Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
5361/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua kovasti, kultaseni. Kävin ajattelemassa sinua taas tien päällä. 

Ota yhteys.

Vielä kun tietäisi, miten. 🥺

Laita wa tulemaan.🤗

Kenelle?

No mulle.

Jos oikeasti haluaisit minun ottavan yhteyttä, tekisit asioita toisin. Kertoisit vaikka sen toisen nimeni tai jotakin vastaavaa oikeasti tunnistettavaa.

Vierailija
5362/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole suuttunut kenellekään. On vain ihmisiä joiden kanssa en halua olla ikinä missään tekemisissä, ja ihmisiä joiden elämään en tunkeile vaan pysyn kaikin tavoin etäällä koska on annettu ymmärtää ettei kiinnosta. Eli jos törmään tuollaiseen tyyppiin, niin en ole suuttunut, vaan jätän vain rauhaan eli olen kuin en olisi olemassakaan. 

Sano vielä, että palstakirjoittelun perusteella teet näitä päätöksiäsi, niin hyvin menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa edes autolla ajaa

Oletko kokeillut. Ei minullaikaan ole voimassa olevaa ajokorttia, mutta luultavimmin osaisin edelleen ajaa.

Miksei sun kortti ole voimassa? Ootko jotain 90v?

Ei ollut varaa käydä kakkosvaihetta silloin, kun ajokortin ykkösvaiheen ajo-oikeus päättyi ja nyt ei ole ollut tarvetta autolle vaikk toisinaa olisikin kiva reissailla vapaasti ilman joukkoliikenteen reittien rajoituksia. summa summarum: ajokortin uusiminen ei ole ollut akuutein seikka. Eli ei kortittomuuden taustalla ole sen suurempaa draamaa tai ikäkysymyksiä.

Vierailija
5364/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta en saa. Sinua en saa ja en opi enää ajamaan autoa. 

Vierailija
5365/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita semmoinen synttäritoivotus, missä on sydän jo tullessa mukana, niin saat paluuviestinä ainakin 365 sydäntä eri päivinä. Ei jää sit mitään epäselväksi enää kummaltakaan.

Anteeksi etten laittanut, en uskaltanut!

Vierailija
5366/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun kouluissa on jonkin verran patoutuneita, ihania tunteita tämän palstan perusteella 😅🤩

Eiköhän kaipaaja ole Helsingistä ja kaivattu ruotsinkielinen opettaja Turusta. Ehkä joku tuntee?

Vierailija
5367/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole suuttunut kenellekään. On vain ihmisiä joiden kanssa en halua olla ikinä missään tekemisissä, ja ihmisiä joiden elämään en tunkeile vaan pysyn kaikin tavoin etäällä koska on annettu ymmärtää ettei kiinnosta. Eli jos törmään tuollaiseen tyyppiin, niin en ole suuttunut, vaan jätän vain rauhaan eli olen kuin en olisi olemassakaan. 

Millä tavoin annettu ymmärtää?

No millä tavoin nyt annetaan ymmärtää. Ei vastata, näytetään valinnoilla ettei seurani kiinnosta jne. En sitten tuppaudu vaan sulkeudun kokonaan ja jätän kaikin tavoin rauhaan. 

Ketä kaipaat, miestä vai naista?

En varsinaisesti kaipaa enää ketään, se on finito. Pientä ihastusta on yhteen tyyppiin jonka näen ehkä huomenna. Näin hänet eka kertaa viime syksynä ja silloin kyllä huomasimme toisemme ja piristi aina nähdä, mutta nyt huomaan vähän sellaista ihastusta. En kyllä kirjoita täällä tuolle henkilölle, vaan elän livenä sitä tilannetta. 

Toinen on pieni kiinnostus, lähinnä samanhenkinen ihminen jonka kanssa pidetään yhteyttä mutten tiedä mitä ajattelen hänestä vai ajattelenko mitään. 

