Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haetko tästä jännitystä elämääsi?
Hauras kun olen niin kyllä ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa oleminen käy työstä.
Korvapuustien paistajalle pusu 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole suuttunut kenellekään. On vain ihmisiä joiden kanssa en halua olla ikinä missään tekemisissä, ja ihmisiä joiden elämään en tunkeile vaan pysyn kaikin tavoin etäällä koska on annettu ymmärtää ettei kiinnosta. Eli jos törmään tuollaiseen tyyppiin, niin en ole suuttunut, vaan jätän vain rauhaan eli olen kuin en olisi olemassakaan.
Samoilla linjoilla. Jos on annettu ymmärtää etten ole tervetullut seuraan tai ei tunnisteta vastaan tullessa niin käyttäydyn kuin ei oltaisi tuttuja. Miksipä turhaan kiusaisin ketään tai itseäni kontaktinottamis yrityksillä. Säästän kumpaakin vaivaannuttavalta tilanteelta. sivusta
Vähän armeliaisuutta hei. Voi olla kasvosoukeus tai hajamielisyys tms ADHD. Minä en aina tunnista tuttuja yllättävissä tilanteissa. En edes omia lap
On tilanteita ja on tilanteita. Tietenkin erotan käveleekö ajatuksissaan ja hajamielisenä vai jättää tarkoituksella huomaamatta. Jälkimmäisessä hetkessä en yritä kiinnittää huomiota ja moikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae mitään. Tämä on pilannut minun ihmissuhteet aivan täysin.
Millä tavalla pilannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honolulu, Hanko tai Himalaja
Paiste, ukkonen tai sadettaja
Hämmennystä, iloa tai ahdistusta
Staattisuutta, liikettä tai ponnistusta
Talvi, syksy tai ikikesä
Hotelli, sviitti tai oma pesä
Syödään, juodaan tai naidaan
Jutellaan, nauretaan tai puidaan
Tavataan, erotaan tai pysytään
Eletään, Muistellaan tai haaveillaan
Ihminen.
Honolulu, paiste, iloa, liikettä, ikikesä, mun koti, totta kai pannaan, jutellaan, pysytään, eletään.
ps. Nää on sun omia? Hyviä.
Mitkä nää? En ole viime aikoina (varmaan yli vuoteen) laittanut mitään riimejä tänne. Mutta juu, omia laineja. Ja kiitos.
En kaipaa tai hae jännitystä. Elämä on riittävän jännittävää sellaisenaan.
Joko se rouva olis hoidettu ja olis hetki mulle aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Korvapuustien paistajalle pusu 😘
Tämä saattaisi osuakin, mutta toisaalta korvapuusteja paistaa kaksi kolmesta. Toivottavasti maistuivat 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae mitään. Tämä on pilannut minun ihmissuhteet aivan täysin.
Millä tavalla pilannut?
Vienyt luottamuksen kaikkeen/kaikkiin, oon 7 vuotta elänyt yksin erakkona, ja niin varmaan jatkuu tästä eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honolulu, Hanko tai Himalaja
Paiste, ukkonen tai sadettaja
Hämmennystä, iloa tai ahdistusta
Staattisuutta, liikettä tai ponnistusta
Talvi, syksy tai ikikesä
Hotelli, sviitti tai oma pesä
Syödään, juodaan tai naidaan
Jutellaan, nauretaan tai puidaan
Tavataan, erotaan tai pysytään
Eletään, Muistellaan tai haaveillaan
Ihminen.
Honolulu, paiste, iloa, liikettä, ikikesä, mun koti, totta kai pannaan, jutellaan, pysytään, eletään.
ps. Nää on sun omia? Hyviä.
Mitkä nää? En ole viime aikoina (varmaan yli vuoteen) laittanut mitään riimejä tänne. Mutta juu, omia laineja. Ja kiitos.
Okei, tänään tai eilen oli joku samantyylinen. Googlasin senkin eikä löytynyt mitään, niin oletin, että on samalta näppikseltä tämän kanssa. Yleensä kaikki runot yms täällä on ihan alakoulutasoa, siksi yllättää jos jokin fiksumpi teksti ei olekaan artistilainaus.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Minun elämässä on jännitystä riittänyt. En puhu asioitani monille.
Vierailija kirjoitti:
On, laita mulle viesti.
Ei ihastuminen mitään pilaa. Kiistäminen, salailu, teeskentely, kaksinaamaisuus, valehtelu ymv. sen sijaan pilaavat ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
J<3M
Ootko joppe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, laita mulle viesti.
Mikä estää sinua laittamasta? Minua estät sinä.
Vierailija kirjoitti:
Rouva lähti just sinne missä pippuri kasvaa. Aikaa olisi. Mutta käytän sen viisaasti.
Hyvää yötä hänelle, jonka kanssa yhteistä matkaa ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, laita mulle viesti.
Mikä estää sinua laittamasta? Minua estät sinä.
Mikä minussa estää laittamasta? Jos vastaat sen, mitä tiedän, niin laitan heti viestin.
En, sitä on ollut muutoinkin liikaa viime aikoina. Rakkautta haen, mutta eipä se taida todellisuuteen asti koskaan yltää.