustettu vaan ehkä vaan ihan väärien ihmisten kanssa.
Minä myös, mutta en painosta siihen kaivattuani. -sivu