Vierailija
5368/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uupuneet ja toivottomat nuoret naiset rikkovat nyt kriisipuhelimen soittoennätyksiä "Jokaisen mieli on tärkeä", sanoo päivystäjä

https://yle.fi/a/3-12502590

Missä näiden vanhemmat on?

Eronneet.

Ei lapsesta voi erota. Vanhemmuus päättyy vasta kun on metri multaa päällä, jos ei tätä ymmärrä, ei kannata tehdä lapsia.

Kyllä voi antaa adoptioon

VAIN

nössö

kermaperse

äitikuvotus

pelkuri !

tunteeton

hullu ?

pystyy tähän.

Äitikuvotus joutuu kantamaan sydämessään tätä tekoa, päätöstä koko elämänsä oletuksena tietenkin, että hän elää tässä tietoisuudessa.

Jos hän on hullu tunteeton, hän ei tunne mitään.

T.Äiti ja Nainen 60+

Vierailija
5369/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano vielä, että palstakirjoittelun perusteella teet näitä päätöksiäsi, niin hyvin menee

Ei tietenkään minkään palstakirjoittelun perusteella xD Täällähän vaan randomit huutaa tuuleen ja useimmat ihan eri maailmoista 

Vierailija
5370/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla. Jos on annettu ymmärtää etten ole tervetullut seuraan tai ei tunnisteta vastaan tullessa niin käyttäydyn kuin ei oltaisi tuttuja.  Miksipä turhaan kiusaisin ketään tai itseäni kontaktinottamis yrityksillä. Säästän kumpaakin vaivaannuttavalta tilanteelta. sivusta

Vähän armeliaisuutta hei. Voi olla kasvosoukeus tai hajamielisyys tms ADHD. Minä en aina tunnista tuttuja yllättävissä tilanteissa. En edes omia lapsiani joskus. Tunnistan vaatteista tai kulkineista, mutta en kasvoista. Joskus olen niin ajatuksissani etten huomaa ihmisiä ympärillä. Sivusta myös.

Vierailija
5371/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahta en saa. Sinua en saa ja en opi enää ajamaan autoa. 

Mulla taas kaivattu vielä epävarma, mutta autolla en oppinut ajamaan edes silloin 18v. ja jäi autokoulu pelkkiin teorioihin.

Vierailija
5372/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita semmoinen synttäritoivotus, missä on sydän jo tullessa mukana, niin saat paluuviestinä ainakin 365 sydäntä eri päivinä. Ei jää sit mitään epäselväksi enää kummaltakaan.

Anteeksi etten laittanut, en uskaltanut!

Vielä ehdit.. :)

Vierailija
5373/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun kouluissa on jonkin verran patoutuneita, ihania tunteita tämän palstan perusteella 😅🤩

Eiköhän kaipaaja ole Helsingistä ja kaivattu ruotsinkielinen opettaja Turusta. Ehkä joku tuntee?

Täällä menee hahmot ja todellisuus sekä todelliset hahmot sekaisin.

Vierailija
5374/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän pompottele. Se ei tunnu mukavalta.

Vierailija
5375/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uupuneet ja toivottomat nuoret naiset rikkovat nyt kriisipuhelimen soittoennätyksiä "Jokaisen mieli on tärkeä", sanoo päivystäjä

https://yle.fi/a/3-12502590

Missä näiden vanhemmat on?

Eronneet.

Ei lapsesta voi erota. Vanhemmuus päättyy vasta kun on metri multaa päällä, jos ei tätä ymmärrä, ei kannata tehdä lapsia.

Kyllä voi antaa adoptioon

VAIN

nössö

kermaperse

äitikuvotus

pelkuri !

tunteeton

hullu ?

pystyy tähän.

&nb

Mitä sitten vaikka on sun mielipide? Fakta se silti on, että vanhemmuus päättyy siihen, ei tarvi odottaa multaa päälle

Vierailija
5376/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka koteloi kaipauksensa?

Vierailija
5377/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla on pompoteltu?

Vierailija
5378/55805 |