Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💞💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
Ostan vokaalin a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💞💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
Paljon tarjoat? Mihin kohtaan laitetaan sopimaan?
Mitkä idiootit alkaa ylipäätään vertailemaan onko enempi tunteita jollain vai ei? Jos ei ole hyvä olla ja tuntuu ettei tunteet ole molemminpuolisia, niin sitten ei lähde väkisillä sellaseen juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💞💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
Ostan vokaalin a.
Ensin pitää pyöräyttää pyörää!
Hyvää yötä, toivottavasti elokuu on suonut jotain hyvää ja että olet myös levännyt. Hyvää yötä ja lämmin hali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuulla susta huomenna, liinatukka puupää.
Ota yhteyttä.
Mulla ei ole asiaa, niin sun pitää ottaa yhteyttä, koska sulla on asiaa. Se menee niin päin.
😔
Kovin näyttäisi olevan asiaa kuitenkin, kun täällä huudellaan.
Siitä se sitten taas lähtee. Minä en voi ottaa yhteyttä ilman aihetta. Hän ottaa yhteyttä, koska hänellä on aihe.
😭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💞💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
Ostan vokaalin a.
Ensin pitää pyöräyttää pyörää!
Aijai! Ja rosvosektori!
Kun on haastavia aikoja tarvitaan sydämellisyyttä, välittämistä ja pieniä hyviä tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun on haastavia aikoja tarvitaan sydämellisyyttä, välittämistä ja pieniä hyviä tekoja.
Muista myös tehdä sillä liian moni jää ilman. Kuten minä vaikka olen aina auttanut muita.
Vierailija kirjoitti:
Koteloitunut kaipuuni.
Kehossa, kotelossa
kaipuuni kehrää
kaihoisasti.
Kutoo katekismustaan
kellarissa, kellastuneena.
Kehtaa kurottautua,kovistella, kunnes könyää koteloonsa
kovaan kotiinsa kitisemään.
Kuka näin kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uupuneet ja toivottomat nuoret naiset rikkovat nyt kriisipuhelimen soittoennätyksiä "Jokaisen mieli on tärkeä", sanoo päivystäjä
Missä näiden vanhemmat on?
Eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas harmitti yksi asia, nimittäin se, että en saa olla päivässä sun kans edes tuntia, minuuttia tai sekuntiakaan. Tunti viikossakin olisi luksusta. Ei, niin ei.
Turha murehtia menneen talven lumia. Itsepä aiheutit kaipuutilan. Olisit toisinkin voinut toimia.
😳 Kenelle vastasit? Tuskin minulle.
Joskus haastavina aikoina tulee hyväksikäyttäjiä, alistajia ja pahansuopia. Silloin tarvitaan järeämpiä keinoja ja sisäistä voimaa.
Miksi nuo koulutetut naiset ei vaan sitten hanki niitä lapsia, jos herää ongelmaan, sinne vaan hedelmöityshoitoihin, monella taitaa onnistua vielä tuossakin iässä.
Voi luoja. Entinen kaivattu makaa henkitoreissaan sairaalassa, ja kuulin että on ryypännyt viikkoja. No, mun tietojen mukaan koko kesän, mutta ilmeisesti muutamat viikot todella rankasti koska muutkin ovat sen huomanneet.
Ja nyt mä älysin että just muutama viikko sittenhän mä sanoin että tämä pallottelu on nyt lopullisesti ohi ja mulla on uusi. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut.
En voi kellekään puhua, syyllisyys vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas harmitti yksi asia, nimittäin se, että en saa olla päivässä sun kans edes tuntia, minuuttia tai sekuntiakaan. Tunti viikossakin olisi luksusta. Ei, niin ei.
Sun pitää olla aloitteellinen ja järjestää sitä yhteistä aikaa.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uupuneet ja toivottomat nuoret naiset rikkovat nyt kriisipuhelimen soittoennätyksiä "Jokaisen mieli on tärkeä", sanoo päivystäjä
Missä näiden vanhemmat on?
Eronneet.
Ei lapsesta voi erota. Vanhemmuus päättyy vasta kun on metri multaa päällä, jos ei tätä ymmärrä, ei kannata tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Näillä mennään eteenpäin siis molemmat. Mitään ei jäänyt hampaankoloon minulla. Toiv ei sinullakaan.
Menin eteenpäin jo ja sinua en edes tunne. Sivusta.
Siitä se sitten taas lähtee. Minä en voi ottaa yhteyttä ilman aihetta. Hän ottaa yhteyttä, koska hänellä on aihe.